Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ik gedaan. 950€ voor het beschermen van bumper, motorkap en spiegels Voor diene prijs heb je 2x die onderdelen al eens laten opspuiten. De folie is ook aan vervanging toe na 7 jaar!
Ik heb conctact opgenomen met Nice Concept -Roadblock Belgium gevestigd in Oostende(beetje ver gezien de wagen daar een halve dag moet staan ) en kwam op een prijs van 950€ (hoeveel kost een bumper opspuiten? )
De mijne is gedaan voor 200 euro (300 euro bij BMW).
Zo'n beschermingsfolie tegen steenslag vind ik al even belachelijk als mensen die hun gsm in een plastieken ding of tasje steken. Of de beschermingssticker op het scherm laten zitten
Auto blijft een gebruiksvoorwerp, of je moet een Bugatti Veyron of zo hebben.
Zo'n beschermingsfolie tegen steenslag vind ik al even belachelijk als mensen die hun gsm in een plastieken ding of tasje steken. Of de beschermingssticker op het scherm laten zitten
Auto blijft een gebruiksvoorwerp, of je moet een Bugatti Veyron of zo hebben.
spijtige aan zo ne folie is da ge het zie zitte :-), en ik dacht ook dat sommige folies ook delen van het uv tegen houden...
maw ge gaat een stuk verschenen auto hebben , en een stuk ook niet ... mooi
spijtige aan zo ne folie is da ge het zie zitte :-), en ik dacht ook dat sommige folies ook delen van het uv tegen houden...
maw ge gaat een stuk verschenen auto hebben , en een stuk ook niet ... mooi
Ja, je hebt wel een punt. Maar kan je misschien best dat van de motorkap laten en enkel de bumper en spiegels beplakken.
Morgen, bij het eerste onderhoud van de motorfiets wordt deze ook behandeld met een beschermfolie. De zijwanden van de tank (om doffe lak te vermijden van het constante schuren van het lederen pak). De voorkant (kuip en lichten) en het zitje waar de passagiers zitten (die er in mijn geval nooit zullen zijn).
Er is een firma die zich specialiseert in het snijden van de stukken op maat van de motorfiets en de folie wordt geplaatst door de motorhandelaar. Moet wel een nachtje blijven omdat de werkzaamheden uitgevoerd worden 's avonds (als de handen proper gewassen zijn ) en laten drogen om te zien of er geen luchtbellen zijn de dag erop.
Morgen, bij het eerste onderhoud van de motorfiets wordt deze ook behandeld met een beschermfolie. De zijwanden van de tank (om doffe lak te vermijden van het constante schuren van het lederen pak). De voorkant (kuip en lichten) en het zitje waar de passagiers zitten (die er in mijn geval nooit zullen zijn).
Er is een firma die zich specialiseert in het snijden van de stukken op maat van de motorfiets en de folie wordt geplaatst door de motorhandelaar. Moet wel een nachtje blijven omdat de werkzaamheden uitgevoerd worden 's avonds (als de handen proper gewassen zijn ) en laten drogen om te zien of er geen luchtbellen zijn de dag erop.
een optie is ook om een lederen bra over de motorkap te trekken
mensen die ik ken, plakken hun voorkant af met van die schilderstape als die een lange afstand langs de autostrade moeten maken
een optie is ook om een lederen bra over de motorkap te trekken
mensen die ik ken, plakken hun voorkant af met van die schilderstape als die een lange afstand langs de autostrade moeten maken
Zo'n bra is naar t schijnt ook niet dat. Er zou veel stof e.d. onderkruipen en zo voor krasjes zorgen.
Comment