Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak zo wijs!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hé, cool, heb je een link naar de website van de fotograaf? Als ik erop klik kom ik op Facebook terecht.
      Filip François ken je ondertussen toch al?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Fak zo wijs!!

Ik dacht eerst dat jij zo snel was omdat ik jou regelmatig terug in mijn spiegels zag, maar nu weet ik dat er 3 waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Filip François ken je ondertussen toch al?
          Daar heb ik net naar gemaild. Ken je deze fotograaf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Daar heb ik net naar gemaild. Ken je deze fotograaf?
            Ja is een maat van mij
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Dit was mijn eerste(2de maar dan kort met BMW Day's) circuit ervaring. F°ck zeg dat tempo lag hoog zo voor de eerste keer. En zo veel overmoedige mensen voor hune eerste circuit ervaring bij het inhalen(oké we hebben allemaal wel PS ervaring) Dat was vooral hetgene wat ik het meest bang voor was, en dit samen met een natte(en vettige) piste. Maar al bij al is het nog allemaal goed gekomen vandaag, wel deed het pijn dat ik de 325Ci zo heb moet doen afzien.

Edit nu die korte stukjes waar ik erop sta toch niet hé Verdekke, ik heb geen foto's en niemand die wist dat ik met de 325Ci was komen rijden van de vormiddag!

Ik ben effe van de namiddag terug gekeerd(voor de foto's) maar diene fotograaf was er niet meer(of allesinds ze konden diene niet opbellen en liep nog wel ergens rond) Heb wel zijn email gekregen in de hoop toch nog een fotoke van mijn eerste circuit ervaring te kunnen bemachtigen.
              Als ik er eentje tegenkom van jouw kar, plaats ik 'm zeker hier.

Comment

(...) Leuke sparring partner gevonde in een beige Golf II (track prepped en met een 200pk sterke 1.8T in 't vooronder, op R888 semi's, helemaal gestript,
                Deze dus.

Fuckin' sneller kar, en ziet er zo understated uit. Binnenin met kuipjes, met in 't midden caro-stof; echt zalig gedaan. Toffe pee ook, sprak 'm aan omdat 'ie zo hard van me wegreed, wou weten welke motor in die kar lag.

Comment

Expect some video of your car.

Was écht nice! Die kar van jou gaat verdorie goed, zeg. Die motor is toch niet standaard meer?
                  hehe Ja, ik was ook wel verbaasd eigenlijk. De af-fabriek sport-ophanging is dan nog niet zo slecht als ik dacht. Maar toch...

Nog iets meer sleutelen aan de remmen (under construction) en mss wat ophanging én het zou wel is plezant kunnen worden met jouw
                  En er was vandaag niet echt een last van onderstuur, vond ik.

Comment

• Nee, ging goed mee. Ik denk zelfs dat met superstrak rijden, je me moet kunnen lossen, hoor. Very impressive, écht.

Was wel zot toevallig, ik begon een uitlooprondje, traag rijden, en ik zie toevallig in m'n achteruitkijkspiegel een witte MINI met zwarte bonnet stripes ergens 2-3 bochten achter me. Heb effe gewacht en ja, 't waarde gullie.

Comment

Als ik er eentje tegenkom van jouw kar, plaats ik 'm zeker hier.
                      Merciekes!

Comment

• Dit is voor mij dus de kar van de dag.

Comment

Deze dus.

Fuckin' sneller kar, en ziet er zo understated uit. Binnenin met kuipjes, met in 't midden caro-stof; echt zalig gedaan. Toffe pee ook, sprak 'm aan omdat 'ie zo hard van me wegreed, wou weten welke motor in die kar lag.
                          En welke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                            En welke?
                            Zei het hoger al (heb dat niet opnieuw gequote sorry ) : een 1.8T met 200 paardjes. In 900 kilo auto, ik zweer je : dat gaat vooruit.

Comment

• Ja! De video's zijn van m'n geheugenkaarten naar de HD gekopieerd. 'k ga 'es beginnen kijken

Edit : hmm, fuk, had de frontviewcam aan de hoofdsteun op de achterbank vastgemaakt, en lichtjes ingezoomd om een mooier beeld te hebben (zonder teveel autointerieur) -> dat inzoomen neemt nog meer snelheidsgevoel weg fak, volgende keer niet meer doen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Ja is een maat van mij
                                Moest je het nog kunnen regelen, mijn rijnummer was nummer 120.

Comment

• ik zal ook eens beginnen met mijn foto's.
                                  Ze zijn bijlange niet zo goed dan deze die hier al hebben gestaan maar wil ze toch laten zien.

conclusie van de dag: ik wil echt een lens met IS.

Gelieve niets te posten tot ik gedaan ben met mijn foto's

eerst en vooral een paar foto's van de reeseend

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment