Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA GT Championship 20/10/07 & 21/10/07 @ Circuit Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de oude voor-en achterlichten was de Vertigo knapper. Maar ie gleed altijd wel lekker bij 't uitkomen van de Ickx-chicane
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die BMS Aston

Comment

• Knappe foto's Lotuzzz en BMW Power

Comment

• Idd, wie gaat er nog naar de 10 uren van Zolder? Ik ga wel proberen, 5 euro is niks hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
              Idd, wie gaat er nog naar de 10 uren van Zolder? Ik ga wel proberen, 5 euro is niks hé
              Als het niet te koud is zal ik u vergezellen

Comment

• Koudkoud, daar moette maar tegen kunnen
                Was wel frisjes, gisteren maar zolang het niet regent is dat voor mij oke hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Knappe foto's Lotuzzz en BMW Power
                  Die van u ook, chancard zonder draad
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Die van u ook, chancard zonder draad
                    , gij hebt u toch ook 'n 400D aangeschaft hé? Kga mij volgend jaar toch ook is zien voor iets anders...

Comment

, gij hebt u toch ook 'n 400D aangeschaft hé? Kga mij volgend jaar toch ook is zien voor iets anders...
                      Niks van

Ik zit nog met een Kodak Easyshit te klooien
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Knappe foto's Lotuzzz en BMW Power
                        Jij ook, vóór de draad

Comment

• BMW Z4 M heeft me op foto gepakt En als ie een andere foto iets meer naar rechts centreert zelfs 2x

Comment

• Mijn foto's zullen maar dit weekend komen, ben nu effe thuis, 15 min.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                              BMW Z4 M heeft me op foto gepakt En als ie een andere foto iets meer naar rechts centreert zelfs 2x
                              Ja ik wist niet hoe gij eruit zag hé, sorry . Welke foto?

Comment

• Ik sta erop (wel van schuin van achter) op die foto van de handtekeningsessie die je van bovenaf getrokken hebt (met bruin/beige jas).
                                En op die foto van de spin van #2 in de Villeneuve 's morgens vroeg sta ik iets meer naar rechts, de mc12 stond stil recht voor onze neus.
                                En bij die spin ben #74 Porsche na het einde van de sessie stond je vlak naast me, want die zijn in exact dezelfde hoek als mij getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                  Ik sta erop (wel van schuin van achter) op die foto van de handtekeningsessie die je van bovenaf getrokken hebt (met bruin/beige jas).
                                  En op die foto van de spin van #2 in de Villeneuve 's morgens vroeg sta ik iets meer naar rechts, de mc12 stond stil recht voor onze neus.
                                  En bij die spin ben #74 Porsche na het einde van de sessie stond je vlak naast me, want die zijn in exact dezelfde hoek als mij getrokken
                                  De volgende keer gewoon stomweg AW-forum zeggen als je langst iemand staat

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X