Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Motors - De grote vernieuwing
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAudi S6, dezelfde die ook op het Autosalon van Brussel stond in Januari.
Van toeval gesproken...
waarschijnlijk een computer die bleef hangen bij het doorsturen van een bestelling
Comment
-
Tjah, gewoonweg nog meer door die LED's.
Raw, het beest achter de tralies...
De laatste;
Ode aan het merk die de garage toch (mede) groot gemaakt heeft...
Dat zijn al m'n foto's.
Ik heb er nog (minder goede) van gespotte auto's buiten, maar dat plaats ik wel es een andere keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik vind die garage qua design niet bijzonder speciaal... knap, maar ook heel simpel en niet 'waauw'...
de nieuwe BMW-garage van Peter Beckers in Genk, die vind ik veel meer waauw dan dit
Voor een garage moet dat niet meer zijn.
Ik heb natuurlijk nog nooit die BMW garage gezien, maar ik vind Top Motors één van de mooist (normale zelfstandige) garage dat ik ooit al gezien heb.
Ik ben nog te vinden voor dat design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDegene die instapt is m'n broer, de schim rechts ben ik
En wat was je eerste indruk van mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenmoest je nu een snelle blondine geweest zijn...
Maar er liepen er daar wel enkele rond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBedankt voor de foto's spillies
zo waren wij er ook even bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBedankt voor de foto's spillies
zo waren wij er ook even bij
Comment
Comment