Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel....
Ik stond 30mei nog op m'n terras een safje te roken, en ik dacht bij mezelf... hmmmmz morgen is het Track day in Zolder, ik moest gTa daarvan op de hoogte houden...
Maar dan dacht ik bij mezelf, 'ie moet toch nog die cursus doen waarvoor je op voorhand ingeschreven moet zijn, het heeft dus geen zin...
Awel....
Ik stond 30mei nog op m'n terras een safje te roken, en ik dacht bij mezelf... hmmmmz morgen is het Track day in Zolder, ik moest gTa daarvan op de hoogte houden...
Maar dan dacht ik bij mezelf, 'ie moet toch nog die cursus doen waarvoor je op voorhand ingeschreven moet zijn, het heeft dus geen zin...
Ik ga. En 'ie mag met mij mee. We gaan 'm 'es leren dat diesel ook "fückin' WOW" kan zijn. Goed ? (want ik denk dat die Amerikanen daar niet al teveel van snappen, eigenlijk)
En van dat betalen, zijde daar weer ? Gotverdikke toch da's altijd 'tzelfde met u.
Comment