Oorspronkelijk geplaatst door dragon
Bekijk Berichten
't Ging mooi gelijk op. Als ik achter 'm reed dan zag ik 'm op de rechte stukken tijdens 't accelereren zachtjes weglopen (op 't kleine recht stuk na de Bianchi b.v. maximaal 2 meter, maar 'ie liep toch iets uit) door z'n grotere vermogen. Maar bij 't uitacceleren in de bochten had ik voordeel door 1) RWD, 2) zonder schakelen voluit te kunnen gaan (waar Wannes in elke uitgeaccelereerde bocht minstens een keer moest schakelen).
En ik denk dat Wannes een klein beetje meer reserve in acht nam dan ik, want normaal gezien moet zo'n JCW zeker sneller zijn dan een zwaardere 120d. Ik ging evenmin voluit (+ ESP nog ingeschakeld), maar waarschijnlijk toch iets doortastender dan Wannes. 't Is raar, in sommige bochten kon hij minimaal inlopen (ik spreek over een meter of max.2), en in sommige andere bochten(combinaties) moest 'ie die weer prijs geven. Zal ook afhangen van welke lijnen wij reden, en hoe er gereden werd, denk ik.
En daarmee bleef 't perfect gelijk. Hij liep niet uit op mij, en ik liep niet op hem. Ik denk dat we zo allebei makkelijk 20 ronden achtereen konden lappen zonder dat de ene de andere 10 seconden aan z'n broek lapte... nice.
Comment