Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een compact licht zijn wielen
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Mijn droom-volvo
      Die volvo's waren de max!!!!!

Comment

• ook de yaris was op de afspraak

Comment

Mijn droom-volvo
          600pk's. Ze hebben hem wel wat moeten bijstellen om op een redelijke manier het driftparcours te doen rondgaan.

Ik heb een paar lekkere filmpjes hiervan

Comment

• voor de alfaliefhebbers onder ons

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Posten die filmkes

Comment

• was dit beestje ook aanwezig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                  voor de alfaliefhebbers onder ons

Autodelta 3.7?

Comment

• zijn er ook porshe liefhebbers?

Comment

Autodelta 3.7?
                      Zou kunnen met die 4 uitlaten

Comment

• Ow!! Lekker, die MINI van Wannes met dat remstof op z'n velgjes!!!

Man, op 22 juli gaat toch niemand mij tegenhouden om te komen zien hoor!
                        Dat is de eerstvolgende datum dat ik niet moet studeren
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• volvo op drift (15Mb)
                          http://rapidshare.de/files/17822326/MOV01759.MPG.html

Comment

• Mooi!!

Op 't circuit zelf precies ook wel druk, zelfs een Smartje als ik het goed gezien heb

Is 't een beetje meegevallen voor Turboman, Porker en Wannes? Want anders heb ik het wel op m'n geweten he, met dit topic...

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• geen foto's van de mercedes vaneo op het circuit, tju

Comment

• de filmpjes van porker en turboman volgen later.
                                Hartelijk bedankt voor de ritjes op het circuit.
                                Ik heb nog een tegoedbonneke voor wannes met de mini

Comment

• een rondje porker (55Mb)

http://rapidshare.de/files/17825478/MOV01733.MPG.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                    Mooi!!

Op 't circuit zelf precies ook wel druk, zelfs een Smartje als ik het goed gezien heb

Is 't een beetje meegevallen voor Turboman, Porker en Wannes? Want anders heb ik het wel op m'n geweten he, met dit topic...

Ja,het was leuk.Maar ik had toch gedacht dat ze hun wat meer gingen bezighouden met rijvaardigheid,remmen,schakelen enz.Ze toonden eigenlijk alleen maar de goede lijnen door de bochten.Maar tof was het zeker

Comment

geen foto's van de mercedes vaneo op het circuit, tju
                                      He, die heb ik wel En van die RUF 3.6R ook...

Normaal zijn de fotokes vrijdag ontwikkeld, dan scan ik ze in. Wie ze gewoon wil hebben vraagt maar eens, dan neem ik ze maandag mee naar de Ring

Comment

Zeer leuk filmpje zo een e30 318is brengt na al die jaren nog steeds spass , en btw. knappe handschoenen ik heb ze ook in het blauw
                                        Zijn er nog filmpjes ???

Comment

• Even mijn bijdrage:

Dit is een van de leukste auto-gerelateerde dingen die ik ooit heb gedaan!!! De cursus op zich brengt je niet zoooveel bij, gewoon de ideale lijnen in Zolder.
                                          Maar je moet 'm nu eenmaal doen om toegang te krijgen tot de free driving, en dat is écht big fun!!

De cursus startte dus met enkele rondjes begeleid door een instructeur die je wat wees op instuurfoutjes e.d.
                                          Daarna was het in een treintje achter een safety-car rijden die dan nogmaals die ideale lijnen aantoonde, daar begon het al serieus te kriebelen want die reed veel te traag naar ieders goesting

En dan le moment suprême, free-driving onder de cursisten, en dat is IMO in Zolder écht genieten, je hebt zoveel ruimte dat je echt voluit kan gaan, gaat het mis, dan hoeft dat zeker nog geen brokken op te leveren (bewezen door mezelve, 2x spin in de bocht na het rechte stuk)
                                          Het is een circuit dat mij persoonlijk uitnodigt alles te geven, die momenten dat ik naar Wannes z'n hielen zat te happen staan op m'n netvlies gebrand. Dat gevoel van die auto voor je te zien, je daarop vast te pinnen en er voorbij willen geraken al moet je daarvoor elke bocht doorglijden is gewoon onbeschrijflijk!

Even over m'n karretje, ik vind dat hij zich gezien z'n gezegende leeftijd zeer kranig heeft gehouden, elke E30 die ik op het circuit tegenkwam werd genadeloos vermorzeld, en op een ex-Clio cup racebeest na hoefde hij zich nergens voor te schamen, top dus!
                                          Al vond ik het wel leuker om ermee op een nat circuit te rijden, veel technischer en veeleisender, op het droge heeft hij niet genoeg power om echt te "spelen"

Schitterende dag!

@Peterke, leuke foto's, ik kan niet wachten op de rest!

Comment

Working...
                                          X