Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
    Gio ik zie dat gij hier aant het lezen bent, niet doen!!!

Comment

• Oh duez day op spa!

ik ga daar naar gaan zien, altijd zalige diversiteit aan vette karren die meerijden

Comment

• hoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de

Ik ga hier een lijstje maken samen met de wagen waarmee je komt

1. Alex - Lotus Elise S
        2. Benny - Honda civic Type R
        3. Jurgen - Lotus Elise R
        3.

Comment

• Ik kom zoals altijd toeschouwer spelen.

Comment

• Ik heb nog altijd niet beslist. Vrij rijden op Zolder of Duez Day op Franco. Langs één kant wil ik eerst m'n nief remmen en banden testen op Zolder, omdat ik 't daar ken, en omdat ik dan ook meteen met m'n PerformanceBox 'es kan zien waar dat alles vooral verschil maakt. Langs de andere kant is Franco fokkin' tempting om op te gaan rijden, en je kan er niet zo vaak op als op Zolder.

Moeilijk...

'k Denk dat 't toch Zolder wordt (alleen al omdat een deel van de écht snelle jongens dan op Spa zal zitten en dan is het wat rustiger op Zolder) maar 't is nog niet beslist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichten
              hoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de

1. Alex - Lotus Elise S
              3.
              Heeft Leftlane ook niet ingeschreven?

Comment

1. Alex - Lotus Elise S
                3. Fast' - Mini
                ....

Comment

1. Alex - Lotus Elise S
                  3. Fast' - Mini
                  4. Lefty - RS6 of iets anders

Comment

1. Alex - Lotus Elise S
                    3. Fast' - Mini
                    5. Dragon - MCS
                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                    2000 Bmw 320d
                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                      Ik kom zoals altijd toeschouwer spelen.
                      Mooi, dan blijf ik thuis.

Ik ga wiver-dré ook 'n keertje sms'en dat 'ie moet afkomen.

Comment

• Ik twijfel nog tussen Duez en Skylimit

waarom komen er ineens veel AW'ers als er elders ook iets leuks te doen is?
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Ik twijfel nog tussen Duez en Skylimit

waarom komen er ineens veel AW'ers als er elders ook iets leuks te doen is?
                          We verwachten allemaal dat gij naar de duez days gaat?

Comment

• Ik kom naar Zolder. Wat kijken en filmen en wat meerijden met wie een plaatsje veil heeft voor mij
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              zaligheid!

*ff heel hard twijfelen

Tim, wat wordt het? Ik beslis deze week wel, ik zorg da'k me voor vrijdag ingeschreven heb als ik mee wil doen...
                              Ik weet niet of ik die dag vrij kan krijgen. Ik zal zaterdag eens horen.

Comment

• Heeft er iemand nog een XXL helm? Ik heb een dikke kop

Ik denk dat ik op de rechte stukken maar wat gas los en me vol concentreer op de bochten...of het zal rap gedaan zijn met de remmen. Denk dat ik op stock remblokken ga rijden (zijn tenslotte dacht ik ook pagids) maar wel nog ff terug de remolie upgraden.

Comment

• Moet machtig zijn om der Kombi de heuvel op te zien vliegen

Ze hebben daar ook helmen, je kan die gratis lenen.
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Moet machtig zijn om der Kombi de heuvel op te zien vliegen

Ze hebben daar ook helmen, je kan die gratis lenen.
                                    Ah ok super, thanks. Hopelijk past er eentje want het is erg bij mij

Mja ik ga het toch erg rustig aan moeten doen hoor. Ik denk dat het materiaal wel beter is als op Wannes z'n kombi, maar het blijft een tweetonner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ah ok super, thanks. Hopelijk past er eentje want het is erg bij mij

Mja ik ga het toch erg rustig aan moeten doen hoor. Ik denk dat het materiaal wel beter is als op Wannes z'n kombi, maar het blijft een tweetonner.

De RS6 'is gemaakt voor' de snelle bochten in de eerste helft van het circuit. Sla er Gilles z'n onboard-filmpjes er maar eens op na.

EN voor het kanonskogelen uit al die trage bochten(combinaties) die er voor de rest liggen. Tractie is in Zolder ook belangrijk eens je in jouw dyno-waarden zit
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ben benieuwd

Maar kan zijn dat ik met iets anders kom, remains to be seen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                          hoeveel van het forum gaan er nu eigenlijk naar zolder den 2de

1. Alex - Lotus Elise S
                                          3. Fast' - Mini
                                          5. Dragon - MCS
                                          amai, fastastic kan goed tellen

ik ga me er voorlopig nog niet bijzetten, maar kans da'k kom is reëel....

Comment

Working...
                                          X