Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTof dagje achter de rug
Zolder is in elk geval een leuker circuit dan Croix, ik heb me goed kunnen uitleven. Gelukkig droogde het vrij snel op want in mijn eerste rondes had ik niets anders dan ABS bij 't remmen.
Nog eens bedankt aan Steven voor de ritjes in de CSL : heel indrukwekkend vooral qua grip en vermogen (en sneller dan ik) !
Ook Daggie (bezig) gezien, maar Fastastic : was jij daar eigenlijk ?Ik vond het zwaar klote, aangezien alles perfect viel.... timing, weer én er was is plaats
ach ja... volgende keer zeker.
Ben nog altijd niet 100% dus, goed dat ik niet geweest ben of ik zou gewoon in slaap zijn gevallen terplekke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichtenamai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoperen daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichtenamai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoperen daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
1 rondje = 21 euro.
4 rondjes op 1 uur = 84 euro. (in't beste geval zelfs 5 = 105 euro)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEy kheb u volgens mij op netlog gezien haha
zware golf zenne amai
da moe goe vooruit gaan zekr??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEy kheb u volgens mij op netlog gezien hahaOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennetlog wast zeker?
zware golf zenne amai
da moe goe vooruit gaan zekr??
We zijn weer vertrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk BerichtenThank you...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
We zijn weer vertrokken
een tuningteef of wa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Was weer te denken dat 't dees peet zou zijn die dat persoonlijk ging opvatten!
Bedankt om pacekar te spelen voor me trouwens...
Volgende keer kom ik met plezier aan uw gat hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten
Bedankt om pacekar te spelen voor me trouwens...
Volgende keer kom ik met plezier aan uw gat hangen.
Comment
-
Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.
Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.Wij gaan nog treintje knn rijden volgende keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe kar is grandioos... alleen veel plek op de "bestuurderszetel"Maar straks ben ik niet meer het enige slachtoffer hé Gilles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoe valt het rijden mee op circuit? Ik vermoed dat instuurpunten toch wel 'raar' moeten doen omdat het net iets anders lijkt van de andere kant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenééntje gevonden van mn eigen
Ik zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenDat is zo'n ventilatiegat
Comment
Comment