Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa 6 Hours

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Meer bij deBATjes .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ons Manu'ke doet dat goed, prachtige foto's Kristal

Comment

• Spa 6 Hours 2007 Race 2 : Grand Prix Masters

http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%202007%20race%202.htm

Comment

• ook een paar foto's van mijn kant:

Comment

• DOF

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Ons Manu'ke doet dat goed, prachtige foto's Kristal
                          Helaba , het is niet ons maar MIJN Manu .

En er zijn uiteraard ook foto's van mij bij ...

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          Vreed merci zoon . Mooie foto's en deze is opgeslagen . Waarschijnlijk de laatste keer dat ze buitenkwam dit jaar , want het wordt tijd voor de lederen zetelkes .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Mooie foto's F40Fan.

Heb je een voorkeur voor zwartwit? Ik denk dat sommige foto's beter tot hun recht zouden komen in kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                              Vreed merci zoon . Mooie foto's en deze is opgeslagen . Waarschijnlijk de laatste keer dat ze buitenkwam dit jaar , want het wordt tijd voor de lederen zetelkes .
                              thanks! Ook mooie beelden van jullie kant En als je die foto in groot formaat zou willen geef je maar een seintje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                Mooie foto's F40Fan.

Heb je een voorkeur voor zwartwit? Ik denk dat sommige foto's beter tot hun recht zouden komen in kleur.
                                thanks!

goh ik had eens zin in zwart-wit... 't feit dat ik al een paar uur artistiek naakt en foto's van een betoging in zwart-wit was aan 't verwerken zal er ook wel voor iets tussenzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  DOF

[shack.us/img120/7144/mg7917ng1.jpg[/IMG]
                                  Ik wist niet dat het zo besmettelijk was

nice pictures !

Comment

Knappe foto's kerel! Ik vind de zwart wit omzetting bijna allemaal geslaagd, behalve deze... Maar wel knap! Trouwens, op die ééne foto is echt wel veel dof . Ik zal u daar wel is een keertje over aanspreken hoe je dat doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Ik wist niet dat het zo besmettelijk was

nice pictures !
                                      kben daar al altijd liefhebber van hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        Knappe foto's kerel! Ik vind de zwart wit omzetting bijna allemaal geslaagd, behalve deze... Maar wel knap! Trouwens, op die ééne foto is echt wel veel dof . Ik zal u daar wel is een keertje over aanspreken hoe je dat doet
                                        merci goh die foto is dan ook zeker de minste van de reeks... kheb die er enkel bijgezet omdat ik de DBS wel een knappe wagen vind!

Comment

wat is dit eigenlijk? kheb die enkel zien rijden; niet zien staan in de paddocks dus bijgevolg echt geen idee wat 't is

Aha nummer 22

Die mannen waren hilarisch! Effe over die kar bezig geweest... Is een 9l 4 cilinder
                                          Toerenteller ging tot 2600 toeren.

Op de vraag hoeveel hp dat ding heeft.... "enough!"
                                          Hij was er dan nog zijn smalle bandjes op aan het leggen... "yeah it's more fun!"

prachtig echt. Die mannen leefden als 'clochards in de paddock... vuile aanhangwagen, eten stond nog buiten, ... enz. Maar zijt gerust dat dat dikke burgers zijn

Comment

Working...
                                          X