Ik kom morgen ook eens kijken naar de driftkunsten van Wannes en Dragon.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenKan zijn als ik morgen in de buurt ben met m'n koffiemolen dat ik ook eens ff kom kijken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk ga toevallig ook, kennis gaat testen met BMW Z4M voor in de belcar te rijden met JDK racing
JDK racing?
Das toch G&A, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJDK racing?
Das toch G&A, niet?
ze reden met de Mosler in '06
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
JDK is een van de rijders en de sponsor van de Belcar wagen.
Maar die is er nu mee gestopt dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAangezien er geen reactie komt op mijn vraag: ik stel voor om net als vorige keer rond 13u30 af te spreken op die eerste parking. Als iedereen er is, dan kunnen we verder door rijden naar de parking aan 't circuit zelf.
Wat is die eerste parking? Parking '69'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAangezien er geen reactie komt op mijn vraag: ik stel voor om net als vorige keer rond 13u30 af te spreken op die eerste parking. Als iedereen er is, dan kunnen we verder door rijden naar de parking aan 't circuit zelf.
Mijn neef komt rond 12u naar hier, en dan vertrek ik ook. Dus zal rond 13u zijn dat wij daar zijn. Misschien komt er nog een paar man mee, maar die liggen nu nog in hun bed, dus dat weet ik niet
Ik zal kijken waar ik de forumbakken zie staan, en daar zetten we de wagen bij wss...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenKan zijn dat ik ook even afzak naar Zolder.
Wat is die eerste parking? Parking '69'?
Naast de gele pijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDa's die parking voor ge eigenlijk zolder binnen rijdt.
Naast de gele pijl.
Comment
Comment