Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
    Voor Bianchi moet je toch wel wat in de ankers om proper in te kunnen sturen. Als ik hem correct instuur kan ik aan de apex (die in de helft van de bocht ligt) voluit op de gas.
    Correct, ervaar ik ook zo. Een 'early apex' daar is dodelijk, in mindere of meerdere mate. Ik ga, vergeleken met vroeger, ook wat harder (maar kort) in de ankers ervoor, de apex ligt inderdaad in 't midden maar zeker met mijn weinig krachtige auto is 't er dus van belang om eerder een 'late apex' te hebben (wat later insturen aan iets tragere snelheid + vroeger op 't gas kunnen gaan om toch maar zoveel mogelijk snelheid te kunnen pakken). Ik heb niet echt een idee tot welke snelheid ik afrem ('t is in ieder geval in 4e, ik denk om en bij de 3.000 tpm ... niet vergeten -> diesel ), en ik kan (wederom -> "dankzij" weinig vermogen) al duidelijk voor de apex dan op 't gas. Zo is 't, denk ik, duidelijk het snelste. Maar ik zal dat pas zeker weten als ik m'n PerformanceBox-gegevens 'es kan uitlezen.

Tot de 2e juli!!

(geen Duez-dag voor jou op Franco, dan?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Tot de 2e juli!!

(geen Duez-dag voor jou op Franco, dan?)
      Nope. Sonia wil op Francorchamps eerst de skylimits-experience doen vooraleer ze er echt gaat rijden. Was normaal voorzien in maart maar ja...'t circuit zag toen e wa wit...
      Omdat Sonia ook nog eens graag zou willen rijden (was woensdag ll verhinderd) en we daarna pas terug in september kunnen gaan rijden gaan we de 2de naar Zolder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        2 juli ga ik zo goed als zeker meedoen! RRD misschien ook, en bmwM-optic?
        Ja euh, waar kun je zien of er nog plaat is die dag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Gewoon een mailtje sturen naar skylimitevents

Comment

denk wel dat er nog plaats zal zijn, toen alex zich inschreef (vorige week geloof ik) waren er nog 15 plaatsen

Comment

• Morgen eindelijk inschrijven voor de cursus van 2 July
              Eind deze maand heb ik twee nieuwe semi's vooraan en achteraan nieuwe Bilsteins. Dus normaal helemaal klaar ervoor.

Comment

• Maakt bilstein ook shocks voor Mini?

Instelbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Maakt bilstein ook shocks voor Mini?

Instelbaar?
                  Al een héle tijd hoor Vooraan staan er al een paar maand op.
                  Instelbaar niet. Maar dat hoeft ook niet per se.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                    Al een héle tijd hoor Vooraan staan er al een paar maand op.
                    Instelbaar niet. Maar dat hoeft ook niet per se.
                    Precies nog niet tegengekomen.

Nuja, eerst die Spax'en eens testen

Comment

• Heel AW is daar ofwat

Ik ga gewoon het minst nodige aantal rondjes rijden om dat brevet of wat dan ook te krijgen, anders staat men kar in de fik

Comment

• Wel stom dat het op 2 Juli samenvalt met Duez op Spa.

Hmm.
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ja inderdaad, spijtige zaak

Comment

ererdeetje, vraag eens direct of er plaats is voor 2 wagens.

Na de examens de begroting eens bekijken, en dan zien we wel of ik me vrijdag inschrijf of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ja inderdaad, spijtige zaak
                              jij ook?

naaiz.

Comment

• Zalig, een AW onderonsje op Zolder.

Een sfeerbeeldje van wat je daar allemaal te zien krijgt :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Ik sta met de late de 2 juli.. zal niet gedag kunnen komen zeggen

Comment

• Juist met Hanne gebeld van skylimit en heb mij ingeschreven voor 2 juli.

Teddy: der is nog plaats over
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                      Juist met Hanne gebeld van skylimit en heb mij ingeschreven voor 2 juli.

Gio ik zie dat gij hier aant het lezen bent, niet doen!!!
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Gio ik zie dat gij hier aant het lezen bent, niet doen!!!
                                        mor echt hé

Comment

Juist met Hanne gebeld van skylimit en heb mij ingeschreven voor 2 juli.

zaligheid!

*ff heel hard twijfelen

Tim, wat wordt het? Ik beslis deze week wel, ik zorg da'k me voor vrijdag ingeschreven heb als ik mee wil doen...

Comment

Working...
                                          X