Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Heb me al ingeschreven voor 2 juli ook.

Zal de ontmaagdingsrit met de semislicks zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
      Ik ga woensdag ook nog es werken met de performancebox op Zolder... maar eerst nog es de handleiding lezen, want de vorige keer lukte het mij niet direct om de punten in te stellen en heb het dan maar uitgelaten voor de rest van den dag
      Steven, mag ik morgen je PB 'es gebruiken om een circuit overlay te maken? 'k Zou die graag al paraat hebben tegen dat mijn PB toekomt (zal waarschijnlijk eind deze week zijn).

'k Ga een eigen geheugenkaartje meebrengen (da's SD, zeker?), en dan zou ik voor twee trage rondjes 'es jouw PB willen gebruiken om op de witte lijn (rand van circuit) de track edges te laten opmeten. Mag dat?

Comment

• Waarom zou dat niet mogen gTa ?

Ik rij toch niet alle uren hoor, dus dan mag jij hem gerust es gebruiken voor die overlay aan te maken... kunnen we nadien allemaal van meeprofiteren hé

Is wel het toestel van mijn pa, mr die zal der wel niks op tegen hebben.... ie ging zelf misschien morgennamiddag ook es afkomen om al die Porschkes te zien... in de hoop dat er nen 928 tussenzit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Hoe, komt gij niet met de Porsche?

Bij mij is 't morgen vooral de bedoeling om te gaan testen op andere lijnen. Ik weet dat ik bij sommige bochten nog altijd te vroeg instuur. Dat moet eruit. Ik denk dat ik met m'n 120d in standaard setup nog zeker een seconde of 3 eraf kan taffelen door nog betere lijnen te rijden, en door maximaal te remmen (deed ik vorige keer niet, altijd aan 80% geremd, te vroeg dus).

En dan 'es een rondje met DSC uit en dan moet dat richting de 2 minuten rond te pushen zijn.
          het risico is te groot...s'anderdaags moet ik ermee naar een dealer in a'pen om te keuren voor een mogelijke koper... je moet het lot niet uitdagen hé

Comment

• Steven : merci!

Wannes : neent, inderdaad ni. Zo af en toe moeten wij elkaar 'es een beteke intomen hé makker. Maar 't is toch plezant, geeft toe.

Comment

• Ik peins juste aan iets, Steven. Hebt gij een externe antenne bij 't toestel gekocht, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik peins juste aan iets, Steven. Hebt gij een externe antenne bij 't toestel gekocht, of niet?
                Geen extern antenne nodig zolang ge da toestelleke aan uw voorruit kunt bevestigen... denk niet dat wij er één gekocht hebben ook, of tzou bij mn pa moeten liggen....

Comment

• Tot morgen hé mannen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                    Geen extern antenne nodig zolang ge da toestelleke aan uw voorruit kunt bevestigen... denk niet dat wij er één gekocht hebben ook, of tzou bij mn pa moeten liggen....
                    Ik heb bij de mijnen zo'n extra antenne bijgekocht, op aanraden van Rami. Hoe nauwkeuriger, hoe beter.

't Is maar te hopen dat het morgen ni teveel regent. Allez, ofwel helemaal droog, ofwel helemaal nat. Niet ertussenin.
                    Last edited by ; 03/06/2008, 19:21.

Comment

• Ik hoop ook dat het droog is zunne, anders nieveel goesting om af te komen met mijn kwispelend beestjen

Comment

• Ik kom morgen ook af, is dat enkel in de namiddag of ook in de voormiddag te doen?

Comment

• Ik hoop ook dat het droog gaat blijven!

Comment

• @steven: hoe laat kom jij voorbij leuven?

Comment

• Die cursus die je eerst moet volgen, zit daar een minimum leeftijd aan verbonden?

Comment

• idem.

ik zou deze zomer zo'n licentie willen halen.

Comment

• nee ik heb de cursus gevolgd enkele maanden terug
                                  BMW E10 1600ti 1967
                                  BMW E10 2002tii 1973
                                  BMW E30 325i sedan 1986
                                  BMW E36 318is cabrio 1995
                                  BMW E36 320i cabrio 1994
                                  BMW E91 318d touring 2006
                                  MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    @steven: hoe laat kom jij voorbij leuven?
                                    Leuven passeer ik niet hé makker... ik kom van de kust over Antwerpen zo naar klaverblad in Lummen en dan ben ik er bijna

Mijn gedacht is om hier tegen 11 uur aan te zetten, dan ben ik daar tegen half 1, klaar voor het eerste uur Of zelfs nog half uurke vroeger, want veel zin om te werken ga ik toch nie hebben (ken jezelf)

ik rij dan 1->2 en 3->4 en misschien nog 5->6, maar denk het niet aangezien ik eigenlijk terug thuis zou moeten zijn voor zeven uur... madam moet nog weg en ik zit met den thuiswacht

Wanneer zou jij komen ?

Comment

• lol steven weer ne 'verlofdag' gepakt

plezier morgen en k hoop voor jullied dat het kurkdroog blijft ginder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        ik zou deze zomer zo'n licentie willen halen.

licentie ? Stel je er niet teveel bij voor hé Gewoon aanwezig zijn (liefst met uw gezond verstand én nuchter) is voldoende om die "licentie" te halen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                          lol steven weer ne 'verlofdag' gepakt
                                          "Carpe dezen Diem" zeg ik iedere morgen tegen mezelf

Zou je beter ook doen

Comment

Working...
                                          X