Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je je nog inschrijven voor de 23e? Ben er sterk mee bezig om me ook is in te schrijven samen met de Mini!

Ben wel is benieuwd wat dat nu op circuit brengt en dit lijkt me de ideale gelegenheid. Op je eigen tempo, rustig je auto leren kennen zonder bang te zijn dat er achter elke hoek flitspalen of combi's staan!

En die Racing experience? dat je met een piloot 3 volle ronden als co aflegt...
    word dat nog gedaan? of hoe zit dat daarmee? en zo ja, wanneer kan dat geregeld worden?

Comment

• 1adres => www.skylimitevents.be

inschrijven is nog mogelijk, moet maar es e mailtje sturen naar hanne@skylimitevents.be, die regelt meestal alles

Enkele ronden meerijden met een ervaren piloot kan ook, maar misschien kom je daar wel iemand tegen die je zomaar enkele rondjes wil meepakken ?

Voor mij zal het op Spa mijn eerste keer zijn, ff de grenzen van het circuit en vooral van mezelf en de Clio even aftasten op dit snelle circuit.... alvast een kruisje maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
        1adres => www.skylimitevents.be

inschrijven is nog mogelijk, moet maar es e mailtje sturen naar hanne@skylimitevents.be, die regelt meestal alles

Enkele ronden meerijden met een ervaren piloot kan ook, maar misschien kom je daar wel iemand tegen die je zomaar enkele rondjes wil meepakken ?

Voor mij zal het op Spa mijn eerste keer zijn, ff de grenzen van het circuit en vooral van mezelf en de Clio even aftasten op dit snelle circuit.... alvast een kruisje maken
        Ik heb al drie mail gestuurd.... nog maar één reply gehad. Dat duurt wel lang..
        De telefoonnummers die er staan werken ook langs geen kloot. De een is afwezig wegens ziekte en dat ander werkt om een of andere vreemde reden niet.

Nu ja, ik zal nog even geduld hebben, en hopen op een "snelle" reply op m'n mails.

Comment

• PM me anders even je mailadres, zal ik alvast het inschrijvingsformulier even doormailen naar jou. Dit kan je dan invullen en doorfaxen.... komt wel goed, hun respons is inderdaad som traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg.... geen goede reclame voor deze "snelle" jongens

Comment

PM me anders even je mailadres, zal ik alvast het inschrijvingsformulier even doormailen naar jou. Dit kan je dan invullen en doorfaxen.... komt wel goed, hun respons is inderdaad som traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg.... geen goede reclame voor deze "snelle" jongens
            Merci!
            Ik heb je mail goed ontvangen.

Ik ga er onmiddelijk eens werk van maken sie!

Comment

1adres =>
              En desnoods zoek je iemand op kapaza ofzo die bereid is dit te doen mits een kleine vergoeding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Twas koud!

Blijkbaar had een 4X4 club het zandparcours afgehuurd, vuile suv's

Zelfde schoenen als de mijne!

Comment

• Dezelfde lelijke spatborden ook

Comment

• Om op het circuit van Zolder te kunnen rijden moet men eerst een "racelicentie" bekomen(195€ met eigen wagen,....)

Is die licentie éénmalig of vervalt die na enige tijd?

Is die licententie enkel en alleen geldig op Zolder of kan me hier ook mee naar andere circuits?

Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Om op het circuit van Zolder te kunnen rijden moet men eerst een "racelicentie" bekomen(195€ met eigen wagen,....)

Is die licentie éénmalig of vervalt die na enige tijd?

Is die licententie enkel en alleen geldig op Zolder of kan me hier ook mee naar andere circuits?

Thx.
                      Racelicentie kan je het echt noemen. Als je die cursus 1 keertje doet kan je de volgende trackdays aan de free driving sessions deelnemen (stints van 1 uurtje) zonder telkens opnieuw die cursus te doen. Het vervalt dus niet na x aantal tijd.

Francorchamps & Zolder

Comment

• Ik ga e.e.a. wat duidelijker maken.
                        Het is geen race-licentie maar een Skylimits Racing Pass voor de open circuit days die Skylimits (mede-)organiseert. Deze Pass kan je bekomen door in te schrijven voor de circuit-experience.

Voor een race-licentie denk ik dat je wel aan wat meer zal moeten voldoen...

Je hoeft deze experience idd maar 1 keer te doen en dan mag je je leven lang aan alle circuit days van Skylimits deelnemen. Eender waar dus vb. ook in Zandvoort als Skylimits daar naartoe trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                          Ik ga e.e.a. wat duidelijker maken.
                          Het is geen race-licentie maar een Skylimits Racing Pass voor de open circuit days die Skylimits (mede-)organiseert. Deze Pass kan je bekomen door in te schrijven voor de circuit-experience.

Voor een race-licentie denk ik dat je wel aan wat meer zal moeten voldoen...

Je hoeft deze experience idd maar 1 keer te doen en dan mag je je leven lang aan alle circuit days van Skylimits deelnemen. Eender waar dus vb. ook in Zandvoort als Skylimits daar naartoe trekt.
                          Amai, is den Andy aan het uitbreiden?

Comment

• Niet dat ik weet. Maar ik ben er verleden jaar gaan rijden onder een samenwerking van Skylimits met een andere Nederlandse organisatie.

Persoonlijk ben ik in Zandvoort niet meer geïnteresseerd omdat ik het (voor de wagen) niet veilig genoeg vindt. Er zijn plaatsen waar je veel te kort naast de vangrail rijdt. Een foutje en 't is koekenbak. En aan hunnen tarmak mogen ze ook eens dringend iets gaan doen, de gierigaards....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                              Niet dat ik weet. Maar ik ben er verleden jaar gaan rijden onder een samenwerking van Skylimits met een andere Nederlandse organisatie.
                              DNRT?

Comment

• Weet ni meer...

Comment

• Merciekes!

Comment

• eran racing heeft hun site geupdate blijkbaar.

Wel mooi natuurlijk, wel spijtig dat er veel data die er vroeger nog opstonden verdwenen zijn net als een andere hoop info.

woensdag 7 mei is het weer vanaf 13u free driving zeker?

Wie komt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      woensdag 7 mei is het weer vanaf 13u free driving zeker?
                                      Wie komt ?
                                      Wij...

Comment

• Ik ben er woensdag normaal ook... heb wel een pak werk in te halen na mijn 4daagse afwezigheid, maar hey... FUN is ook belangrijk int leven hé

Kzal wel met de 964 zijn deze keer, want mijne clio-codriver zijn vriendin staat op springen En ikzelf moet ook tijdig thuis zijn en met de P gaat dat net ietsje sneller dan met de Hilux + getrok.

Moeten binnenkort ook nieuwe sloefkes op, dus kan ze maar best helemaal oprijden eerst, is zo al kostelijk genoeg om rubber over te laten

Seeya on track !!

Comment

• Ik kom ook wel eens kijken,

mss mijne bon van 1 uur nog opgebruiken

Comment

Working...
                                          X