Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenAchja...dan maar fluiten met die tuuurbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten't Is net die turbo die het (uitlaat)geluid dempt
Comment
-
Hey, cool om hier de foto's te vinden, was al even aant zoeken op internet.
Dacht ook een vrouw met telelenskanon gespot te hebben ad sacramantsheuvel maar daar heb ik nog nergens fotootjes van gezien.
Was mijn eerste keer op Zolder met de auto (vroeger steeds met de motor). Heb mij per toeval nog kunnen inschrijven voor het laatste uurtje (17-18u). Was heel leuk maar heb ook veel chance gehad. De ganse baan was opgedroogd behalve buitenkant van de Bianchi, probeerde zoveel mogelijk binnenkant te blijven wat niet altijd lukte met als gevolg een korte 'twitch' met de kont af en toe, tot één keer ik echt te ver ging en de kont plots langs mij voorbijkwam. 3 keer rond op't rechte stuk en met de neus ne meter van de muur binnenkant circuit gestopt. Best spannend...
Heb daarna nog de kans gehad even mee te rijden met die 997 GT3 van Marco. Dankzij hem heb ik ook nog dat laatste uurtje kunnen inschrijven btw. Hij was daar samen met zijn waalse makkers met die Atom.
Moet zeggen dat die GT3 toch wel een machtig circuitmachine is. Prachtige sound (echt veel mooier dan vb de turbo's), goeie acceleratie, fenonemale wegligging en tonnen meer grip dan mijn Exige (ok, hij had superbandjes met max levensduur van 700km ) en de bruutste remkracht die'k ooit heb mogen opmerken. We zijn er het laatste rondje uitgegaan bij de chicane voor de sacramentsheuvel, omdat hij toch wel iets te ver aant pushen was... Maar toch wel een ritje om niet te vergeten! Op zich supergrappig om die mens te zien arriveren in zijn business-maatpakje, koffer open, Sparco-racing suit aan, handschoentjes, etc...
Weet niet wie die foto's gemaakt heeft, maar bedankt in elk geval !
Was een leuke dag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenHey, cool om hier de foto's te vinden, was al even aant zoeken op internet.
Dacht ook een vrouw met telelenskanon gespot te hebben ad sacramantsheuvel maar daar heb ik nog nergens fotootjes van gezien.
Was mijn eerste keer op Zolder met de auto (vroeger steeds met de motor). Heb mij per toeval nog kunnen inschrijven voor het laatste uurtje (17-18u). Was heel leuk maar heb ook veel chance gehad. De ganse baan was opgedroogd behalve buitenkant van de Bianchi, probeerde zoveel mogelijk binnenkant te blijven wat niet altijd lukte met als gevolg een korte 'twitch' met de kont af en toe, tot één keer ik echt te ver ging en de kont plots langs mij voorbijkwam. 3 keer rond op't rechte stuk en met de neus ne meter van de muur binnenkant circuit gestopt. Best spannend...
Heb daarna nog de kans gehad even mee te rijden met die 997 GT3 van Marco. Dankzij hem heb ik ook nog dat laatste uurtje kunnen inschrijven btw. Hij was daar samen met zijn waalse makkers met die Atom.
Moet zeggen dat die GT3 toch wel een machtig circuitmachine is. Prachtige sound (echt veel mooier dan vb de turbo's), goeie acceleratie, fenonemale wegligging en tonnen meer grip dan mijn Exige (ok, hij had superbandjes met max levensduur van 700km ) en de bruutste remkracht die'k ooit heb mogen opmerken. We zijn er het laatste rondje uitgegaan bij de chicane voor de sacramentsheuvel, omdat hij toch wel iets te ver aant pushen was... Maar toch wel een ritje om niet te vergeten! Op zich supergrappig om die mens te zien arriveren in zijn business-maatpakje, koffer open, Sparco-racing suit aan, handschoentjes, etc...
Weet niet wie die foto's gemaakt heeft, maar bedankt in elk geval !
Was een leuke dag!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenYPK-...?Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenDacht ook een vrouw met telelenskanon gespot te hebben ad sacramantsheuvel
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVrijdag ERAN op Spa-Francorchamps! Ik ben de hele dag aanwezig, 'k weet alleen nog niet goed of ik én voor- én namiddag rijd. We'll see. 't Zit volgeboekt (al een hele tijd zelfs) en er komt een hoop leuke karren, dus ook voor toeschouwers de moeite lijkt me.
Comment
-
Wie gaat er nog allemaal nu vrijdag naar Spa ? En wie vertrekt er vanaf O-VL via E40 richting Brussel ? Zou anders graag wel treintje rijden
Mn track-car is ginder al ter plaatse, dus ik rij met de Viano op en af, mochten er nog zin hebben om mee te tsjeezen, let me know, plekke genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHeeft er iemand een telefoonummer van Skylimit events? Heb al een keer naar hun e-mailadres gemaild, maar ik krijg geen reactie. Ik zou me willen inschrijven voor die circuit experience.
Comment
Comment