Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa 6 Hours
Collapse
X
-
Spa 6 Hours 2007 Race 2 : Grand Prix Masters
http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%202007%20race%202.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOns Manu'ke doet dat goed, prachtige foto's Kristal
En er zijn uiteraard ook foto's van mij bij ...
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVreed merci zoon . Mooie foto's en deze is opgeslagen . Waarschijnlijk de laatste keer dat ze buitenkwam dit jaar , want het wordt tijd voor de lederen zetelkes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenMooie foto's F40Fan.
Heb je een voorkeur voor zwartwit? Ik denk dat sommige foto's beter tot hun recht zouden komen in kleur.
goh ik had eens zin in zwart-wit... 't feit dat ik al een paar uur artistiek naakt en foto's van een betoging in zwart-wit was aan 't verwerken zal er ook wel voor iets tussenzitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenDOF
[shack.us/img120/7144/mg7917ng1.jpg[/IMG]
nice pictures !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk wist niet dat het zo besmettelijk was
nice pictures !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenKnappe foto's kerel! Ik vind de zwart wit omzetting bijna allemaal geslaagd, behalve deze... Maar wel knap! Trouwens, op die ééne foto is echt wel veel dof . Ik zal u daar wel is een keertje over aanspreken hoe je dat doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwat is dit eigenlijk? kheb die enkel zien rijden; niet zien staan in de paddocks dus bijgevolg echt geen idee wat 't is
Aha nummer 22
Die mannen waren hilarisch! Effe over die kar bezig geweest... Is een 9l 4 cilinder
Toerenteller ging tot 2600 toeren.
Op de vraag hoeveel hp dat ding heeft.... "enough!"
Hij was er dan nog zijn smalle bandjes op aan het leggen... "yeah it's more fun!"
prachtig echt. Die mannen leefden als 'clochards in de paddock... vuile aanhangwagen, eten stond nog buiten, ... enz. Maar zijt gerust dat dat dikke burgers zijn
Comment
Comment