Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga woensdag ook nog es werken met de performancebox op Zolder... maar eerst nog es de handleiding lezen, want de vorige keer lukte het mij niet direct om de punten in te stellen en heb het dan maar uitgelaten voor de rest van den dag
Steven, mag ik morgen je PB 'es gebruiken om een circuit overlay te maken? 'k Zou die graag al paraat hebben tegen dat mijn PB toekomt (zal waarschijnlijk eind deze week zijn).
'k Ga een eigen geheugenkaartje meebrengen (da's SD, zeker?), en dan zou ik voor twee trage rondjes 'es jouw PB willen gebruiken om op de witte lijn (rand van circuit) de track edges te laten opmeten. Mag dat?
Ik rij toch niet alle uren hoor, dus dan mag jij hem gerust es gebruiken voor die overlay aan te maken... kunnen we nadien allemaal van meeprofiteren hé
Is wel het toestel van mijn pa, mr die zal der wel niks op tegen hebben.... ie ging zelf misschien morgennamiddag ook es afkomen om al die Porschkes te zien... in de hoop dat er nen 928 tussenzit
Bij mij is 't morgen vooral de bedoeling om te gaan testen op andere lijnen. Ik weet dat ik bij sommige bochten nog altijd te vroeg instuur. Dat moet eruit. Ik denk dat ik met m'n 120d in standaard setup nog zeker een seconde of 3 eraf kan taffelen door nog betere lijnen te rijden, en door maximaal te remmen (deed ik vorige keer niet, altijd aan 80% geremd, te vroeg dus).
En dan 'es een rondje met DSC uit en dan moet dat richting de 2 minuten rond te pushen zijn.
het risico is te groot...s'anderdaags moet ik ermee naar een dealer in a'pen om te keuren voor een mogelijke koper... je moet het lot niet uitdagen hé
Ik peins juste aan iets, Steven. Hebt gij een externe antenne bij 't toestel gekocht, of niet?
Geen extern antenne nodig zolang ge da toestelleke aan uw voorruit kunt bevestigen... denk niet dat wij er één gekocht hebben ook, of tzou bij mn pa moeten liggen....
Geen extern antenne nodig zolang ge da toestelleke aan uw voorruit kunt bevestigen... denk niet dat wij er één gekocht hebben ook, of tzou bij mn pa moeten liggen....
Ik heb bij de mijnen zo'n extra antenne bijgekocht, op aanraden van Rami. Hoe nauwkeuriger, hoe beter.
't Is maar te hopen dat het morgen ni teveel regent. Allez, ofwel helemaal droog, ofwel helemaal nat. Niet ertussenin.
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Leuven passeer ik niet hé makker... ik kom van de kust over Antwerpen zo naar klaverblad in Lummen en dan ben ik er bijna
Mijn gedacht is om hier tegen 11 uur aan te zetten, dan ben ik daar tegen half 1, klaar voor het eerste uur Of zelfs nog half uurke vroeger, want veel zin om te werken ga ik toch nie hebben (ken jezelf)
ik rij dan 1->2 en 3->4 en misschien nog 5->6, maar denk het niet aangezien ik eigenlijk terug thuis zou moeten zijn voor zeven uur... madam moet nog weg en ik zit met den thuiswacht
licentie ? Stel je er niet teveel bij voor hé Gewoon aanwezig zijn (liefst met uw gezond verstand én nuchter) is voldoende om die "licentie" te halen !
Comment