Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroemdag 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroemdag 2007

Vroemdag op circuit van Zolder was zeer geslaagd dit jaar !

Samen met Daggie van hier op et forum en mijn vader en nog enkele andere jongens van op het Porscheforum naar ginder afgezakt gisteren. Er waren 250 wagens ingeschreven om de kindjes rond te voeren op het circuit, dus voldoende materiaal om gans de dag uw ogen uit te kijken

Zelf een kleine 3 uurkes gereden, eerst met de kinderen erbij en dan alleen op het einde. Het was gewoonweg super, ook mede dankzij het stralende zonnetje natuurlijk.

Heb tevens mijn 17" velgen nu es uitgeprobeerd en em rijdt veel beter zo, niet éénmaal is mijn achterste uitgebroken en heb nogthans goed doorgegeven. Kan ook zijn door mijn veranderde rijstijl of door de extra verlaging achteraan... of combi van alles Maar ik was content. Rijden met een 964 op circuit is mss niet de beste keuze, maar de beleving voor mij is zo groot dat ik momenteel niks anders wil

Hier mijn foto'kes: http://www.stevenvdw.be/fotos/20071017_Vroemdag_Zolder/

Ik heb ook deel foto's online gezwierd: http://www.daggie.be/gallery/

Was de moeite !

(ondertussen afspraak gemaakt bij Porsche voor remblokken ... nu nog velgen en banden en we kunnen de 31ste weer op 11jes jagen :p )

Comment

Mn vader zijn filmpje vanuit de camion... zon zat wel laag, dus is nogal donker, maar wel leuk => http://vette.be/vroemdag.mpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
        we kunnen de 31ste weer op 11jes jagen :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
          Mn vader zijn filmpje vanuit de camion... zon zat wel laag, dus is nogal donker, maar wel leuk => http://vette.be/vroemdag.mpg
          Die sound

Damn, wat een zalig toestel
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zalige dingen die camions!

Kennis van me heeft er een, ook eens uitnodigen voor ERAN?

1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Een quad cab dan nog wel, zijn nog een halve meter langer Maar is dan wel altijd automatiek, dus niet zo ideaal voor circuit denk ik.

Comment

Ik was er ook, samen met de mensen van de Flanders MX-5 Club.

Vooral het vrij rijden was fun.

Spijtig genoeg is er bij de opnames vanuit de wagen heel wat verkeerd gegaan.
                Maar hebben wel meer dan genoeg foto's.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

ik was er ook.

maat van me staat namelijk bij een klas van woudlucht(school voor gehandicapte kinderen) momenteel en liet me weten dat hij daar was met die klas. was dus ook afgekomen om eens te komen kijken en hem wat te helpen met die mannekes.is niet altyd even makkelijk. uiteindelijk als alle klassen zo wat naar huis waren, stonden de mensen in de pits me zelf toe dat ik ook eens een rondje mocht meerijden. heb toen in de grijze hollandse subaru imprezza mee kunnen rijden en die bordeau 993 turbo... man man echt chapeau voor die twee mannen. konden allebei een pakske rijden. was eerste keer dat ik effectief op het circuit meereed en wat voor een ritjes... super event en hoop in komende jaren ook eens voor het event te kunnen rijden . het plezier dat ge iemand daarmee doet is toch groot...

paar auto's van hier en bimmerboards gespot wel
                    Last edited by ///NFSThunder; 18/10/2007, 02:26.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                    X