Mededeling

Collapse
No announcement yet.

porsche meets corvette

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• porsche meets corvette

deze zondag is het een topdag voor wie deze 2 tenoren eens tegen elkaar wil zien uitkomen op een vriendschappelijke en leuke manier.

er gaan alles bij elkaar een dikke 60 wagens bij elkaar staan , en ze geven full zonneschijn , dus voor wie niet weet wat te doen....

steven en ik zullen er alvast aanwezig zijn.

Ik ga er niet geraken... Have fun
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

zal geen probleem zijn...ik sta scherpen aan wagens zal het niet mankeren , er zijn al 40 porschekes ingeschreven...en die vetts zullen ook wel met een serieuse groep zijn , dus...aktie zal er zeker zijn!

Comment

Twas eens leuk om mee te maken... maar het was ook niet dat hoor... het viel eigenlijk zelfs wat tegen.

Veel wagens, veel knappe wagens ook; maar de rondrit was saai, kort en ze stopten voortdurend. Ook de "drag" trok op geen kloten.

Nogal een geluk dat er wel een paar patsers aanwezig waren zoals een nieuwe ZO6 (), enkele C5 Zo6'n, 997 & 996 GT3, 996 Turbo & een Audi R8

Comment

Het was een hele leuke dag voor mij, rondrit zelf was inderdaad beetje kort, maar wel langs superzalige wegen die we in ons Belgenland niet veel tegenkomen. De sprint, tjah, daar kreeg ik de kriebels van, geen enkele die es deftig van zn plaats kon gaan hé.... ben er zeker van dat ik het beter zou doen, next time schrijf ik me zeker in ! Ook de weg erheen en terug was mooi en ik reed gans de tijd in het gezelschap van de grijze C3, lekker iedere keer stoplichtsprintjes enzo ... lovinit

Op het eind nog een bruine kroeg ingedoken met allemaal "zeemannen" haha, grappig... op naar volgend jaar met hopelijk een iets langere toerrit en stemmen ze hun organisatie ook af op de grote opkomst.... die mannen zijn anders maximum 20 wagens gewoon, nu waren het er 70

Comment

Working...
          X