Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Was maar kort, maar zeer krachtig, en tof volk aanwezig.

Thank you...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Tof dagje achter de rug

Zolder is in elk geval een leuker circuit dan Croix, ik heb me goed kunnen uitleven. Gelukkig droogde het vrij snel op want in mijn eerste rondes had ik niets anders dan ABS bij 't remmen.

Nog eens bedankt aan Steven voor de ritjes in de CSL : heel indrukwekkend vooral qua grip en vermogen (en sneller dan ik ) !

Ook Daggie (bezig) gezien, maar Fastastic : was jij daar eigenlijk ?
      Neen, ik was er niet. Ben dinsdag echt zwaar ziek geworden (griep wsl) en ik kon woensdag echt niet meer... Ik vond het zwaar klote, aangezien alles perfect viel.... timing, weer én er was is plaats ach ja... volgende keer zeker.

Ben nog altijd niet 100% dus, goed dat ik niet geweest ben of ik zou gewoon in slaap zijn gevallen terplekke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichten
        amai 60 euro vo een uurke te rijden
        ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
        tis ma triestig ier in belgie zene
        de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
        Ey kheb u volgens mij op netlog gezien haha
        Last edited by ; 12/03/2009, 22:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichten
          amai 60 euro vo een uurke te rijden
          ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
          tis ma triestig ier in belgie zene
          de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
          Hoe traag rij jij over de nordschleife?

1 rondje = 21 euro.
          4 rondjes op 1 uur = 84 euro. (in't beste geval zelfs 5 = 105 euro)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            netlog wast zeker?

zware golf zenne amai
            da moe goe vooruit gaan zekr??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              netlog wast zeker?

zware golf zenne amai
              da moe goe vooruit gaan zekr??

We zijn weer vertrokken
              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten
                Thank you...
                't Was weer te denken dat 't dees peet zou zijn die dat persoonlijk ging opvatten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

We zijn weer vertrokken

een tuningteef of wa

Comment

't Was weer te denken dat 't dees peet zou zijn die dat persoonlijk ging opvatten!

Bedankt om pacekar te spelen voor me trouwens...
                    Volgende keer kom ik met plezier aan uw gat hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten

Bedankt om pacekar te spelen voor me trouwens...
                      Volgende keer kom ik met plezier aan uw gat hangen.
                      Volgende keer de diesels tegen elkaar testen, yep. 'k Ga 't u ni makkelijk maken.

Comment

• Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.

Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.

Comment

Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
                          Tussengas geven

Comment

• ééntje gevonden van mn eigen

Comment

Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.
                              Not bad at all voor je eerste rondjes op Zolder hé Wij gaan nog treintje knn rijden volgende keer

Comment

Je kar is grandioos... alleen veel plek op de "bestuurderszetel"
                                Deze zal ik nog dikwijls mogen aanhoren Maar straks ben ik niet meer het enige slachtoffer hé Gilles

Comment

• Hoe valt het rijden mee op circuit? Ik vermoed dat instuurpunten toch wel 'raar' moeten doen omdat het net iets anders lijkt van de andere kant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Hoe valt het rijden mee op circuit? Ik vermoed dat instuurpunten toch wel 'raar' moeten doen omdat het net iets anders lijkt van de andere kant?
                                    Bwa, heb daar niet echt bij stilgestaan... het rijden zelf met de CSL is écht lekker, zeker op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                      ééntje gevonden van mn eigen

Ik zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
                                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                        Ik zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
                                        Dat is zo'n ventilatiegat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                          Dat is zo'n ventilatiegat
                                          Dat gat dient voor de aanbreng van frisse lucht voor de airbox .

Comment

Working...
                                          X