er is nog plek in de cursus maar niet met huurwagens (duh )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007
CURSUS (vanaf 's morgens)- Tomski
- Sinister ( indien plaats )
- ...
- gTa (BMW E46 320d touring)
- Porker (BMW E30 318is)
- Tomski (BMW E46 320Cd)
- DC2 (Honda Integra Type R)
- Sinister (GTI)
- Lotuzzz
- Reynaerde
- G55
- STA911
- ...
Comment
-
ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007
CURSUS (vanaf 's morgens)- Tomski
- Sinister
- ...
- gTa (BMW E46 320d touring)
- Porker (BMW E30 318is)
- Tomski (BMW E46 320Cd)
- DC2 (Honda Integra Type R)
- Sinister (GTI)
- Lotuzzz
- Reynaerde
- G55
- STA911
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenWaarom zie ik deze topic nu pas ... GVD
heb just 3 dagen verlof laten vallen , zit de 19e daar toch bij zeker
lol daar zijn meerdere reden voor he
Anyway terug opniew aanvragen zeker ? Zeggen dat je een vergissing hebt gemaakt
Comment
-
Zalig, twee cursisten al. What about Leftlane?
Ik kom van 's morgens vroeg af. Misschien betaal ik de cursus wel opnieuw, als er niet veel volk is, ter plekke daar, zodat van in 't begin kan meerijden en 's voormiddags al anderhalf uurtje heb gereden, en daarna in de namiddag m'n bonnetje kan gebruiken en daarna nog 'es een uurtje kan rijden voor 40 EUR. Misschien.
Je rijdt 2,5 uur voor 180 EUR, eigenlijk, dus da's 72 EUR per uur. Eén uur kost normaal gezien 60 EUR, daarna 40 EUR, ...
Oké, dus niet. 't Is te duur. 'k Ga me misschien bij de groep van 11u weten te wurmen, soms laten ze tragere rijders al toe in dat uurtje. En aangezien ik geen monoposto rijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWat reed turboman daar met zijn stock gti ?
weet iemand dat?
Zou wel leuk zijn dan weet ik hoe traag ik ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig, twee cursisten al. What about Leftlane?
Ik kom van 's morgens vroeg af. Misschien betaal ik de cursus wel opnieuw, als er niet veel volk is, ter plekke daar, zodat van in 't begin kan meerijden en 's voormiddags al anderhalf uurtje heb gereden, en daarna in de namiddag m'n bonnetje kan gebruiken en daarna nog 'es een uurtje kan rijden voor 40 EUR. Misschien.
Je rijdt 2,5 uur voor 180 EUR, eigenlijk, dus da's 72 EUR per uur. Eén uur kost normaal gezien 60 EUR, daarna 40 EUR, ...
Oké, dus niet. 't Is te duur. 'k Ga me misschien bij de groep van 11u weten te wurmen, soms laten ze tragere rijders al toe in dat uurtje. En aangezien ik geen monoposto rijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Pas maar op gij, of ik verplaats diene achterspoiler van uwen Benz ne keer naar de voorkant. Zonder handen.
Benzje is voor volgend jaar, eerst wat oefenen en die kar op punt zetten
Comment
-
Good thing.
En wie wat ook zou gezegd hebben, ik rijd met veel respect voor de anderen, hoor. Je zal mij geen zotte dingen zien doen die anderen in gevaar brengen. Wat het "mezelf overschatten" betreft was m'n bezoekje aan wat Eiffelstaal een voldoende les (al was ik toen ook te onoplettend bezig met wat zich voor me afspeelde). Anderzijds, 'k mag dan de traagste kar van de hoop hebben daar, ik geef me niet, da's juist. Gelijk met 't karten, ik ben dan wel dikkiedik van de hoop, ik eindig toch altijd met mooie cijfertjes.
Nee, effe serieus. 't Is daar eigenlijk allemaal zeer chill, echt. Ik kreeg met m'n dieselstoof b.v. ook vriendelijke thumbs-up van twee Nederlandse TypeR-rijders en -forummers, en ook zij reden vriendelijk en met respect. Zeker in de voormiddag, tijdens de cursus, is 't eigenlijk een zegen.
't Is pas 's namiddags bij grote drukte dat je er soms 'n beetje zenuwachtigheid ziet. Maar nooit zoals op de Nordschleife, waar er een grote hoop heethoofden rondrijdt die bij 't minste een tikje tegen je kaakbeen zouden willen komen geven.
't Is echt massa's fun, zelfs met 'n gewone auto. Je kan verder gaan, véél verder, dan op de Nordschleife, je kan écht tegen de grens van je auto aanrijden zonder dat je, zoals op de Nordschleife, met 'n zeer groot risico zit op schade. Da's net het aangename ervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGood thing.
En wie wat ook zou gezegd hebben, ik rijd met veel respect voor de anderen, hoor. Je zal mij geen zotte dingen zien doen die anderen in gevaar brengen. Wat het "mezelf overschatten" betreft was m'n bezoekje aan wat Eiffelstaal een voldoende les (al was ik toen ook te onoplettend bezig met wat zich voor me afspeelde). Anderzijds, 'k mag dan de traagste kar van de hoop hebben daar, ik geef me niet, da's juist. Gelijk met 't karten, ik ben dan wel dikkiedik van de hoop, ik eindig toch altijd met mooie cijfertjes.
Nee, effe serieus. 't Is daar eigenlijk allemaal zeer chill, echt. Ik kreeg met m'n dieselstoof b.v. ook vriendelijke thumbs-up van twee Nederlandse TypeR-rijders en -forummers, en ook zij reden vriendelijk en met respect. Zeker in de voormiddag, tijdens de cursus, is 't eigenlijk een zegen.
't Is pas 's namiddags bij grote drukte dat je er soms 'n beetje zenuwachtigheid ziet. Maar nooit zoals op de Nordschleife, waar er een grote hoop heethoofden rondrijdt die bij 't minste een tikje tegen je kaakbeen zouden willen komen geven.
't Is echt massa's fun, zelfs met 'n gewone auto. Je kan verder gaan, véél verder, dan op de Nordschleife, je kan écht tegen de grens van je auto aanrijden zonder dat je, zoals op de Nordschleife, met 'n zeer groot risico zit op schade. Da's net het aangename ervan.
Ik wil het wel eens doen, om in alle veiligheid de grenzen op te zoeken, maar ik betwijfel eigenlijk wel of die nog verder liggen dan wat ik tot nu toe op de openbare weg kan ervaren Hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik rijd nu toch al dikwijls op het randje tussen piepen en schuiven. Maar dat ligt dan deels ook aan het slechtere wegdek dan op zo'n circuit.
Comment
-
Mjah, ik dacht dat ook... en alhoewel het wel waar is, dat je op de openbare weg bij momenten zéér kort 'es aan de grens van de auto komt ... is dat niet te vergelijken met een rondencircuit.
Ik weet niet of je soms op PC of 'n console race-spelletjes speelt (of speelde), maar vrij snel komt dat, "damn this is fun ... but i can do better"-gevoel op. Bij sommigen is dat "ik wil nog sneller no matter what", bij anderen (bij mij b.v.) is dat dat ik nog betere lijnen wil rijden, technisch nog beter wil rijden, enzovoort, zonder metéén die tijden naar beneden te willen krijgen.
En vooral: op Zolder rijd je, als je wil, gedurende ene gans uur aan één stuk op de limiet, of ergens in de buurt ervan. Dus je ervaart die kick die je op de openbare weg ervaart, continu + (en dat is zeer belangrijk) 't voelt hier tenminste goéd aan (want op de openbare weg heb je altjid schrik om gezien/gepakt te worden + het is minder veilig + het is niet politiek correct + ...).
Gewoon doen, you'll see.
Plus: 't is een goeie appetizer om later met je Benz 'es af en toe 't circuit op te zoeken. We hebben dringend Benz-trackdayers nodig...
Comment
-
Inderdaad, eens gaan scheuren op Terlaemen is echte fun. Ik heb lang getwijfeld om deze cursus te volgen, maar ben zeer blij dat ik het uiteindelijk toch gedaan heb. Je kan er echt in alle veiligheid eens wat sneller rijden en vooral eens heerlijk door de bochten scheuren. De kanaalbocht is werkelijk fantastisch. Ook krijg je kriebels in de buik als je over dat heuveltje rijdt na de chicane...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, eens gaan scheuren op Terlaemen is echte fun. Ik heb lang getwijfeld om deze cursus te volgen, maar ben zeer blij dat ik het uiteindelijk toch gedaan heb. Je kan er echt in alle veiligheid eens wat sneller rijden en vooral eens heerlijk door de bochten scheuren. De kanaalbocht is werkelijk fantastisch. Ook krijg je kriebels in de buik als je over dat heuveltje rijdt na de chicane...
Qua verticale belevenis is de Nordschleife wel intenser.
Comment
-
Champcar rijdt rond de 1.14
Comment
Comment