Met de oude voor-en achterlichten was de Vertigo knapper. Maar ie gleed altijd wel lekker bij 't uitkomen van de Ickx-chicane
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA GT Championship 20/10/07 & 21/10/07 @ Circuit Zolder
Collapse
X
-
Met de oude voor-en achterlichten was de Vertigo knapper. Maar ie gleed altijd wel lekker bij 't uitkomen van de Ickx-chicane
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIdd, wie gaat er nog naar de 10 uren van Zolder? Ik ga wel proberen, 5 euro is niks hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKnappe foto's Lotuzzz en BMW Power
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie van u ook, chancard zonder draad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten, gij hebt u toch ook 'n 400D aangeschaft hé? Kga mij volgend jaar toch ook is zien voor iets anders...
Ik zit nog met een Kodak Easyshit te klooien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKnappe foto's Lotuzzz en BMW Power
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenBMW Z4 M heeft me op foto gepakt En als ie een andere foto iets meer naar rechts centreert zelfs 2x
Comment
-
Ik sta erop (wel van schuin van achter) op die foto van de handtekeningsessie die je van bovenaf getrokken hebt (met bruin/beige jas).
En op die foto van de spin van #2 in de Villeneuve 's morgens vroeg sta ik iets meer naar rechts, de mc12 stond stil recht voor onze neus.
En bij die spin ben #74 Porsche na het einde van de sessie stond je vlak naast me, want die zijn in exact dezelfde hoek als mij getrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk sta erop (wel van schuin van achter) op die foto van de handtekeningsessie die je van bovenaf getrokken hebt (met bruin/beige jas).
En op die foto van de spin van #2 in de Villeneuve 's morgens vroeg sta ik iets meer naar rechts, de mc12 stond stil recht voor onze neus.
En bij die spin ben #74 Porsche na het einde van de sessie stond je vlak naast me, want die zijn in exact dezelfde hoek als mij getrokken
Comment
Comment