Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow knappe tijden GTA, niet normaal 2.02 volgens mij ook wel de veilige 'limiet'!

Wannes zijn tijden ben ik dan weer niet ondersteboven van, oke 1.54 is snel, maar zeker niet de limiet mij dunkt...zal wel beteren met de nieuwe blokken.

Comment

• Euhm, er is een gigantisch verschil tussen "op de limiet rijden met een trage, goedmoedige auto" (zoals mijn 120d) of "op de limiet rijden met een hypersnelle, levensgevaarlijke auto" (zoals Wannes z'n Z06). Op de limiet rijden met een tragere, makkelijke auto kan vrijwel iedereen vrij goed ... met een rasechte, zeer krachtige sportauto echt hard gaan zonder 'm ergens neer te planten waar 'ie niet hoort, is slechts weinigen gegeven.
      En 1:54 is zéééér zeer snel, maar erg weinig standaard wegauto's kunnen dat. En om het verschil aan te duiden : Wannes rijdt wel 10 seconden sneller per ronde dan mij, hè, tién seconden! Stel u voor dat we gelijktijdig over de meet zoeven, en een ronde erna passeert Wannes en dan moet je 10 seconden tellen eer ik pas passeer ... dat is een eeuwigheid. Ik ben zelfs niet eens zeker of ik wel een 1:54 zou kunnen rijden met Wannes z'n Corvette, ik heb namelijk zo goed als geen ervaring op circuit met zo'n pk-monsters, en de Wannes heeft bovendien ook al 'n pak meer drift-ervaring.

Onderschat die 1:54 dus helemaal niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Onderschat die 1:54 dus helemaal niet...
        idd ....

Comment

• ik heb gehoord dat ze tijdens een 24 uur race tijden draaien van 1.48... en dat is met geprepareerde kisten... dan denk ik dat het al schappelijk is

het enige nadeel dat ik heb , is dat als ik onderdruk sta , dat ik dan toeren ga uitsteken...
          want in die 1.54 ronde heb ik 2 keer een rempunt gemist ..en de dubbele chican het ik dwars genomen , dus verre van een zuivere ronde..het kan dus eigenlijk nog een tikje beter als ik zuivere lijnen neem...

ik ga volgende keer toch iets kalmer draaien..veel te sletig voor het materiaal

Comment

• 24 u van Zolder dacht ik rond de 1.38-1.44 de beste GT3's toch.
            Maar uiteraard is 1.54 ZEKER niet slecht voor een 'straatversie'!!
            Toch blijf ik denken dat er nog een seconde zou moeten afkunnen, als je echt naar niets zou moeten zien, materiaal en dergelijke.

Wannes, bij wat beleef je nu het meeste fun op circuit, de Mini of de Vette?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              ik heb gehoord dat ze tijdens een 24 uur race tijden draaien van 1.48... en dat is met geprepareerde kisten... dan denk ik dat het al schappelijk is

het enige nadeel dat ik heb , is dat als ik onderdruk sta , dat ik dan toeren ga uitsteken...
              want in die 1.54 ronde heb ik 2 keer een rempunt gemist ..en de dubbele chican het ik dwars genomen , dus verre van een zuivere ronde..het kan dus eigenlijk nog een tikje beter als ik zuivere lijnen neem...

ik ga volgende keer toch iets kalmer draaien..veel te sletig voor het materiaal
              De Clio Cup's rijden ook 1:48 in de kwalifs, en die staan op full slicks en een nogal verregaand gemodde ophanging met bakken negatief camber, hebben een echte sequentiële bak enz enz.

Ik denk dat een prof onder de 1:45 kan met een standaard Z06. Van Hooydonck draaide 1:40 rond met de 997 GT2 en 1:50 met de gewone C6. Omstandigheden ken ik niet, maar 't zijn richttijden he.

Je hebt in elk geval een ferm stel ballen hangen Wannes, voor zover we dat nog niet wisten. Met een gloednieuwe wagen, zo'n kapitaal, even een 1:54, schoonheidsfoutjes inclusief, komen draaien is zonder meer opmerkelijk!
              Ik neem aan dat je een drietal keer per rondje dicht bij of over de 200 gaat, en dat is hárd op zo'n circuitje.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Rond halfzes effe gepit om Benny mee te nemen weer, maar die zat blijkbaar te genieten in de Vette, dus dan maar alleen het laatste half uur gereden.
                Sorry
                Aangezien Wouter toch met jou mee was zag ik mijn kans om eens mee te gaan in de Corvette en daarna bij jou weer terug erin te wippen, maar heb voorrang gegeven aan vrouwelijk schoon zodat ik, net voordat jij binnenkwam, pas buiten reed met wannes.
                Maar hey, met mij erbij zou je geen 2:02 gedaan hebben

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Merci voor de compagnie van de Limburgse gang, Wutputt, Wannes, Sasse, Denniske ... en ook een nice meet met Raven (grijze 964 met zwarte velgen). Was leuk!
                Je had moeite met de vertalingen van de Limburgse gang had ik zo de indruk

En ge hebt dan nog ni meegereden op 't droge! 't Was nog vochtig, fastest lap toen denk ik een 2:15 ofzo.
                I know
                't rare is dat ik bij wannes totaal niets voelde van enige opkomende misselijkheid en dat leek meer op een achtbaan
                'k zal het te druk hebben gehad met me vast te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Je had moeite met de vertalingen van de Limburgse gang had ik zo de indruk
                  Ei vintjen, noaste kji hoak ne kji nie min beste doene vwoa sjkwoan vloms te klapp'n, en ton hoihidd'r wok roare weez'ns trekk'n peizek!

Comment

't rare is dat ik bij wannes totaal niets voelde van enige opkomende misselijkheid en dat leek meer op een achtbaan
                    'k zal het te druk hebben gehad met me vast te houden
                    Wannes had net een madam meegenomen, en hoffelijk als 'ie is zal 'ie met haar gereden hebben zodat ze 't leuk vond, en dus ni wild. ... euhm ... Ik bedoel dus gereden in de auto, want anders mag dat voorzeker wel wild. En daarmee, die rijstijl zal er nog in gezeten hebben. You've been treated like a girl.

Comment

Ei vintjen, noaste kji hoak ne kji nie min beste doene vwoa sjkwoan vloms te klapp'n, en ton hoihidd'r wok roare weez'ns trekk'n peizek!
                      Please don't

btw, 't was gewoon limburgs, zuiverder Nederlands dan dat vind je niet
                      En het was ook geen dialect ofzo

Wannes had net een madam meegenomen, en hoffelijk als 'ie is zal 'ie met haar gereden hebben zodat ze 't leuk vond, en dus ni wild. ... euhm ... Ik bedoel dus gereden in de auto, want anders mag dat voorzeker wel wild. En daarmee, die rijstijl zal er nog in gezeten hebben. You've been treated like a girl.
                      Ah, vandaar dus dat 'ie maar met 1 hand aan het stuur reed
                      "verremd" noemt hij dat dan

Comment

Please don't

btw, 't was gewoon limburgs, zuiverder Nederlands dan dat vind je niet
                        En het was ook geen dialect ofzo
                        Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik kan geeneens een dialect spreken

Comment

• @Wannes

Het is een toffe en ze weet wat rijden is

Ik hoop van het weekend mijn foto's online te hebben, was er ook met de mannen van de NPCC. Zelf heb ik Wannes ook eens in actie gezien, maar die met zijn GT3 was toch wel erg op zijn nipte aan het rijden.

Comment

• Het feit van die 1.54 verbeteren met andere bkojes heeft er denk ik niet echt iets mee te maken aangezien ik eigenlijk nooit last had van mijn remmen ... Het is pas bij het naar huis rijden op de E314 dat ik een ander gevoel kreeg in mijn pedaal .
                            welke is leuker ?met stip de vette .... Waarom? Gewoon omdat ik een competitiebeest ben ... En met de vette kan ik zonder echt te puchen vooraan meedraaien ;-)

Comment

• Zolder - Eran racing day oktober
                              95 foto's online

Foto's online op www.carsthestars.be

Comment

• Dju, no piccies van mijnen duck. Voor de rest wel knappe pics!!

Comment

• Met welke was jij daar? Ik ben pas in de namiddag toegekomen.

Comment

• Wannes zijn voiture is nochtans genoeg gespot

Mooie foto's

Nu ik die foto zie van die Q7 ==> Die kerel kende precies geen grenzen

Comment

• Die mannen bleven daar goed met door gaan, zelf in de regen. Zo'n Q7 ligt precies nog niet zo slecht op de baan

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X