Oorspronkelijk geplaatst door dragon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Ik heb nog altijd niet beslist. Vrij rijden op Zolder of Duez Day op Franco. Langs één kant wil ik eerst m'n nief remmen en banden testen op Zolder, omdat ik 't daar ken, en omdat ik dan ook meteen met m'n PerformanceBox 'es kan zien waar dat alles vooral verschil maakt. Langs de andere kant is Franco fokkin' tempting om op te gaan rijden, en je kan er niet zo vaak op als op Zolder.
Moeilijk...
'k Denk dat 't toch Zolder wordt (alleen al omdat een deel van de écht snelle jongens dan op Spa zal zitten en dan is het wat rustiger op Zolder) maar 't is nog niet beslist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichtenhoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de
Ik ga hier een lijstje maken samen met de wagen waarmee je komt
1. Alex - Lotus Elise S
2. Benny - Honda civic Type R
3. Jurgen - Lotus Elise R
3.
Comment
-
hoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de
1. Alex - Lotus Elise S
3. Fast' - Mini
4. Lefty - RS6 of iets anders
5. Dragon - MCS2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenIk kom zoals altijd toeschouwer spelen.
Ik ga wiver-dré ook 'n keertje sms'en dat 'ie moet afkomen.
Comment
-
Ik twijfel nog tussen Duez en Skylimit
waarom komen er ineens veel AW'ers als er elders ook iets leuks te doen is?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk twijfel nog tussen Duez en Skylimit
waarom komen er ineens veel AW'ers als er elders ook iets leuks te doen is?
Comment
-
Ik kom naar Zolder. Wat kijken en filmen en wat meerijden met wie een plaatsje veil heeft voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzaligheid!
*ff heel hard twijfelen
Tim, wat wordt het? Ik beslis deze week wel, ik zorg da'k me voor vrijdag ingeschreven heb als ik mee wil doen...
Comment
-
Heeft er iemand nog een XXL helm? Ik heb een dikke kop
Ik denk dat ik op de rechte stukken maar wat gas los en me vol concentreer op de bochten...of het zal rap gedaan zijn met de remmen. Denk dat ik op stock remblokken ga rijden (zijn tenslotte dacht ik ook pagids) maar wel nog ff terug de remolie upgraden.
Comment
-
Moet machtig zijn om der Kombi de heuvel op te zien vliegen
Ze hebben daar ook helmen, je kan die gratis lenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMoet machtig zijn om der Kombi de heuvel op te zien vliegen
Ze hebben daar ook helmen, je kan die gratis lenen.
Mja ik ga het toch erg rustig aan moeten doen hoor. Ik denk dat het materiaal wel beter is als op Wannes z'n kombi, maar het blijft een tweetonner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh ok super, thanks. Hopelijk past er eentje want het is erg bij mij
Mja ik ga het toch erg rustig aan moeten doen hoor. Ik denk dat het materiaal wel beter is als op Wannes z'n kombi, maar het blijft een tweetonner.
De RS6 'is gemaakt voor' de snelle bochten in de eerste helft van het circuit. Sla er Gilles z'n onboard-filmpjes er maar eens op na.
EN voor het kanonskogelen uit al die trage bochten(combinaties) die er voor de rest liggen. Tractie is in Zolder ook belangrijk eens je in jouw dyno-waarden zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichtenhoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de
1. Alex - Lotus Elise S
3. Fast' - Mini
4. Lefty - RS6 of iets anders
5. Dragon - MCS
ik ga me er voorlopig nog niet bijzetten, maar kans da'k kom is reëel....
Comment
Comment