Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onze pa ziet zo'n trackday ook wel zitten, met de MG...
Is dat eigenlijk te doen met de oltimer?
Bajaat gij, ge ziet daar dikwijls een oldtimerken meedoen, gewoon beetje oppassen dat ge niet te veel in de baan rijdt van de snellere jongens Maar er is plaats genoeg op et circuit hoor
Hé, ik heb jou al eens gezien in Zolder zonder dat ik wist dat je hier ook opt forum zat. Toen die keer dat Filip met zijn blauwe Clio Cup er ook was Zot spel hé en jij hebt daar de straatversie van, ook dolle pret zeker op circuit ?
Nog aanpassingen gedaan om hem meer circuit waardig te maken ?
Yes dat klopt inderdaad. Volgende keer toch eens effe goeiedag komen zeggen als we mekaar nog eens tegenkomen
En inderdaad, Filip z'n Clio is het echte spul he. Maar ik ben meer dan tevreden met wat ik onder mn kont zitten heb. Voorlopig zijn er nog geen aanpassingen aan gebeurd, maar dan kan nog altijd komen he... Grote veranderingen zullen er zowiezo niet komen, misschien het onderstel aanpassen (de Cup-ophanging van de R27 eronder) en mogelijk nog de Recaro's erin plaatsen.
Tis weer lang geleden maar het begint terug op gang te komen
En deze keer niet voor zolder maar op Spa! Het mooiste circuit van belgië jawel.
Eran goes spa
Op donderdag 27 maart zal er een trackday zijn die devolgende dagindeling zal hebben:
Hier vind je wat meer info over de dagindeling:
Timing :
7u30 administratie 8u15 theorie beginners 9u pace car ronden 9u45 vrij rijden beginners 12u middag pauze 13u vrij rijden iedereen 18u einde
Beginners : Tijdens de theorie wordt er meer uitleg gegeven betreffende het circuit. Ook zal de nadruk op enkele bochten gelegd worden die door hun hoge snelheid héél belangrijk zijn op dit circuit. Daarna rijden enkele instructeurs met een pace car om de beginners te begeleiden. Tijdens deze sessie is het verboden om in te halen. Tot 11u zullen zullen enkel beginners op de baan zitten. Er kunnen vanaf 11u ook enkele gevorderden bij deze groep komen.
Vrij rijden : De hele namiddag wordt gereden zoals in Zolder. U krijgt een bonnetje voor elk uur dat je op het circuit gaat. Einde van elk uur worden alle wagens even binnen gestuurd.
Prijzen : Beginners : 170€ (theorie + 3 uren circuit) Vrij rijden van 13u tot 18u 250€ (5 uren circuit) Extra uur van 11u tot 12u (indien plaats) 50€
Comment