Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuke pics daan! Check PM please.

Comment

• Niemand foto's van alfa's, een kennis van mij was er met 3 van zijn auto's, alledrie alfa. Gisteren en vandaag.

En mensen die vandaag foto's genomen heeft ? Zoja, ik zoek foto's van de alfa's en een E30 op alpina's..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Niemand foto's van alfa's, een kennis van mij was er met 3 van zijn auto's, alledrie alfa. Gisteren en vandaag.

En mensen die vandaag foto's genomen heeft ? Zoja, ik zoek foto's van de alfa's en een E30 op alpina's..
          Ga ze nu uploaden
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De alfa's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Die van de BMW zal ik in uw topic posten anders

Comment

• Ah, neig merci al.

En de BMW is niet van mij hoor, maar van nen maat..

Comment

• Whoeps, niet meer naar de naam gekeken. Zag gewoon de E30 in uw onderschrift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Mooi kleur!!
                      En vooral : Chrome Line Voor mij een donkerdonkerblauwe, met die Chrome Line en een interieurkleur zoals de mijne nu. (Individual)

Of een grijze met Shadow Line en donkerrood interieur (standaard)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Rond 12u stond ik te babbelen op de parking achter paddock 15 ongeveer, denk ik, met Tulpje & Co. Rond 13u15 ben ik dan naar de Pits gegaan om een mondje te eten.
                        Hmz, dan heb ik naast u heen gekeken! Volgende keer beter

Comment

• Ook hier 'es plaatsen.

gTa chased by tomwac
                          (120d vs M3 3.2)

(kijken in highres)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            En vooral : Chrome Line
                            Waar ziet ge dat aan, de raamomlijsting? Hebt ge dan shadowline chromeline en gewoon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Vet!

Mooi kleur!!
                              Sepang bronze, speciaal voor de m5, is irl wel iets anders, lichter vooral.

Comment

• spijtig..juist in mijn uitloopronde...niet dat het veel verschil zou hebben gemaakt..met deze banden was ik zeker niks van plan geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Waar ziet ge dat aan, de raamomlijsting? Hebt ge dan shadowline chromeline en gewoon?
                                  Ge hebt de gewone Chrome Line (chroom raamomlijsting en matzwarte spiegelvoet en afdekking van de B-zuil (en C-zuil bij de tourings)). Dan hebt ge Shadow Line, alles matzwart (ook standaard b.v. op de 4-cylinder 3-reeksen vaak). Ge hebt ook Shadow Line hoogglans, dan is alles (raamomlijsting, spiegelvoeten, dakzuilbekledingen) in hoogglans uni zwart. En dan hebt ge op bepaalde modellen Chrome Line hoogglans (chroom raamomlijsting maar al de rest glanzend zwart), b.v. als gratis optie op de M5 (ook op de E39 M5), standaard op de E65ev 760(L)i, zat ook standaard op de facelift E39 5-reeks met V8 (530i en 540i) en ook op de E39 5-reeks Edition Exclusive b.v. enzovoort.

Comment

• Er zit meer achter dan ik dacht Bedankt voor de uitleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        S5 is wel een knapperd

heleboel foto's tegengekomen op een facebook profiel , zie 'k daar die kerel staan die vorig jaar ook in m'n richting zat wtf.

Comment

Working...
                                        X