Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mooie foto's en mooi filmke... was precies idd wel mini-meet :p
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Wannes legt aan de mecaniekers uit dat de ophanging voor iets straffer mag, de bandendruk iets omlaag, en de achterspoiler er terug opmoet voor de downforce
Geen enkele auto kan de kanaalbocht zonder schakelen nemen, ofwel is 't niet de bedoeling om snel te gaan.
LOL... Ik lees dit juist...
Met de Elise ging ik de hele Kanaalbocht door in 3, net erna naar 4. Met de Tuscan maakt het niet uit, zowel in 3 als in 4, die 420Nm sleuren er hem wel door
Met de Elise ging ik de hele Kanaalbocht door in 3, net erna naar 4. Met de Tuscan maakt het niet uit, zowel in 3 als in 4, die 420Nm sleuren er hem wel door
Jamaar, ik kan 'm ook helemaal in 6e nemen. Beginnend aan 1.100 tpm en eindigend aan 2.700 tpm.
Comment