Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mercikes voor de pics dennis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
      mercikes voor de pics dennis
      No prob Rob !
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        No prob Rob !
        Heet sinister ook Rob?

btw, dennis. was jij op de eran-dag daar foto's aan het maken met je moeder ofzo?
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
          Heet sinister ook Rob?

btw, dennis. was jij op de eran-dag daar foto's aan het maken met je moeder ofzo?
          Jep.

en

Jep.

Mij gezien?
          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Jep.

en

Jep.

Mij gezien?
            Ik heb je ma daar nog gezien, maar geen Dennis te zien.

Comment

Waarom de overgang van geen naar wél EBC ?
              Makkelijk beschikbaar, via m'n BMW-dealer zelfs te bestellen en te laten monteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                Ik heb je ma daar nog gezien, maar geen Dennis te zien.
                In de auto zeker?? Ja, ze voelde zich niet 100% en ik stond foto's te maken op de voorlopige tribunes!
                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Mij gezien?
                  Dan heb ik je gezien toen je van die e60 m5 touring foto's aan het nemen was.
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Makkelijk beschikbaar, via m'n BMW-dealer zelfs te bestellen en te laten monteren.
                    Ah, ok.

Nee, die mannen van neerpelt met hun race-120d waren niet laaiend enthousiast over EBC.

edit: wil niet zeggen dat ebc redstuff echte brol is hé, voor de doorsnee hobby-circuit rijder zal dat wel voldoen hé. en jij ging toch voor de 123d dacht ik en die heeft andere remmen.
                    Last edited by 911turbo; 05/10/2007, 11:44.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Neenee, da's juste, toen zijde de controle ni verloren. Maar voor ons toeschouwers was dat eigenlijk gewoonweg niet te voorspellen hoe die kar zich zou gedragen, ge kwam aangereden, ge sneed de bocht aan, dat spel ging dwars, ge knalde de andere kant uit en dan was 't voor ons afwachten of je ze ging kunnen houden of niet. 't Was zot, dat spel gaat zo scheef op zijn poten staan dat ge waarschijnlijk door de zijruit aan de grond kunt likken ... zonder dat ge uwe kop ver moet uitsteken. Zalig om zien. En die banden! 't Zijn gelijk schellen pudding!
                      ik wil film zien.

Comment

Ah, ok.

Nee, die mannen van neerpelt met hun race-120d waren niet laaiend enthousiast over EBC.

edit: wil niet zeggen dat ebc redstuff echte brol is hé, voor de doorsnee hobby-circuit rijder zal dat wel voldoen hé. en jij ging toch voor de 123d dacht ik en die heeft andere remmen.

Dacht nochthans dat gTa's nieuw ding een 120d ging zijn.

Comment

Dan heb ik je gezien toen je van die e60 m5 touring foto's aan het nemen was.
                          Ah, volgende keer iets zeggen hé
                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Dacht nochthans dat gTa's nieuw ding een 120d ging zijn.
                            Ah ok, dan zal ik me vergist hebben. sorry.

PS: dan moet ie niet zoveel van gedacht veranderen, ik kon zelfs nog maar net volgen dat ie geen C30 meer ging kopen.
                            A Twist of the Wrist

Comment

Ah, volgende keer iets zeggen hé
                              Ik heb u ook niet tegengehouden om iets te zeggen hé.

Ik wist niet dat gij dennis waart, als ik iemand zie lopen met een statief en een fototoestel rond een auto denk ik eerder aan wutput.
                              A Twist of the Wrist

Comment

Ik heb u ook niet tegengehouden om iets te zeggen hé.

Ik wist niet dat gij dennis waart, als ik iemand zie lopen met een statief en een fototoestel rond een auto denk ik eerder aan wutput.
                                Ik heb u niet gezien
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Hey, weet er iemand van jullie hoe deze dagen precies zijn ingedeeld ?
                                  Ik zou graag komen voor vrij rijden, maar van wanneer tot wanneer is het mogelijk op deze data van Eran ?

*** Woensdag 31 Oktober 2007 (dat is overmorgen al !)
                                  *** Zaterdag 1 December

Zijn er nog mensen van hier die komen ?

Thx !

Comment

• Circuit Experience
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Eran racing.be
                                    Cursus voor beginners met eigen wagen. Onder begeleiding van onze instructeurs en pace-cars worden u de ideale lijnen, kijk- en remtechnieken aangeleerd.
                                    Ook krijg je de kans om je limieten van je wagen en jezelf te ontdekken. Verder heb je de mogelijkheid om tijdens 2uren vrij rijden de lessen om te zetten in steeds vlottere rondjes.

Deelnemen aan een trackday is mogelijk met alle types van wagens. Het Maximaal geluidsniveau bedraagt 95dBA. Het dragen van een helm is steeds verplicht, behalve tijdens de theorie :-)

Tijdschema:

7u: Administratie & inschrijvingen in Themacafé Wheels
                                    8u: Theorie van Andy Jaenen
                                    9u: Instructeurrondjes: één van onze instructeurs neemt naast jouw plaats in de wagen en gidst u over het circuit.
                                    9u45: Pace-carrondjes: de pace-car rijdt tegen een matig tempo en geeft de rempunten en ideale lijnen aan.
                                    10u30-12u: Vrij rijden voor de beginners: Onze instructeurs staan ter beschikking om op al uw vragen te antwoorden.
                                    12u: Lunchpauze in Themacafé Wheels (Niet inbegrepen in de prijs)

Iedere deelnemer ontvangt een bon voor 1u Free Driving. Dit kan opgenomen worden dezelfde namiddag of op één van onze volgende trackdays.

Prijs:

180 euro met eigen wagen.

Circuit Experience met gehuurde wagen

Formule 1 :basispakket: instructeur & pace car rondjes en 4 sessies van 12 miuten free driving met instructeur.

€ 350

Formule 2 :instructeur & pace car rondjes en 80 minuten free driving.

€ 450

Formule 3 :instructeur & pace car rondjes en 140 minuten free driving.

€ 600
                                    En als je die circuit experience hebt gehad:

Oorspronkelijk geplaatst door Eran racing.be
                                    Voor mensen die de Circuit Experience cursus hebben gevolgd in het verleden maar ook voor mensen met ervaring stellen wij het ciruit ter beschikking.

Deelnemen aan een trackday is mogelijk met alle types van wagens. Het Maximaal geluidsniveau bedraagt 95dBA. Het dragen van een helm is steeds verplicht.

Tijdschema:

13u-18u: Free Driving

Prijs:

1 uur : 60 euro
                                    2 uren: 100 euro
                                    3 uren: 130 euro
                                    4 uren: 150 euro
                                    5 uren: 170 euro

Nog wat meer info: http://www.skylimitevents.be/

Comment

• topics samengevoegd

Comment

• Maar het verkeerde bij het andere! Verschuif je dit nog terug naar AW-meet&greet? Want het topic hier moest eigenlijk bij 't topic ginder gevoegd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                          Hey, weet er iemand van jullie hoe deze dagen precies zijn ingedeeld ?
                                          Ik zou graag komen voor vrij rijden, maar van wanneer tot wanneer is het mogelijk op deze data van Eran ?

*** Woensdag 31 Oktober 2007 (dat is overmorgen al !)
                                          *** Zaterdag 1 December

Zijn er nog mensen van hier die komen ?

Thx !
                                          1 december

Tijdschema:
                                          13u-18u: Free Driving

bron: http://www.skylimitevents.be/

Ik ben er waarschijnlijk ook met de 318is .

Comment

Working...
                                          X