Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Een voorproefje (GSM foto's want kodak was plat):
Comment
-
Porsche Turbo cab:
Rest is met kodak getrokken en volgt nog.Last edited by Duke; 20/09/2007, 04:22.
Comment
-
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Foto's van ne maat van mij en van mezelve (eigenlijk nie van ons maar van de auto's :p)
Ben ietsje te lui om ze hier allemaal te zetten :pOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
zwaansde golle na een pak ??
Al bijna duizend foto's hier te zien en welgeteld één van Alfa Romeo, terwijl op de Alfa stand de meest zalige kleuren te zien waren?
of is een (speciale) witte 159 TI met die donkere velgen nie vet genoeg misschien? Om nog te zwijgen van de Azzuro Celeste Spider en GT
Comment
-
Er zijn al meer dan genoeg foto's van auto's hier en ik wou deze toch posten aangezien ik toch meer dan een half uur vertoeft heb in de ruimte van de Mini Clubman.
Ik was aangenaam verrast van deze auto in de positieve zin, een hit gaat dit worden !
Verder vond ik dit duo FANTASTIC ! Erg coole gasten
Hun muziek bracht mij even uit de realiteit ;-)
Sintruin till I die
Comment
-
Om 9.30 pas in Hasselt vertrokken, om 12.30 aangekomen in Frankfurt bij de dealer van Maserati/Ferrari ( af en toe wel file gehad). Dan gaan eten, en pas om 15h aangekomen in de IAA. Maarja het lijkt alsof we maar weinig tijd hadden maar eigenlijk hebben we tijd genoeg gehad om te zien wat we wilde zien : Maserati, Ferrari, Porsche, Mini, Audi, Lamborghini en tenslotte toch ook maar eens bij Mercedes/Maybach langs geweest. Om te beginnen zal ik eerst foto's posten van bij de dealer van Maserati/Ferrari Frankfurt :
GranTurismo (met de lelijke velgen)
Comment
Comment