ik kom straks ook nog af..;zal wel pas de sessie van 16u zijn.... en met de BMW .... mijn vrouw is weg met hare toy en de porsche was al geen optie..tenzij het echt snel droger wordt en ik er zeer kalm mee op circuit ga... we zullen wel zien ....nog vlug effe wat bestellingen maken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Alleman zat em blijkbaar druk te maken voor regen...voor niks want is heel de namiddag droog gebleven. En ikke maar hopen op nattigheid om m'n straatbandjes wat te sparen en misschien wat zotte kuren te verkopen.
Evengoed toch goe geamuseerd...
Op 't einde was 't wel goe prijs met ne 996-GT3, Die was vanvoor serieus kapot ! OEW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenAlleman zat em blijkbaar druk te maken voor regen...voor niks want is heel de namiddag droog gebleven. En ikke maar hopen op nattigheid om m'n straatbandjes wat te sparen en misschien wat zotte kuren te verkopen.
Evengoed toch goe geamuseerd...
Op 't einde was 't wel goe prijs met ne 996-GT3, Die was vanvoor serieus kapot ! OEW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHier se, piepende chris....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenMet straatbandjes van 7 en 6 jaar oud geen kunst é, da gepiep. Wel kunst om ermee op de baan te blijven want da schuift natuurlijk als zot. Maar een beetje negatief camber doet echt wonderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenIk dacht dat Gilles met semi-slicks aan het rijden was. En véééél recentere...
Comment
-
Neuneu, ik reed op gewone straatbandjes yep. ContiSportContact3 maatje 225.
Vandaar dat ik ook wat heen en weer zwieberde vergeleken met die karren op slicks. Maar m'n Sabineke heeft dat goed gedaan, vandaag! Eerste uur op 5 minuten na continu gereden (stint van 35 minuten en stint van 20 minuten), tweede uur toch ook zo'n 50 minuten in totaal gereden. She holds.
En voor een standaard wegkrel met weinig power (en ... *spuw* diésel ) staat ze verdorie goed haar mannetje tussen al dat geweld.
Zijn er nog geen pics?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZijn er nog geen pics?
Hier staan nog wat pics van vandaag. Sorry aan Chris waarvan ik vandaag gene fatsoenlijke foto van had.. Net als zoveel mislukte foto's van vandaag..
Morgen post ik de foto's hier wel1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zijn er nog geen pics?
Comment
-
Vandaag was dus wederom zalig.
Was er vroeg, en terwijl 'k bezig was met de kar preppen, kwam Steven ook aan. We zijn samen 't eerste uur op de baan geweest, en toen was het echt nog niet druk. Leuke sessie, ben 1 keer de pits in geweest, weet eigenlijk al niet meer waarvoor, en enkele minuten erna al weer terug verdergereden. Bijna één uur aan een stuk met een zo goed als standaard wegauto (op de Eibach veren na), verdorie respect voor dat karretje. En 'k spaar ze écht niet, 't beestje moet werken. Tweede uur was een uurtje rust, had Chris gespot en praatje met 'm gemaakt. Ook BMW Z4 M tegen 't lijf gelopen, die toch nog was afgezakt om pics te maken. Derde uur terug de baan op, was al véél drukker, maar tegen alle verwachtingen in kon ik makkelijk mee met de "non-professionele" helft van de deelnemers. De GT3 en RS'en en turbo's en RSR's en E36 DTM, die kon ik niet bijhouden, maar door geconcentreerd voluit te gaan, de perfecte lijnen te blijven rijden en ni af te geven heb ik 't één en 't ander kunnen inhalen ... waarvan 'k vermoed dat de eigenaars ogen trokken als ze zagen dat een fukkin 120d hen passeert. Heb écht fun gehad!
Steven z'n 911 : wat een sound, wat een rijmachine. Chris z'n Martini Porsche is ook zalig, echt een trackdayrakker, nice! Wannes kwam toe met de 535d touring zwaarste boot op 't circuit peins ik, en na 3 rondjes was 't al uit met de fun (te zwaar, te log, teveel slijtage). Ook Jeltovic liep er rond te genieten van al dat vierwielgeweld, nice talking to you! En G55AMG en bmwMoptic kwamen ook 'es piepen, hun goesting om ook de Track Experience te doen stijgt zienderogen. En 'k vergeet waarschijnlijk nog enkele personen...
M'n tijdmetingen-vanaf-video blijken toch niet zo accuraat. Ik mat als snelste rondje een 2:06 of 2:07 tijdens vorige ERAN day, maar de PerformanceBox van Steven mat vandaag "slechts" 2:09. Zou best kunnen dat m'n grote camera (die aan de hoofdsteun hangt) z'n video's niet tijd-correct zijn, want ik heb al wat zitten spelen met de video's die 'k vorige keer nam en als ik front view en rear view synchroniseerde, liep de front view na enkele rondjes echt al niet meet synchroon. Mjah. Binnenkort m'n eigen PerformanceBox, nice! En semislicks. En remmenupgrade. Ik vermoed dat ik nog ga zwichten voor een anti-rolkit ook.
Tot de volgende!
Comment
-
met de 535d touring zwaarste boot op 't circuit peins ik, en na 3 rondjes was 't al uit met de fun (te zwaar, te log, teveel slijtage).
nu niet overdrijven hé maat...minstens 5
maar idd de 5 is niet geschikt voor zolder , en gaat er dan ook nooit meer op komen.
mijn probleem is , dat ik niet normaal kan doen , ik neem me telkens voor om rustig te rijden...nu ook weer..tot we een halve ronde verder al een geprepareerde E36 op zijn doos gaven...die beet zich bij het zien van mijn logo wel vast aa mijn bumper , en de volgende ronde werd ik al droog uitgeremd aan de dubbele chican...
elke rond ging het verder achteruit met mij... banden smolten weg en er trad een sleepend geluid op uit de voorste remmen... denk dat er iets kwam tussen te steken , want het heeft nog tot op de E314 geduurd vooraleer het stopte....
op de lange rechte zelfs naast een superseven kunnen blijven..maar ook hier weer hetzelfde...ik moet veel eerder in de remmen , en dan in de bochten is hij voorgoed verdwenen...
volgende keer kom ik opnieuw met de hyundai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door gTamet de 535d touring zwaarste boot op 't circuit peins ik, en na 3 rondjes was 't al uit met de fun (te zwaar, te log, teveel slijtage).
Ik heb u één keer zien passeren zonder te beginnen timen, daarna zijt ge gepasseerd en ben ik beginnen timen, ge zijt nog 'es gepasseerd en 'k heb afgeklokt, en in plaats van nog 'es te passeren kwam ge al binnen dan. Dus 3 volle rondjes. Als 'k me ni vergis. Maakt ni uit.
Comment
-
Nog 'es de video's van gisteren en die van vorige maand zitten vergelijken ... ik had het gevoel dat de auto met de Conti's duidelijk beter lag (meer respons van de vooras), en toch reed ik nauwelijks sneller. Vorige maand was 't wel zon en iets warmer, zou dat daaraan liggen?
Benieuwd naar die semi's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog 'es de video's van gisteren en die van vorige maand zitten vergelijken ... ik had het gevoel dat de auto met de Conti's duidelijk beter lag (meer respons van de vooras), en toch reed ik nauwelijks sneller. Vorige maand was 't wel zon en iets warmer, zou dat daaraan liggen?
Benieuwd naar die semi's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichteneen sleepend geluid op uit de voorste remmen... denk dat er iets kwam tussen te steken , want het heeft nog tot op de E314 geduurd vooraleer het stopte....
Comment
Comment