Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja, Jij en Steven weten het ondertussen dus al dat we niet kunnen komen. Turbo is er aan. Moet vervangen worden...

Comment

• Hmmmm. Is dat morgen?

Interessant.

*gaat wat schuiven met agendapunten morgen*

Maybe see you tomorrow.

Comment

• Oh nee een gTa'tje doen ,

Staan u wielen nu al vaster ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Hmmmm. Is dat morgen?

Interessant.

*gaat wat schuiven met agendapunten morgen*

Maybe see you tomorrow.

nice, heb je bolide nog nooit gezien, dus ideaal morgen !! als Sinister genoeg heeft aan een half uurtje in de P, mag je wat mij betreft ook es plaatsnemen hoor... in ruil voor half uurken naast jou... kan je mij misschien nog het één en ander leren op Zolder

Seeya on track !!

Comment

• Is superlief je aanbod ... maar ik rijd eigenlijk niet zo graag mee met anderen. Da's super scary, zeg, niet zelf 't stuurwiel beet hebben. Toch? Anderzijds, misschien dat ik van jou wél wat kan opsteken. Jammer dat je er niet bent met de Clio, dan ging ik metéén mee. Of zit daar geen passagiersstoel in?

I'll see.

Ge zijt in ieder geval 100% welkom op Babs heure passagierszetel.

*reminder*

Spacers er van onder halen achteraan.
            Last edited by ; 06/05/2008, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
              Oh nee een gTa'tje doen ,

Staan u wielen nu al vaster ?
              Wat is een gTa'tje doen? En m'n wielen hebben nooit los gemonteerd gezeten, als ik me niet vergis.

Als je doelt op de speling die Babs de laatste keer liet zien wat betreft ophangingsrubbers -> 't ding had 125.000 km toen hè, en ze heeft een zéér geliefde maar bikkelharde 3 eerste levensjaren gehad met mij.

Comment

Wat is een gTa'tje doen? En m'n wielen hebben nooit los gemonteerd gezeten, als ik me niet vergis.

Als je doelt op de speling die Babs de laatste keer liet zien wat betreft ophangingsrubbers -> 't ding had 125.000 km toen hè, en ze heeft een zéér geliefde maar bikkelharde 3 eerste levensjaren gehad met mij.
                Je nam er die dikke bobbels mee

Comment

Yup dat was het die speling op je wielen .

Moest je toch zin hebben om mee te rijden ofzo mij maakt het allemaal niets uit hoor. ( Maar je hebt eingelijk al je antwoord gegeven, maar zeg nooit nooit he je bekijkt het maar. )

Comment

Ge zijt in ieder geval 100% welkom op Babs heure passagierszetel.
                    Oei, precies een moeilijk afscheid geweest

Sabs zal het graag horen

Comment

• Fok

Net 'es agenda bekeken, rrrrraaaagh dat gaat moeilijk in te plannen zijn. Kan pas rond 13u vertrekken hier, en moet om 19u al terug zijn. En 't is 2 uur rijden enkel, dus da's ongeveer rond 15u aankomen om rond 17u al weer door te moeten. Beetje wreed stressy zo naar m'n goesting.

'k Zie wel.

Comment

• Zeg hoe zat dat ook al weer? Als je zo'n bon afgeeft van 1 uur free driving he, was het dan niet als je er nog 1 uur bijkoopt dat je die dan voor 50% koopt ?

Ik weet het niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                          Zeg hoe zat dat ook al weer? Als je zo'n bon afgeeft van 1 uur free driving he, was het dan niet als je er nog 1 uur bijkoopt dat je die dan voor 50% koopt ?

Ik weet het niet meer

eerste uur kost 60 euro, tweede 40 euro, derde 30 euro enz... dus morgen eerst je bon gebruiken en dan nog eens 40 euro voor 2 de uurke als je wil ;-)

Comment

• Als passagier had je ook nog een bandje nodig he?

quanta costa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Als passagier had je ook nog een bandje nodig he?

quanta costa?
                              10 $$$

Comment

• damn moet zoemba nog naar de bank $$$ halen morgen

Comment

• Naah, dat heb ik nog net op zak

Comment

• Godmiljaar, kem goesting.

Comment

• dat heb je met warm weer he meer goesting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                        eerste uur kost 60 euro, tweede 40 euro, derde 30 euro enz... dus morgen eerst je bon gebruiken en dan nog eens 40 euro voor 2 de uurke als je wil ;-)
                                        !!!!!!!! Wel opletten ! Als je gaat inschrijven direkt een aantal uren nemen. Dan is het idd 60 voor 1 uur, 100 voor 2 uren, 130 voor 3 uren etc. De uren mag je op dat moment wel zelf bepalen. Maar als je 1 uur neemt en nadien nog eens terug gaat voor 1 uur kost het je wel 2 keer 60 euro.
                                        Wel 1 pluspunt dat je niet gauw bij andere organisaties zal terugvinden : stel dat je wagen kapot gaat en je nog je bonnetjes voor 1 of 2 uren hebt die je die dag dus niet meer kan oprijden, dan kan je die inwisselen voor een waardebon waarmee je op andere dagen opieuw rijbonnetjes kan kopen. Maar 't is wel de bedoeling dat je eerlijk blijft en niet afkomt om in te ruilen omdat je er bewust teveel hebt gekocht.
                                        Ben je eerlijk dan zijn die mensen heel begrijpend. Ik had reeds goed van op voorhand 4 uur gereserveerd om morgen te komen rijden. Ik heb hen vanavond even gebeld om te zeggen dat de wagen niet in orde is en ik dus niet kan komen. Hebben ze dus begrip voor. Maar komt omdat ze weten dat ik maar al te graag kom rijden en niet zomaar op voorhand boek.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Godmiljaar, kem goesting.
                                        Grrrrrr ! Tegen wie zegt get....
                                        Last edited by ; 07/05/2008, 00:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                                          !!!!!!!! Wel opletten ! Als je gaat inschrijven direkt een aantal uren nemen. Dan is het idd 60 voor 1 uur, 100 voor 2 uren, 130 voor 3 uren etc. De uren mag je op dat moment wel zelf bepalen. Maar als je 1 uur neemt en nadien nog eens terug gaat voor 1 uur kost het je wel 2 keer 60 euro.

Is dat dan veranderd? Bij mij was dat namelijk al 2 keer niét zo (was wel op weinig drukke dagen). Ze houden toch bij hoeveel uur je al gereden hebt? Ik heb altijd pas ná m'n eerste uur gereden en betaald te hebben, en een pauze te hebben genomen, beslist om nog een tweede keer te rijden. En ik moest dan maar 40 EUR betalen.

Goed om weten, thanks!

Comment

Working...
                                          X