en ik ben ook ingeschreven . Weet alleen nog niet welke kar ik ga gebruiken...Als de mini voldoende is ingereden is het zeker daarmee , anders zal de 535 er moeten aan geloven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerIk zou wel willen maar sadly, my drifting days are over
Mijn achterbanden zijn véél plakkeriger dan m'n voorste waardoor ik m'n kont niet meer naar buiten krijg..
Comment
-
Ik ga zeker es proberen te komen zien, foto's nemen en eventueel mee te rijden!
Comment
-
Heren,
Vergeet niet op voorhand de auto grondig na te kijken: Voldoende remblokken, banden in goede staat, olie en water in orde, geen lekken etc...
Circuit is zwaarder voor je auto dan je denkt
Have fun, en hou 't heel----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimonHeren,
Vergeet niet op voorhand de auto grondig na te kijken: Voldoende remblokken, banden in goede staat, olie en water in orde, geen lekken etc...
Circuit is zwaarder voor je auto dan je denkt
Have fun, en hou 't heel
Comment
-
Doemme, ik zou ik dit ook zeker eens willen doen. Is altijd goed meegenomen om wat circuitervaring op te doen.
Maar voor mij zal het op een latere datum zijn, want mijn auto gaat tegen dan nog niet volledig klaar zijn.
Maar ik kom den 12de zeker eens kijken om te supporteren
Comment
-
Mja, het is sowieso belangrijk om alles eens goed te checken alvorens je op eender welk circuit gaat rijden.
Als ik naar de ring ga kijk ik de dag ervoor alles ook eens grondig na.
Zoals Scooby al zei: banden in orde, bouten van velgen eens aandraaien, olie, water, remmen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk denk mijn 118d met 225 banden ook niet gemakkelijk...
Zouden ze in de paddock de baan niet nat maken?
ze maken inderdaad de baan nat
ben er ook al enkele malen geweest met de golf op de ERan Racing days
een echte aanrader
hopelijk gaat volgende jaar de prijs weer niet omhoog
want stijgt gewoon elk jaar
Comment
Comment