Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Essen Motorshow 2007 (1/12/07-9/12/07)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

weet iemand het exacte gps adress?

Comment

MESSE ESSEN GmbH
      Norbertstrasse
      D–45131 Essen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
        Foto's ?
        Ik heb er maar 200 . Ik vrees wel niet écht veel tijd om te uploaden
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Hoe was Essen voor degene die zijn geweest?
          Iemand die dit weekend geweest is, normaalgezien ga ik telkens in de week maar eventueel zou het dit weekend worden. Is het doenbaar als je er bij de opening bent?

Comment

Ben er gisteren geweest, was weer leuk om te zien maar er is eigenlijk niet zoveel speciaal meer aan als je er al eens geweest bent. Veeel minder volk als vorige keer en dat was ook op een zondag, toen kon je echt amper een close-up van de wagens zien. Vond het enkel spijtig dat er geen BMW stand was . Wel verschillende M3 etc bij standen zoals Hamann, Schnitzer etc maar IMO kan je hem toch beter origineel laten.

Kortom is zeker de moeite om eens te gaan zien maar vond er niets speciaals meer aan...

greetz

Comment

Zijn ook net terug...

Het was tof. Het is bij ons zowat een jaarlijkse traditie, dus we zien ook vaak dezelfde stands. Maar deze keer was er toch wat nieuws.

De basement bv, bevatte dit keer minder extraordinaire creaties, en bv meer tuningbakken. Er stond ook een game stand ed.

De zalen zelf, vielen ook wel goed mee. TechArt, Rinspeed, Hankook, Hamann, etc stonder er stuk voor stuk met nieuwe (en ook mooie) creaties van Audi, BMW, Mercedes, Porsche, etc

Classic cars waren nu ook in de meerderheid te bewonderen. MINI Challenge MkII, R8, nieuwe RS6, etc ook van de partij.

Veel leuks, maar ook hier en daar wat minder leuks. Zoals de gemarginaliseerde muziekstanden, broltuningstanden, etc. Veel schraal volk en wanna be's; etc

Maar al bij al was het dus wel de moeite.

Vooral de mooie RS6, witte parelmoer R8 én de sublieme Novitec Rosso Ferrari F430 in het wit!

pics komen later

Comment

sorry als het hier al staat

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

het is idd en jaarlijke traditie geworden , en vandaar ook dat we het een beetje vanbuiten beginnen kennen ( alles staat telkens min of meer op dezelfde plaats) maar ik vind het toch steeds weer de moeite. En vandaag was er lekker weinig volk we stonden zelfs onder het gebouw geparkeerd!! dat was nooit eerder voorgevallen...

als ik één wagen mee mocht nemen was het zeker die witte F430 man man wat een kar...de fast zal wel een fotootje posten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    het is idd en jaarlijke traditie geworden , en vandaar ook dat we het een beetje vanbuiten beginnen kennen ( alles staat telkens min of meer op dezelfde plaats) maar ik vind het toch steeds weer de moeite. En vandaag was er lekker weinig volk we stonden zelfs onder het gebouw geparkeerd!! dat was nooit eerder voorgevallen...

als ik één wagen mee mocht nemen was het zeker die witte F430 man man wat een kar...de fast zal wel een fotootje posten ...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        Knap gallerijtje.

Ik weet niet hoe de omstandigheden daar zijn maar veel van die foto's missen toch een beetje scherpte als je 't mij vraagt. Maar dat is een technisch detail natuurlijk ... de inhoud is belangrijker hier.

Comment

Normaal gaan we nu vrijdag. Is ook een jaarlijkse traditie geworden.

De eerste keer vond ik de tofste keer Omdat je nog niet goed besefte wat je allemaal kan verwachten. Jaja, heb het nog steeds over de beurs

Nu heb je inderdaad het gevoel van, tiens, stond die stand hier vorig jaar ook niet, had die auto niet net een ander kleurtje.

But who cares...

Comment

Ik ga morgen een kijkje gaan nemen.

Zal maar voor een paar uur zijn ... maar hoop toch de mooiste standen te kunnen gaan bekijken. Indien iemand de 'must-do' items eens wil uitlijsten ... graag. ;-)

Comment

valt te zien wat je wil zien natuurlijk.....als wij gaan dan laten we die boemtoestanden en auto5tuning altijd links liggen , alsook het verdiep met wisselstukken... ook in de kelder is niet veel te zien... als er niet te veel volk is zoals bij ons , dan heb je meer dan tijd genoeg om de mooiste dingen te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                valt te zien wat je wil zien natuurlijk.....als wij gaan dan laten we die boemtoestanden en auto5tuning altijd links liggen , alsook het verdiep met wisselstukken... ook in de kelder is niet veel te zien... als er niet te veel volk is zoals bij ons , dan heb je meer dan tijd genoeg om de mooiste dingen te zien.
                                Het Auto-5-tuning gedeelte is sowieso ook niet aan mij besteed. De gekende tuners (eg Techart, etc) wil ik zeker wel eens zien. De classics staan ook zeker op de must-see lijst voor mij. En misschien pik ik wel een schaalmodelletje ( 1/18 ) mee om de collectie aan te vullen.

Comment

Wij vetrekken zo direct zie, ff een Viano V6 geregeld voor vandaag, kan ik alvast es lekker testen op de weg heen en terug en ruimte genoeg voor eventueel wat mee te brengen

Comment

Net terug van Essen. Niet evident terugkeren in zo een hondeweer.

First time dat ik er heenga en ik vond het alvast de moeite.
                                    Staat alvast genoteerd op de evenementenkalender voor volgend jaar.

Foto's volgen later.

Comment

Het was inderdaad een hondeweer om door te rijden en ook terug te keren, gans de tijd regen gehad, maar het viel nog wel mee al bij al. Ben met zo'n Viano 3.0CDI gereden en dat rijdt echt comfortabel en heel vlotjes Ook zijn de autostrades in Duitsland en Nederland niet verlicht en dat is soms vermoeiend aan de ogen met die felle tegenliggers, was dan ook een groot verschil toen we BE binnenreden, vele beter ... maar dan wel terug slecht wegdek, ochja, zo is het altijd wat

Was ook mn eerste bezoek aan Messe Essen en is heel goed meegevallen, ik kwam echt ogen te kort, beetje overdonderend allemaal. Prachtige wagens gezien en ook enkele madammekes die ik graag een kindje zou schenken ESSEN = LEKKER

Volgend jaar ben ik terug van de partij zunne..........

Comment

Hoogtepunt van de beurs voor mij was toch wel de (blonde) boothbabe die me in het Duits kwam uitleggen dat ik een contract nodig had om foto's van haar te nemen.

Het afbeeldingsrecht en de formaliteiten errond zijn me nu niet echt onbekend maar dat je als boothbabe op een motorshow problemen hebt met het feit dat er foto's van je genomen worden lijkt me toch wel even bij het haar getrokken. Wat staat ze daar anders te doen - ik veronderstel toch niet dat ze met een minirok en kort topje op de kap van een wagen gaat liggen om even de Co uitstoot van de wagen in kwestie te bespreken?

Anyway ... na haar 'rant' van vijf minuten toch maar even mijn mening er tussen gegooid en daarna mijn weg voortgezet. Die Japanse foorbak waar ze op lag zei me toch sowieso al niet veel.
                                        Last edited by ; 07/12/2007, 17:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                          Hoogtepunt van de beurs voor mij was toch wel de (blonde) boothbabe die me in het Duits kwam uitleggen dat ik een contract nodig had om foto's van haar te nemen.

Het afbeeldingsrecht en de formaliteiten errond zijn me nu niet echt onbekend maar dat je als boothbabe op een motorshow problemen hebt met het feit dat er foto's van je genomen worden lijkt me toch wel even bij het haar getrokken. Wat staat ze daar anders te doen - ik veronderstel toch niet dat ze met een minirok en kort topje op de kap van een wagen gaat liggen om even de Co uitstoot van de wagen in kwestie te bespreken?

Anyway ... na haar 'rant' van vijf minuten toch maar even mijn mening er tussen gegooid en daarna mijn weg voortgezet. Die Japanse foorbak waar ze op lag zei me toch sowieso al niet veel.
                                          dat waren die grieten die in de kelder zaal rondliepen hé??
                                          had iets te maken met een contest of zo iets, moest je betalen om foto te nemen op hun stand dan nog wel

maar tja, ik heb nogal nen goeien babbel zoals je weet hé Tim
                                          An awesome collection of epic supercar pictures and galleries. Enjoy the beauty, aggression and outright strinking nature of the best cars on the planet.

Comment

Working...
                                          X