Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa 6 Hours

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Race 3 : Sports racing masters & WSM

http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%20race%203.htm

Comment

• Weer wat 'prul' erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Weer wat 'prul' erbij
        Mag ik vragen hoe je die mooie bandjes bekomen hebt ?

Comment

• Mijn selectie van Race 6 = Pre-War

http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%202007%20race%206.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            Mag ik vragen hoe je die mooie bandjes bekomen hebt ?
            Dat groene had iedereen en dat rode was van de baancommisarissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Dat groene had iedereen en dat rode was van de baancommisarissen
              En voor de media ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                En voor de media ...
                Dat zou wel eens kunnen ja

Comment

• Ik had ook een rood bandje maar dan wel da cheapo bandje met 5€ korting

Mijn selectie van de mooiste koers :

Mooiste wagen aanwezig

Mooie plaats om deze foto's te nemen alleen een beetje lastig als je op een hek moet staan er dan nog je camera door steken om dan door een gat in de volgende omheining deze foto te kunnen nemen op bijna maximale zoom 12x optisch en ne hele zak digitale ...

C & D type combo

al de rest : http://www.ferrari-world.be/Spa%206%...20race%205.htm

Comment

Mijn selectie van Race 6 = Pre-War
                    blijft toch wel zowat m'n favoriete klasse

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten

Mooiste wagen aanwezig

jammer genoeg heb ik deze klasse niet zien racen... vooral die Maserati had ik wel eens willen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      blijft toch wel zowat m'n favoriete klasse

jammer genoeg heb ik deze klasse niet zien racen... vooral die Maserati had ik wel eens willen zien
                      Die had je moeten horen toen de mekaniekers van d'Ieteren hem aan het opwarmen waren !!!
                      Met zo'n geluid dacht ik dat hij alles en iedereen naar huis ging rijden maar het mocht niet zijn want hij ging amper vooruit

Comment

Die had je moeten horen toen de mekaniekers van d'Ieteren hem aan het opwarmen waren !!!
                        Met zo'n geluid dacht ik dat hij alles en iedereen naar huis ging rijden maar het mocht niet zijn want hij ging amper vooruit
                        ah die is van d'Ieteren ofwat? in dat geval zal ik hem nog wel eens zien wss...
                        mss ook een piloot die nog niet zo vertrouwd was met de wagen?

Comment

ah die is van d'Ieteren ofwat? in dat geval zal ik hem nog wel eens zien wss...
                          mss ook een piloot die nog niet zo vertrouwd was met de wagen?
                          Piloot zijnde Nicolas d'Ieteren die 2de was met zijn alfa bij de Pre-war

Comment

• Een eerste reeks foto's is verwerkt en staat online. Een voorsmaakje:

De rest volgt nog ...

Comment

• Jammer van die 917 (crash) ergens gezien op youtube

Nog wat van mijn piektures : race 8 HSCC

http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%202007%20race%208.htm

Comment

• Race 10 : TopHat

http://www.ferrari-world.be/Spa%206%20Hours%202007%20race%2010.htm

Comment

Een eerste reeks foto's is verwerkt en staat online. Een voorsmaakje:

fak ie was er dus toch actiefoto's van?

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                  Jammer van die 917 (crash) ergens gezien op youtube

net ook ff dat filmpje bekeken; gelukkig valt de schade goed mee!

Comment

fak ie was er dus toch actiefoto's van?

net ook ff dat filmpje bekeken; gelukkig valt de schade goed mee!
                                    Ik heb er nog foto's van ... onder andere vanop de startgrid en tijdens de eerste rondjes. Vertrek morgen naar 't buitenland voor een paar dagen dus ten vroegste volgend weekend staan ze in m'n archieven.

Comment

Ik heb er nog foto's van ... onder andere vanop de startgrid en tijdens de eerste rondjes. Vertrek morgen naar 't buitenland voor een paar dagen dus ten vroegste volgend weekend staan ze in m'n archieven.
                                      oké, thanks!

Comment

• nog steeds pissed dak nie heb kunnen gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          nog steeds pissed dak nie heb kunnen gaan
                                          Als ik verwacht had iemand daar tegen het lijf te lopen dan was jij het wel.

Als 't een troost mag zijn ... ik heb dit weekend hetzelfde gevoel omtrent het FIA GT kampioenschap op Zolder.

Comment

Working...
                                          X