Aantal Porsches dat er zal zijn die dag zal een 25-tal zijn, toch het laatste cijfer dat ik heb doorgekregen van Andy en Hanne
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAantal Porsches dat er zal zijn die dag zal een 25-tal zijn, toch het laatste cijfer dat ik heb doorgekregen van Andy en Hanne
Comment
-
Ik wist nie dat je zo gemakkelijk gebruik kon maken van 't circuit zolder na het volgen van een cursus. Dit zou toch wel eens vet zijn.
Misschien eens als verjaardagscadeau voor 2 juli inschrijven
Wannes, heb je 't circuit al eens gedaan met je 535 of is dat niet doenbaar?Last edited by B3noît; 15/05/2008, 12:12.
Comment
-
heb dat idd al eens gedaan met de 5....resultaat....achterste remblokjes weg op een uurtje tijd.... had wel mijn dsc laten opstaan ...en dan remt hij constant bij... maar ik heb liever dat hij remt...dan dat hij rechtdoor gaat
circuit zolder is veel te zwaar voor zo een logge kar... maar als je gewoon eens wil proeven en een beetje normaal doet...dan kan je wel eens proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWannes, heb je 't circuit al eens gedaan met je 535 of is dat niet doenbaar?
Maar echt fun ? NEEN => maar ik zie dat je ook een Mini Cooper S hebt staan, tjah, dan zou ik het wel weten hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenmaar als je (...) een beetje normaal doet...
Comment
-
Woensdag is mijn eindwerk nog in laatste verbetering. Dus ik kom misschien wel eens piepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa!
Ga dees namiddag 'es die 17" opleggen. Banden gaan zo'n brol zijn. 5 jaar oude "Sava" en "Marangoni", met zo goed als geen profiel meer.
'k Ga die dingen beter laten, en meteen semislicks op die velgen laten leggen, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, dat zal ni lukken, vrees ik. Eerst remmen!
Remmen
Lotsa rubber op de ideale lijn als het droog blijft. En 'marbles' ernaast.
Druk raceweekend in aantocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLotsa rubber op de ideale lijn als het droog blijft. En 'marbles' ernaast.
Druk raceweekend in aantocht.
Oké, geen ragrubber leggen, de Conti's will do fine. En andere remmen ook ni nodig dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenik ga mij in kort ook is inschrijven voor eran zie..
nog nooit met de wagen op zolder geweest...
Met eran hebt ge nen helm nodig zeker ?
En idd helm verplicht
Comment
Comment