Filip heeft ook al een paar pics online staan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenFilip heeft ook al een paar pics online staan
Was perfecte trackdayweer, gigantisch! Beetje gesukkeld met bagger setup van de kersverse PSS9, nog wat afstelwerk te doen daar. M'n banden ook hun beste gehad, denk ik. Auto reed echt weinig vertrouwenswekkend. Maar er komt zeker verbetering. En toch PB minimaal scherper gesteld, zonder te pushen eigenlijk.
Jammer dat de camber plates niet pasten, die komen er pas later (moet nog stukje voor gemaakt worden om ze te laten passen).
Was maar kort, maar zeer krachtig, en tof volk aanwezig.
Daggie -> gelieve jouw argumentarium om de madam mee te nemen naar trackdays, mij door te willen mailen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMatt.V: 911 DAG
Dirk: PCCB's remmen niet beter dan de gewone remmen. Alleen zal jij op een warme dag kunnen blijven remmen en zal ik fading krijgen... (en zijn de jouwe lichter, heb je amper brake dust, ...) Dus ik kan me niet voorstellen wanneer je ABS wakker springt .. Ik wil je eventueel eens meenemen, dan moet je maar eens kijken waar het aan zou kunnen liggen. 22 maart zit ik in Spa, als mijn remblokken en vloeistof op tijd vervangen geraken.
Wat de remmen betreft : ik heb het nog wat moeilijk om de juiste indrukken te hebben, 't is misschien niet (altijd) ABS, maar de banden lijken soms wat te zwemmen. Ben wel content van de PS2 die erop lagen, al zijn de voorste banden zo goed als versleten, kheb ze goed laten piepen in elk geval
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJammer dat je al weg was, Dirk, maar ik ben maar toegekomen rond halfvier. Heb gehoord dat je je kostelijk geamuseerd hebt!! Hopelijk duiken er enkele knappe pics op, altijd leuk om je eigen kar on track te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
't Viel me trouwens op hoe ik 's namiddags op vermogen en remmen kon naderen op sommige specifieke trackwagens, maar dan terrein verloor in de bochten (banden + stuurkunsten + lef).
Comment
-
Goeie lijnen rijden (en die verschillen soms van auto tot auto) is dé trick. Hoe meer je op een circuit hebt gereden, hoe meer je die vindt, en hoe sneller je rondjes lapt met dezelfde hoeveelheid lef. Je maakt het jezelf en vooral je auto een pak makkelijker. Zo vloeiend mogelijk rijden, da's the main concern.
Comment
-
Lange Jan komt de pitlane van Zolder uit gereden in z'n M5, en wie nestelt zich daar nog nét voor 'm in dat kleine donkere lelijke eendje?
+ YouTube Video
Had net m'n PSS9 laten steken maar die stond nog in "okay, geïnstalleerd en nu naar huis" afstelling, setup reed echt bagger. Had last van 'n bokkende achterkant, en kar onderstuurde wat. M'n semi's zijn nu ook wel al ongeveer op, dus dat zal ook wel meespelen.
Toch (zonder het te beseffen, rondje voelde helemaal niet snel aan en ik was geenszins tevreden van 't gedrag van de auto) een 2:02,7 gedraaid, dus er zit nog duidelijk meer in, eens de setup beter is.
Sound van de M5 is grandioos, hoor dat af !!
Comment
-
Jij draait echt wel snel rond hoor Gilles in je 120D('ke), chapeau !!
Mn beste tijd gisteren was net onder de 2 minuten, dus veel scheelt het niet hé... maar ik hoop daar nog 5 seconden af te doen, éénmaal ik beter remmen heb, want ik ging héééél vroeg van het gas nu voor elke bocht... mn standaard remmen zijn zowiezo al maar zus en zo en de blokjes die erop zaten gingen voor geen meter (zelfs ééntje volledig opgesmoord/vergruisd??) , nu heb ik EBC Yellow stuff steken (gisterenavond nog bij de Frits gedaan voor ik naar huis reed ), zaterdag testen die handel op Spa En voor de volgende trackday dan hopelijk the real stuff
Comment
-
Mjah, Steven, de eerste keer met zo'n machien op circuit, nogal wiedes dat ge stapsgewijs opbouwt!! Ge weet zelf goed genoeg hoeveel moeilijker 't is om met "bitches" rond te jassen ipv met tamme teven gelijk mijn krel (remember 964 ). 'k Heb 't gisteren al gezegd, maar nog 'es : daaaamn de sound van de CSL als je de straight komt opgereden : eind paddock kon ik je intake sound horen van toen je net uit de Ickx kwam, en in de remzone (je haalde net iemand in trouwens) 't terugschakelen *bwaaAAAA-pooooooo-BWAB-poooo-BWAB-poooo* -> fuckin' geil Je kar is grandioos... alleen veel plek op de "bestuurderszetel"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenJij draait echt wel snel rond hoor Gilles in je 120D('ke), chapeau !!
Mn beste tijd gisteren was net onder de 2 minuten, dus veel scheelt het niet hé... maar ik hoop daar nog 5 seconden af te doen, éénmaal ik beter remmen heb, want ik ging héééél vroeg van het gas nu voor elke bocht... mn standaard remmen zijn zowiezo al maar zus en zo en de blokjes die erop zaten gingen voor geen meter (zelfs ééntje volledig opgesmoord/vergruisd??) , nu heb ik EBC Yellow stuff steken (gisterenavond nog bij de Frits gedaan voor ik naar huis reed ), zaterdag testen die handel op Spa En voor de volgende trackday dan hopelijk the real stuff
Maja dat kan ook aan de bestuurder liggen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichtenamai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
whatever ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenZo'n een CSL is toch nen sissy bak ze man , als die remmen het nog niet eens een paar rondjes uithouden op zolder ,ik snap echt niet dat ge zoiets koopt en dan nog nen RHD .
Maja dat kan ook aan de bestuurder liggen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
Ik lach niet met jou(w CSL), maar met Flow(s CSL) hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichtenamai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
Spreek je verstaanbaar Nederlands ook, sarahkheueu?
Comment
Comment