Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aantal Porsches dat er zal zijn die dag zal een 25-tal zijn, toch het laatste cijfer dat ik heb doorgekregen van Andy en Hanne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Aantal Porsches dat er zal zijn die dag zal een 25-tal zijn, toch het laatste cijfer dat ik heb doorgekregen van Andy en Hanne
      Mooi mooi, ga men best doen om nog eens af te komen.

Comment

• Ik vertegenwoordig zoals vanouds de ondergewaardeerde 2-liter dieselcategorie.

Comment

• Ik wist nie dat je zo gemakkelijk gebruik kon maken van 't circuit zolder na het volgen van een cursus. Dit zou toch wel eens vet zijn.
          Misschien eens als verjaardagscadeau voor 2 juli inschrijven

Wannes, heb je 't circuit al eens gedaan met je 535 of is dat niet doenbaar?
          Last edited by B3noît; 15/05/2008, 12:12.
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• heb dat idd al eens gedaan met de 5....resultaat....achterste remblokjes weg op een uurtje tijd.... had wel mijn dsc laten opstaan ...en dan remt hij constant bij... maar ik heb liever dat hij remt...dan dat hij rechtdoor gaat

circuit zolder is veel te zwaar voor zo een logge kar... maar als je gewoon eens wil proeven en een beetje normaal doet...dan kan je wel eens proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
              Wannes, heb je 't circuit al eens gedaan met je 535 of is dat niet doenbaar?
              Doenbaar is dat wel, heb zelf de cursus gedaan met mijn 525DA indertijd

Maar echt fun ? NEEN => maar ik zie dat je ook een Mini Cooper S hebt staan, tjah, dan zou ik het wel weten hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                maar als je (...) een beetje normaal doet...
                Moeilijk zenne.

Comment

• Nog 6 keer slapen.

Comment

• Comment

• Ja.

Comment

• Woensdag is mijn eindwerk nog in laatste verbetering. Dus ik kom misschien wel eens piepen
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja!

Ga dees namiddag 'es die 17" opleggen. Banden gaan zo'n brol zijn. 5 jaar oude "Sava" en "Marangoni", met zo goed als geen profiel meer.

'k Ga die dingen beter laten, en meteen semislicks op die velgen laten leggen, denk ik.

Comment

• ik ga mij in kort ook is inschrijven voor eran zie..
                            nog nooit met de wagen op zolder geweest...
                            Met eran hebt ge nen helm nodig zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ja!

Ga dees namiddag 'es die 17" opleggen. Banden gaan zo'n brol zijn. 5 jaar oude "Sava" en "Marangoni", met zo goed als geen profiel meer.

'k Ga die dingen beter laten, en meteen semislicks op die velgen laten leggen, denk ik.
                              Semi's tegen woensdag al? No kidding, heerlijk
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nee, dat zal ni lukken, vrees ik. Eerst remmen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Nee, dat zal ni lukken, vrees ik. Eerst remmen!

Remmen

Lotsa rubber op de ideale lijn als het droog blijft. En 'marbles' ernaast.
                                  Druk raceweekend in aantocht.
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En alst nat is.. schuiven gelijk in Aqualibi

Wat zijn de plannen met de remmen gTa ?

Comment

• Blauwe Pagids + AP 600 + staalomvlochten remleidingen.

Het 2e en het 3e blijft permanent, het 1e komt er enkel op als 't trackday is.

'k Ga straks langs, vragen wanneer 'ie kan. Vrees ervoor dat 't nog lukt voor de 4e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Lotsa rubber op de ideale lijn als het droog blijft. En 'marbles' ernaast.
                                        Druk raceweekend in aantocht.
                                        't Gaat regenen, vanaf zondag tot minstens woensdag. 't Gaat dus pokkeglad liggen.

Oké, geen ragrubber leggen, de Conti's will do fine. En andere remmen ook ni nodig dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                          ik ga mij in kort ook is inschrijven voor eran zie..
                                          nog nooit met de wagen op zolder geweest...
                                          Met eran hebt ge nen helm nodig zeker ?
                                          Laat misschien eens van je horen als je gaat .

En idd helm verplicht
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X