Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2:16 (2 keer van 't gas af voor tragere voorligger, waaronder gans de Bianchi)
2:14 (idem, waaronder van 't gas af op start/finish -> volgende ronde waarschijnlijk ook niet optimaal)
2:15 (veeel tijd verloren in kleine chicane, snellere Porsche wachtte met inhalen omdat 'ie dacht dat ik de deur zou toesmijten -> staan surplacen buitenkant linkse v/d chicane)
2:16 (very slow tussen Kanaal en Bianchi -> gele vlag + sleper en ambulance op circuit voor witte E30 die net voor de Bianchi overkop was gegaan, en ook geel in Bolderberg door Exige in 't grind)
pit-in ronde
Geen één ronde voluit kunnen gaan herinnerde me dat écht niet meer, nochtans super fun gehad.
Sebiet 'es stint 2 timen. Was die waar Wannes en ikzelf spelletje hebben gespeeld. Dacht dat daar enkele betere rondes tussen zaten.
Officieel is 'Bolderberg' het knikje net achter de hoofdingang. Meestal spreekt men voor de bocht daarachter van de haarspeld, de 90 graden, of de rea.
En E30 overkop daar aan 't kanaal, VOOR de bianchi nog... Hoe doe je dat?
2:13 (ronde om zeep in Villeneuve door oponthoud uitlopende deelnemers, en voor de rea ingehouden en Wannes voor laten gaan)
2:09 (wat verkeer, ingehouden in remzone rea voor inhalende E36, en voor Bianchi en Villeneuve wat vroeger geremd om safe-playing Wannes niet in de kont te rammen)
2:10 (allebei vanaf Kanaal beetje opgehouden door blauwe Escort, die mij in de kleine chicane trouwens hard coupeerde, heb 'm dan proper uitgeremd voor de rea -> zinde 'm niet en is in m'n bumper komen plakken maar was vergeefs Wannes liet me op start/finish weer voor en begon zijn uitloopronde)
pit-in ronde
Zalig, 2:07, niet gedacht! 'k Zie wel dat ik altijd ver voor 't 100m bord voor de kleine chicane al in de remmen ga en de chicane zeer behoedzaam neem ... met Babs ging ik daar keihard over de kerbs *blob-blob* dus daar moet ik zeker nog 'n seconde kunnen pakken.
Hé, wacht 'es, is de kleine chicane sinds m'n PB van 2:04 met Babs (2006) niet weer veranderd/trager gemaakt?
Officieel is 'Bolderberg' het knikje net achter de hoofdingang. Meestal spreekt men voor de bocht daarachter van de haarspeld, de 90 graden, of de rea.
En E30 overkop daar aan 't kanaal, VOOR de bianchi nog... Hoe doe je dat?
Geen idee. Lag op z'n zij in de grindbak links net voor de Bianchi, en bijna helemaal op 't eind links, dus die moet daar een pak grind gepasseerd zijn.
Ronde erna (uitloopronde) reed 'ie op eigen kracht achter de sleper over 't circuit naar de pits. Achterruit en voorruit eruit, 'ie moest z'n bestuurdersdeur met de hand tegenaan houden (ging niet meer dicht), en dak wat gebobbeld. Chance dat 'ie 'n rolkooi had.
A lap in a 2006 Lotus Elise S (circuit Zolder, Belgium)
Echt trager nu hoor. De vorm is anders, en de curbs een pak agressiever, vooral dan door de steeds dreigende worsten. Gedaan om de Indycars minder snelheid te geven over de heuvel.
Je verliest dus niet enkel tijd in de bocht die trager is, maar ook zal je op de backstraight een tik vroeger op de remmen moeten, en draag je je lagere snelheid mee tot aan de Villeneuve-chicane.
Sabine-Babs: 1-1
Ze zouden beter die bakjes voor de geluidsmetingen ook koppelen aan iets dat de rondetijden meet. Kan toch zo moeilijk niet zijn?
Ha, maar daar dient die transponder natuurlijk ook voor! Op trackdays wordt er echter niet enthousiast in het rond gezwaaid met die gegevens om er geen competitie van te maken
't Stomme is -> die hangt ondersteboven dus moet ik in WMM die video 180° draaien = bakken kwaliteitsverlies.
Iemand 'n ander idee om zonder kwaliteitsverlies te roteren?
't Stuk met Wannes achter me is echt cool, en op 't eind 't inhaalmanoeuver van de blauwe Escort ook -> was meteen ontmoedigd dat 'ie ingehaald werd door een fancy dikkenek business 120d en reed de pit in.
Die 25 EUR lidgeld "race-club" (per jaar) moet renderen!
- edit -
Aha, 4 juni. Nice, noteer ik in de agenda. Tegen dan misschien proberen andere remleidingen en remvloeistof te pakken te krijgen. En m'n ragwielen laten uitbalanceren.
En wat is nu het verschil met de poeper van wannes, makkelijk te volgen of iets sneller door het koppel?
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
4 juni was toch uitverkocht ? ik ben er wel nog bij
Tis Van Beurden die met alle inschrijvingen is gaan lopen die dag... tzullen dus allemaal Porschkes zijn ... ikke waarschijnlijk met de Clio... héhéhé, dit wordt een mooi zicht, hopelijk kan ik enkele onervaren rotten pakken met hunne dikke P
Waar vind je dat? Ik vind dat niet terug op de site, ofwel kijk ik verkeerd.
neeg, ge kijkt goed hoor, ze hebben hun site vernieuwd en die datum er vantussen gehaald... ik heb na lang zagen mij er toch nog tussen gekregen... tis al maar 1x per maand ofzo en dan geven ze al hun inschrijvingen weg aan 1 klant, vind ik niet mooi van hun voor alle anderen !!!!!
ik heb me dus al op voorhand op de lijst laten zetten van AL hun trackdays, kost niks en je bent zeker van een plaatske :-)
Comment