Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F X Bekijk Berichten
    Hoi spoonbe
    Wat voor cameracar gebruikje ?
    Ik ben er benieuw, ik heb een Hero en is best goed maar het geluid is

sony dcr - sr72 Harddisk camera maar die kan niet zo goed om met de schokken
    HONDA S2000
    Pedro van baelen.be

Comment

• Is er hier nog iemand die deze zaterdag naar het vrij rijden gaat? Ik ga er wss een hele dag zijn op uitnodiging van iemand. Weet nog niet met welke wagens wij daar zullen rijden maar het zal de moeite zijn is er mij beloofd

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Ik ben er zondag.... als het weer meezit tenminste

Comment

• Ik zaterdag, als 't weer meezit. Heb geen zin om m'n regenbanden op de 18" te gaan leggen (er liggen nu nog winterbanden op, en die neem ik niet mee on track, te weinig grip op natte ondergrond bij stevig tempo en verslijt snel), en ik ga niet in de gietende regen met de R888 naar Zolder bollen om daar dan een paar uurtjes te gaan zwemmen. Bovendien lijkt 't erop dat de PSS9 niet zal geïnstalleerd geraken voor zaterdag ... en ik zou voor ik ermee on track ga graag nog wat prullen ermee (wat testen), en een paar setups laten uitlijnen en markeren.

Gezien de weersvoorspellingen lijkt 't er dus op dat ik geen moeite ga doen om alles nog geïnstalleerd te krijgen, en bij uitbreiding dat ik waarschijnlijk niet ga afzakken ook. Zal dus doop worden in Spa derde weekend van maart.

Comment

• moest je toch komen dan zie ik je daar wel. Wij hebben een pitbox gehuurd die dag

Antwerpen is't Stad

Comment

• Ik kom zaterdag ook eens kijken

Comment

• Ik kom zaterdag ook 's piepen na de middag.
                Rijden niet, was te laat voor de inschrijvingen

Comment

• Ik kom zaterdag ook eens langs, is weeral een tijdje geleden.

Comment

• Bah, 't gaat nu toch schoon weer zijn.

Dan kom ik wel. Zal met semi's zijn, maar wel op standarad remblokken...

Comment

• Ga je ook rijden gTa?

zo ja wil ik (indien mogelijk) wel eens een paar rondjes mee.
                      Toen op de ring was het ook wel leuk en wil nog eens

Antwerpen is't Stad

Comment

• Ik rijd, ja. Zeker 2 uurtjes, misschien 3. Ik ben er al van 11u.

Comment

• Ik kom ook af, ik zou eigenlijk ook wel eens willen meerijden.

Zijn er voorwaarden aan verbonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Ik kom ook af, ik zou eigenlijk ook wel eens willen meerijden.

Zijn er voorwaarden aan verbonden?
                            Helm opdoen en betalen

Comment

• Gaan er mensen morgen ? Ik ga zeker. Klopt het dat je morgen vrij makkelijk met je eigen auto op circuit kan tijdens de vrije uren?
                              Dat hoorde ik juist van iemand die morgen meedoet aan de races maar ook tijdens de vrije uren wat zal rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Gaan er mensen morgen ? Ik ga zeker. Klopt het dat je morgen vrij makkelijk met je eigen auto op circuit kan tijdens de vrije uren?
                                Dat hoorde ik juist van iemand die morgen meedoet aan de races maar ook tijdens de vrije uren wat zal rijden..
                                Als je betaald zal je waarschijnlijk wel mogen rijden ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                  Gaan er mensen morgen ? Ik ga zeker. Klopt het dat je morgen vrij makkelijk met je eigen auto op circuit kan tijdens de vrije uren?
                                  Als je de cursus gevolgd hebt en daar 'n bewijs van hebt is dat geen probleem.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Comment

• Knappe proevertjes Phil!

Comment

Working...
                                          X