Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Beschermingsfolie tegen steenslag"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    de motorfiets is volledig behandeld met folie .
    Kostprijs : 120€ voor de folie en 2,5u werk @ 40€ p/u
    En ? Eerste indrukken ?

Comment

Een motorfiets is redelijk steenslag gevoelig (enfin, da's mijn indruk toch na 7 motorfietsen). De folie voelt heel zacht aan, is bijna niet zichtbaar, hier en daar toch een luchtbelletje. Ik ga toch eerst een paar 1000 km bollen alvorens te kunnen oordelen .
      Als het mij aanstaat overweeg ik het ook op de Z4 te laten doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      En ? Eerste indrukken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Ik denk dat net de motorkap het meest te lijden heeft onder steenslag en de voorbumper veel minder (zo is het bij mij toch).
        Als ik dat bekijk op de 325Ci dan ondervind ik zowel steenslag op de motorkap als bumper. Maar het valt nog heel goed mee gezien de lage kmstand(69000 km)

De snuit van de 120d staat hoger, tot nu toe nog gene steenslag te zien(gelukkig maar natuurlijk) Al probeer ik nu nog meer afstand te houden met mijn voorligger

Ik wacht nog steeds op de mail van diene Hollander, al moet ik daar niet meer op wachten want hij reageerd niet(meer) Maar of ik het dan wel of niet zou laten doen betwijfel ik. Toch niet aan de prijs van 950€, want voor diene prijs laat ik hem 2 opspuiten.

Heb ook contact opgenomen met mijne dealer(carrosserie afdeling) en die doen dat niet, en kwam ook zo verbaasd over dat dat bestond

Comment

Een motorfiets is redelijk steenslag gevoelig (enfin, da's mijn indruk toch na 7 motorfietsen). De folie voelt heel zacht aan, is bijna niet zichtbaar, hier en daar toch een luchtbelletje. Ik ga toch eerst een paar 1000 km bollen alvorens te kunnen oordelen .
          Als het mij aanstaat overweeg ik het ook op de Z4 te laten doen.
          Heb je een adres ofzo?

Thx.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
            De mijne is gedaan voor 200 euro (300 euro bij BMW).
            Zou ik misscchien daar is kunnen overwegen. Heb je daar een adres van?

Thx.

Comment

@ tsmetjen

@ xit2050

Zou ik aub de adressen van die firma's eens mogen hebben?

Dank u.

Last edited by ; 15/08/2007, 23:12.

Comment

Is uitgevoerd bij bikerszone www.bikerszone.be.
                De folie is specifiek gesneden op maat van de motorfiets

Als je een adres wil : www.protechgent.be doet (of deed het alleszins ook) met 3M folie. Ze hebben mij ooit een behandeling voorgesteld. Als ik het doe op de Z4 zal het daar zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Heb je een adres ofzo?

Thx.

Comment

Als je een adres wil : www.protechgent.be doet (of deed het alleszins ook) met 3M folie. Ze hebben mij ooit een behandeling voorgesteld. Als ik het doe op de Z4 zal het daar zijn.
                  Ik heb zo juist ne mail gestuurd naar Protech voor info meer info.

Alvast bedankt.

Comment

@ tsmetjen

@ xit2050

Zou ik aub de adressen van die firma's eens mogen hebben?

Dank u.

@ xit2050

Jij ontsnapt er ook niet aan zenneuh Graag had ik ook het adres van jou dealer geweten.

Dank u.

Comment

Ik heb 2 jaar geleden eens een wagen gezien die van protech gedaan was en dat was een ramp

De sticker was gewoon GEEL !

Ik heb het werk van roadblock gezien en dat was beter.

Ik blijf er zelf wel hevige tegenstander van omdat het zo erg opvalt en de hele look van je wagen verpest

Ik zal het zo zeggen, als je ook maar iets voelt ivm het detailen van je wagen, blijf er ver vanaf.
                      Als je km's gaat malen ofzo en de look van je wagen niet 100% moet zijn kan je het overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Als je km's gaat malen ofzo en de look van je wagen niet 100% moet zijn kan je het overwegen.
                        Tja, maar overal steenslag erop is ook gene look van 100% hé

Comment

Tja, maar overal steenslag erop is ook gene look van 100% hé
                          Het valt toch véél minder op dan folie

Comment

Groot gelijk zo'n lelijke folie erop bahhhhhhhh.....
                            Ik heb bij mijn wagens in het verleden steeds de bumper na twee jaar snelweggebruik laten herspuiten ....kostelijk mischien maar dan moet ge toch niet met zo'n folie rondbollen op een mooie boliede.
                            Nu ben ik van de snelwegen vanaf eurekaaaaa.

Comment

Mail ontvangen van Protech voor een 1 Serie:

De prijs voor de folie vooraan bumper/zijspiegels/koplampen/deel motorkap bedraagt 650,00 euro incl. btw, voor de achterbumper bedraagt de prijs 250,00 euro incl btw.

Je verkrijgt 5 jaar garantie op de folie. Het is een speciale folie die enorm rekbaar is en niet kan scheuren, de folie kan niet wijzigen van kleur door zonneschijn, en is UV afstotend en beschermend. Wanneer er met hoge snelheid gereden wordt, mogen de steentjes er niet door geen vliegen.

De totale werkduur bedraagt 1 werkdag.

Comment

Wanneer er met hoge snelheid gereden wordt, mogen de steentjes er niet door geen vliegen.

Comment

Ik denk het niet te laten doen. Want na 5 jaar moet dit vernieuwd worden. Een bumper opspuiten kost mij dan minder en dan mag ik nog niets zijn tegengekomen.

En hoe mooi(of lelijk) zal de bumper er nog uitzien na 4 jaar?

Ik twijfel

Comment

Working...
                                  X