Ja. 'k Ga 't me weer beklagen donderdag en vrijdag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenVandaag tijdens een drink op't werk chris_lbr tegengekomen
Enorm gepassioneerd voor het circuit
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, zalig hé. Die gast is echt de max. Zo gepassioneerd bezig, echt een fijne kerel om hene te luisteren. Morgen is 'ie ook in Zolder! Kom anders 'es piepen?
Sonia en ik zullen er morgen omstreeks 10u00 zijn. Sonia rijdt van 11u00 tot 12u00 nadat ik de wagen gedurende 1 of 2 rondjes heb laten proefdraaien. En dan doen we samen nog 3 uren in de namiddag. 't Is te hopen dat het droog blijft want ik heb weinig goesting om in de gietende regen een setteke banden te gaan verwisselen.
Lunch is voor ons een meegebracht boterhammeke. Maar 's avonds eten we in het restaurant "de pits" aan den overkant van 't circuit. Als er iemand goesting heeft om mee te gaan, altijd welkom aan onze tafel é...
Comment
-
Morgen moet onze wagen dus effe binnen bij de garage. Ik krijg dan de wagen van onze verkoper mee... Wat zal het zijn? Ik ga proberen langs te komen, want ik moet onze wagen nog gaan terughalen en ik heb om 15uur een afspraak met een klant op ons bedrijf.
Eigenlijk kunnen we de wagen van de garage eens gaan afraggen op Zolder...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichtenook een helm gevonden zie! binne vijf uurkes opstaan ik kijk ernaar uit!
Ik ben er rond kwart na 9.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo vroeg al. Se zot...
Lunchen: Pits/Wheels?
Comment
-
Ik zou wel willen komen om te lunchen maar het uur komt me slecht uit. Ik moet om 10 uur bij de garage zijn. Als ik daar dan vertrek ben ik om 11 uur in Zolder. Dat is me te vroeg aangezien de meesten pas komen namiddag.
Eens effe denken...
Als ik eerste eens terug naar de firma rijd, en ik zorg dat ik om 12uur vertrek op de firma, dan ben ik om 12.30uur in Zolder. Daar kunnen we dan iets eten en kan ik nog blijven tot 14.30uur.
Zie je dat zitten om samen te lunchen rond 12.30uur?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou wel willen komen om te lunchen maar het uur komt me slecht uit. Ik moet om 10 uur bij de garage zijn. Als ik daar dan vertrek ben ik om 11 uur in Zolder. Dat is me te vroeg aangezien de meesten pas komen namiddag.
Eens effe denken...
Als ik eerste eens terug naar de firma rijd, en ik zorg dat ik om 12uur vertrek op de firma, dan ben ik om 12.30uur in Zolder. Daar kunnen we dan iets eten en kan ik nog blijven tot 14.30uur.
Zie je dat zitten om samen te lunchen rond 12.30uur?
Comment
-
Die mannen die de cursus doen hebben chance.
Op dit moment is 't hier in centrum West-Vlaanderen nog zonneke zelfs, en droog (nog geen druppel gevallen), terwijl ze voorspelden dat 't hier al van 's morgens patat ging zijn.
Hopelijk komt het allemaal een beetje later op gang dan ze verwachtten...
Comment
-
Dit hier in de gaten houden : buienvoorspeller (accuraat) tot 2 uur vooruit. Ik vertrek normaal gezien rond 10u, dus dan kan ik al weten of 't tot de middag zal geregend hebben of niet, EN of er kort in de namiddag ook al kans op regen bestaat in Zolder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, maar je doet dat beter wel. Soms is 't erg druk, en kan je niet meer in elk uur dat je wil inpikken.
Kom je af? DOEN !
Comment
Comment