was supervet vandaag. Echt waanzinnige knappe oldtimers gezien, en vooral de sfeer was heerlijk... die britten toch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa 6 Hours
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas supervet vandaag. Echt waanzinnige knappe oldtimers gezien, en vooral de sfeer was heerlijk... die britten toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas supervet vandaag. Echt waanzinnige knappe oldtimers gezien, en vooral de sfeer was heerlijk... die britten toch
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPff, direct men nest is inkruipen. Moet om 6 uur al paraat staan
Comment
-
Fantastisch evenement ... heel wat knappe wagens gezien dus de fotoreeks zal zeker en vast de moeite zijn. Hou m'n archieven maar in 't oog.
Wat me opviel: dit evenement trekt enorm veel 'echte' liefhebbers aan. Als je ziet hoe die Engelsen bezig zijn in de pitboxen: respect! Ik heb nu al heel wat events gedaan en qua passie en enthousiasme steken de Engelsen er toch met kop en schouders boven uit. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ons landje ook geen echte aficionados kent... maar het is toch iets anders.
Wat de accreditaties betreft hebben ze er inderdaad niet echt op gekeken. Op zich geen probleem al was het soms dat sommige goede plekken echt verzadigd waren. Als je dan met 'regulars' zit dan weet je dat de beste plekjes gedeeld worden: je neemt een reeks shots en laat dan je collega-fotograaf ook z'n reeks nemen. Hoffelijkheid en ethiek noemt zoiets. Met de occasionele toerist krijg je die kans vaak niet ... die blijven de ganse reeks vastgeplakt staan aan het gat in de draad, wat erg jammer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenschoon weer, schoon wagens en toffe mensen
alleen over de organisatie ben ik niet te spreken, wss laatste keer dat ze mij daar zien voorlopig
Schitterend evenement, spijtig van dat misverstand met de accreditatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentoch niet bijbetaald voor andere bandjes?
Comment
-
bon eens kort over m'n ervaring vandaag... ik had dus zoals wel meer mensen accreditatie aangevraagd, brief ontvangen, 't was allemaal geen probleem ik moest er gewoon omgaan. Net zoals ik vorig jaar had gedaan dus en toen heb ik een zalig weekend gehad...
Ik kom na wat zoekwerk in de perskamer, geef m'n brief af en krijg een bandje. Ik neem dat bandje zonder 't echt te bekijken en vraag of ik geen vestje krijg en die gast zegt nee das enkel voor professionele fotografen en dat hij strenge orders had gekregen op dat vlak; op dat bandje stond trouwens paddock/pits (wat super idioot is want iedereen mocht in de pits) Sloeg trouwens nergens op z'n uitleg want 't liep daar vol niet professionele fotografen met vestje...
Ik heb er geen enkel probleem mee als ik accreditatie aanvraag dat 't geweigerd wordt, ik heb er dan ook niet echt recht op momenteel... maar als ik een brief krijg net als vorig jaar dat alles in orde is en ik gewoon een vestje en bandje moet halen in de perskamer en ik krijg dat niet dan kan ik daar niet bepaald mee leven...
ah wat adieu circuitfotografie wat mij betreft dit was toch wel de druppel
Comment
Comment