Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kom morgen ook eens kijken naar de driftkunsten van Wannes en Dragon.

Comment

• Spreken jullie ergens af lang de E314 ofzo? Ik wil best een kijkje komen nemen en foto's maken van langs de kant, maar om alleen tot daar te rijden voor wat foto's te maken, hoe graag ik dat ook doe, gaat me wat te ver.

Comment

• Komen morgen:
        -Gio
        -Turboman
        -M-optic
        -lotus freak (Als ik deze nacht, morgenvroeg goed verwerk krijg )
        -peterke
        -dragon
        -wannes
        -scoobysteve
        - whispy (met de propere wagen, maar daarover later meer )

Comment

• Komen morgen:
          -Gio
          -Turboman
          -M-optic
          -lotus freak (Als ik deze nacht, morgenvroeg goed verwerk krijg )
          -peterke
          -dragon
          -wannes
          -scoobysteve
          - whispy (met de propere wagen, maar daarover later meer )
          - Willem-Jan (50%)

Comment

• Hoe laat en waar wordt er afgesproken? Zelfde plek als vorige keer? Of al op de hoofdparking zelf?

Comment

• Kan zijn als ik morgen in de buurt ben met m'n koffiemolen dat ik ook eens ff kom kijken!

Comment

• Hmmm, verleidelijk....

Comment

• Ik ga toevallig ook, kennis gaat testen met BMW Z4M voor in de belcar te rijden met JDK racing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Kan zijn als ik morgen in de buurt ben met m'n koffiemolen dat ik ook eens ff kom kijken!
                    serieus? als jij met je "omaatje" komt, overweeg ik mss ook om zelf te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Ik ga toevallig ook, kennis gaat testen met BMW Z4M voor in de belcar te rijden met JDK racing

JDK racing?

Das toch G&A, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        JDK racing?

Das toch G&A, niet?

ze reden met de Mosler in '06

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          http://www.jdkracing.be/

ze reden met de Mosler in '06
                          G&A dus

JDK is een van de rijders en de sponsor van de Belcar wagen.

Maar die is er nu mee gestopt dacht ik.

Comment

• Aangezien er geen reactie komt op mijn vraag: ik stel voor om net als vorige keer rond 13u30 af te spreken op die eerste parking. Als iedereen er is, dan kunnen we verder door rijden naar de parking aan 't circuit zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Aangezien er geen reactie komt op mijn vraag: ik stel voor om net als vorige keer rond 13u30 af te spreken op die eerste parking. Als iedereen er is, dan kunnen we verder door rijden naar de parking aan 't circuit zelf.
                              Kan zijn dat ik ook even afzak naar Zolder.

Wat is die eerste parking? Parking '69'?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Aangezien er geen reactie komt op mijn vraag: ik stel voor om net als vorige keer rond 13u30 af te spreken op die eerste parking. Als iedereen er is, dan kunnen we verder door rijden naar de parking aan 't circuit zelf.
                                Kheb net met Turboman gebeld. Hij was al onderweg naar Gio. Gingen rond 12.30-13u daar zijn.

Mijn neef komt rond 12u naar hier, en dan vertrek ik ook. Dus zal rond 13u zijn dat wij daar zijn. Misschien komt er nog een paar man mee, maar die liggen nu nog in hun bed, dus dat weet ik niet

Ik zal kijken waar ik de forumbakken zie staan, en daar zetten we de wagen bij wss...

Comment

• volgens mij is het nog altijd het makkelijkst dat iedereen gewoon binnen rijd.
                                  Er is altijd plaats genoeg , en dan hoeft er niemand te wachten of terug te rijden.Ik zal me proberen terug op dezelfde plaats te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                    Kan zijn dat ik ook even afzak naar Zolder.

Wat is die eerste parking? Parking '69'?
                                    Da's die parking voor ge eigenlijk zolder binnen rijdt.

Naast de gele pijl.

Comment

Da's die parking voor ge eigenlijk zolder binnen rijdt.

Naast de gele pijl.
                                      Dat is dus parking '69'.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• 13u is qua uur ook in orde voor mij, hoor. Beslis maar waar je juist wil afspreken: de hoofdparking aan de pits zelf of parking '69'.

Comment

• Ik kom ook af naar zolder dan kan de M nog eens een goei toerke doen dat zal hem deugd doen.

Comment

Working...
                                          X