Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn hart wil wel maar mijn verstand zegt nee.

Regen% kans, remmen zijn niet tip top, ok alles is binnen maar duurt nog dikke 2 weken tegen het erop zit.

Mss toch maar beter die dag laten schieten...

Comment

• Als het regent zal ik ook nie lang blijven om foto's te maken, dan kan ik men tijd beter anders besteden.

Comment

• tot 12 uur moet ik op de school van mijn kinderen zijn, want ze regelen daar iets speciaal voor vaderkesdag...sportdag...moet ik wat de patser gaan uithangen

en dan ga ik een stukske eten , en dan ga ik in de namiddag nog een paar bestellingskes maken , en dan tegen een uur of 3 probeer ik daar te zijn...

Comment

• Ik heb voor alle zekerheid maar m'n 17"ers met straatbanden eronder gelegd. Wel wat minder grip maar als 't af en toe eens nat wordt kan ik tenminste blijven rijden.

Comment

• is hij terug top in orde gekomen de martini racer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
              Ik heb voor alle zekerheid maar m'n 17"ers met straatbanden eronder gelegd. Wel wat minder grip maar als 't af en toe eens nat wordt kan ik tenminste blijven rijden.
              Ik heb dat ook geprobeerd vanavond, daarnet eigenlijk. Sjongejonge, die set kwam van een kerel die die wielen gebruikte op driftsessies, awel 't is er aan te voelen. Brolbanden = echt gene grip. Merk "Sava" en "Marangoni", o miljaar. 't Zal dus met de 18" Conti'kes zijn.

Volgende trackday ben ik ook aanwezig met semislicks. De R888 zijn besteld.

Comment

• eens de MKII er is ga ik de MK I ook wat upgraden... semislicks en wat met de camber prullen....en een oplossing zoeken voor de hoge olietemperaturen.....tenzij er een koper voor komt...dan zijn er weer andere projecten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Die cursus die je eerst moet volgen, zit daar een minimum leeftijd aan verbonden?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  idem.

ik zou deze zomer zo'n licentie willen halen.
                  Nope, gewoon inschrijven, kan van zodra ge een autorijbewijs hebt. En 't stelt echt niks voor qua moeilijkheid. Een beetje theorie-gepalaver over vlaggen en dergelijke (zelfs nauwelijks of niks over juiste rijhouding of voertuigcontrole), en dan in kolonne lijnen aangetoond worden. Dat laatste is wel belangrijk, alles begint met de juiste lijnen (en we sturen allemaal te vroeg in, in 't begin).

Wat wél goed is, is dat je daarna een vol uur de mogelijkheid hebt om vrij te rijden met een begeleider, die dan (als je dat wil) tips geeft inzake 't parcours, de lijnen, en dergelijke. Ik heb daar veel van bijgeleerd, allez, toch enkele zaken begrepen die ik niet meer vergeet (zoals welke curbs gevaarlijk zijn en welke niet, welke bochten gevaarlijk zijn en welke niet, waar je 't best eraf gaat (sturend) als 't mis gaat, en waar zeker niet, waar je moet opletten b.v. op 't knikje/brugje Bolderberg met 'n RWD, enzovoort).

Gewoon doen. Die 180 EUR is goed besteed. Daarvoor kan je doorgaans makkelijk 2 uur vrij rijden, normaal gezien kost dat 100 EUR. En je krijgt nog 'es een bon voor 1 uur free driving erbij ook. Dus je "cursus" is eigenlijk zo terugverdiend. Dan nog (jaarlijks) lidmaatschap (ik dacht 25 EUR), en klaar! Op free driving days kost het eerste uur 60 EUR, het tweede uur 40 EUR, het derde uur 30 EUR, en het vierde en het vijfde uur 20 EUR (zie site). Op drukke dagen moet je je aantal uren op voorhand vastleggen en betalen (no refund), maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je, na 't bestellen van één uurtje, nadien niet nog 'es een extra uurtje tegen 40 EUR kon bijboeken.

Edit : http://www.skylimitevents.be/page2.asp?DocID=37227
                  Last edited by ; 04/06/2008, 00:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    eens de MKII er is ga ik de MK I ook wat upgraden... semislicks en wat met de camber prullen....en een oplossing zoeken voor de hoge olietemperaturen.....tenzij er een koper voor komt...dan zijn er weer andere projecten
                    De Mk.I op semi's moet zalig zijn. Ik zou dan wel de suspension verbeteren, en de hele ophanging van polyurethaan bussen voorzien.

Comment

• ha, morgen forummers aanwezig? zalig, ik kom nog eens af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        is hij terug top in orde gekomen de martini racer?
                        Da gaan we straks zien. Zit nu ondertussen zowel een nieuwe turbo (allé, een gereviseerde) als een nieuwe waistgate op + nog enkele andere onderdelen die uit een 952 komen.

Ben echt benieuwd...

Comment

• Miljaar, dit is echt klote weer!!!

Tmoet nog hard beteren alvorens ik naar Zolder, sorry guys.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Miljaar, dit is echt klote weer!!!

Tmoet nog hard beteren alvorens ik naar Zolder, sorry guys.
                            Moet jij niet studeren?

Echt zeikweer inderdaad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Moet jij niet studeren?

Echt zeikweer inderdaad...
                              Maandag heb'k men eerste examen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Maandag heb'k men eerste examen.
                                Ah nog effe tijd dus. Gelukzak.

Wij beginnen morgen, voordeel is wel dat we dan maar 1 examen per dag hebben.

Terug OT.

Comment

• Ik vertrek nu, 'k blijft tot half 2 ongeveer.
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• I'm off. Tot sebiet!

Comment

• Ik ga hier +/- aanzetten ook... hier is het droog in de west-vlaanders, al de hele ochtend trouwens.... en ginder aan de kanten van Zolder ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                        Ik ga hier +/- aanzetten ook... hier is het droog in de west-vlaanders, al de hele ochtend trouwens.... en ginder aan de kanten van Zolder ????
                                        droog, en ik heb nog geen regen gezien, maar ben dan ook nog niet zo lang op

Comment

• Ik ben er zo meteen ook mee weg. Tot seffes in Zolder.

Comment

Working...
                                          X