Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenOe ? Dan leerde toch pas echt rijden...
Comment
-
- Alex - Lotus Elise S*
- Benny - Honda civic Type R*
- Jurgen - Lotus Elise R*
- Fast' - Mini*
- Lefty - Audi 80 Competition*
- Dragon - MCS op sportschoenen
- Chris & Sonia - Martini-Porsche 951
- gTa - Sabine op sportschoenen
- BMW Z4 M - Photographer
- Corvetteboy - Phtotographer
- Jeltovic - Toeschouwer
- Lotuzzz - Toeschouwer
- JoriS1- Toeschouwer
Comment
-
-
fak, ik ga het wéér is niet kunnen meedoen... geen fakking plaats meer!
En m'n nieuwe voorbanden (incl. uitlijning) zijn nog altijd niet in orde. Ik sta er nu wel 100% zeker bij voor september, maar toch...
Nochtans, kan ik écht niet wachten, heb er vandaag nog is mee gaan rijden in de bochtige baantjes.... man man
Comment
-
- Alex - Lotus Elise S*
- Fast' - Mini*
- Jeltovic - Toeschouwer
- Lotuzzz - Toeschouwer
- JoriS1- Toeschouwer
- wannes-hyundai!!
en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om met zulk warm weer mijn minike af te raggen ...vandaar dus dat ik de hyundai van onder het stof ga halen... nog snel 2 nieuwe banden erop en hij kan weer een namiddagje mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenfak, ik ga het wéér is niet kunnen meedoen... geen fakking plaats meer!
En m'n nieuwe voorbanden (incl. uitlijning) zijn nog altijd niet in orde. Ik sta er nu wel 100% zeker bij voor september, maar toch...
Nochtans, kan ik écht niet wachten, heb er vandaag nog is mee gaan rijden in de bochtige baantjes.... man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenfak, ik ga het wéér is niet kunnen meedoen... geen fakking plaats meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKomde ook niet rap eens af?
Af en toe ook 's werken he, soms toch...
En voor gewoon ff te komen zonder te kunnen racen vind ik niet echt de moeite... ik ga ook ni naar een frituur zonder maar ook iets te bestellen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhoe geen plaats?? voor de cursus of wa? Je moet op tijd waker worden hé gast!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenik ga ook ni naar een frituur zonder maar ook iets te bestellen he
raar mannen ook
Comment
-
- Alex - Lotus Elise S*
- Fast' - Mini*
- Jeltovic - Toeschouwer
- Lotuzzz - Toeschouwer
- JoriS1- Toeschouwer
- wannes-hyundai!!
- BMWMB - Toeschouwer
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik moet ook passen, ik vond het in dit geval prioritair om eerst enkele dingen verder op punt te zetten voordat ik dat geld in de cursus zou steken. Maar je mag mij wel als passagier verwachten, al weet ik nog niet wanneer.... morgen eens horen of ik woensdag moet werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWelke uren gaan jullie daar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenCursus zijn woensdag dikke 40 wagens
Miljaar zeg dat barst geleidelijk aan ook uit z'n voegen... Toen ik mijne cursus deed waren we met 12 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWelke uren gaan jullie daar zijn?
Comment
Comment