1 of 2 jaar terug was het dus wel zoals ik heb uitgelegd. Is intussen misschien veranderd. Om zeker te zijn gewoon eens vragen als je inschrijft...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenM'n eerste Zolder-excursie was ergens medio 2006, denk ik. Dus 2 jaar geleden. En m'n laatste waar ik meer dan één keer een uur reed, was vorig jaar in september. Allebei zoals ik zei -> achteraf nog beslist om extra te rijden, en maar 40 EUR moeten bijbetalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNu nog niet, hè. Met een beetje geluk deze namiddag wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten10 $$$
binnenkort inderdaad gelijk aan 10 dollar misschien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijnen eta is ook al 1500 ondertussen. Ach, als ik een uurke kan rijden ben ik content.
Comment
-
Vandaag voor mens lens gehad: Sinister (denk ik toch), Wannes, Gilles en de Steven.
@ Steven: Even spannend momentje daar in de Villeneuve hé .
De foto's volgens straks!
Wou net naar de pitlane komen maar onze pa beldde toen! Nu heb'k onze race-legendes nog niet kunnen zien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Villeneuve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVandaag voor mens lens gehad: Sinister (denk ik toch), Wannes, Gilles en de Steven.
@ Steven: Even spannend momentje daar in de Villeneuve hé .
De foto's volgens straks!
Wou net naar de pitlane komen maar onze pa beldde toen! Nu heb'k onze race-legendes nog niet kunnen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenHeb ze ook allemaal gezien, behalve jou
Comment
Comment