Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Audi 80 Competition*
    WTF

Mjah, ik vind de RS2 ook 'n veel betere Zolder-kar dan de RS6, eigenlijk. Good choice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      WTF

Mjah, ik vind de RS2 ook 'n veel betere Zolder-kar dan de RS6, eigenlijk. Good choice.
      Hij heeft een 3de kar, Gilles. Je loopt achter.

Comment

WTF

foutfoutfout

een turboloos 16-kleppertje, zo licht mogelijk. Zolder-kar bij uitstek!

Comment

• en bij mij heerst er nog steeds enige twijfel.

Comment

• Jammer dat ik niet kan komen, had blijkbaar veel nieuwe gezichten leren kennen... ik ga mijne doop beleven op Franco den 2de, zaligheid, nu alleen nog hopen op lekker weertje zodat we goed kunnen gassen

Comment

• ik ga ook voor spa gaan ... als er nog plaats is ten minste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Hij heeft een 3de kar, Gilles. Je loopt achter.
                Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                foutfoutfout

een turboloos 16-kleppertje, zo licht mogelijk. Zolder-kar bij uitstek!
                Wat?

Waar!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                  Jammer dat ik niet kan komen, had blijkbaar veel nieuwe gezichten leren kennen... ik ga mijne doop beleven op Franco den 2de, zaligheid, nu alleen nog hopen op lekker weertje zodat we goed kunnen gassen
                  Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  ik ga ook voor spa gaan ... als er nog plaats is ten minste...
                  Eigenlijk zou 'k ook naar Spa moeten dien dag, maar 'k wil m'n semi's eerst op gekend terrein checken. 't Zal voor een volgende keer zijn.

Skylimit doet dees jaar toch nog een dag Spa? Meet you guys there.

Comment

• Mja, ergens eind oktober ofzo, kans op regen is dan wel heel erg groot + duurder

Die Marc Duez days vallen eigenlijk énorm goed mee van prijs en dan nog tijdens de zomermaanden Me like en mijne portmoné nog meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                      Mja, ergens eind oktober ofzo, kans op regen is dan wel heel erg groot + duurder

Die Marc Duez days vallen eigenlijk énorm goed mee van prijs en dan nog tijdens de zomermaanden Me like en mijne portmoné nog meer
                      Tijd genoeg, en ik ben er al gedoopt, hè. Drie keer zelfs. In plaats van overal onbezonnen op te springen ga 'k 't gewoon zachtjes aan doen, nu dus een dagje bandjes gewoon worden. Plus ik hoop dat er wat stevig geweld niét op Zolder zit maar op Spa, en 't dus ietsje rustiger zal zijn op Zolder.

Hopelijk valt 't weer mee... iemand een idee?

Comment

Wat?

Waar!!
                        Oudi's topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Oudi's topic.
                          Al gezien ondertussen. Zalig! Voor de eerste 2 keer een prima auto daarvoor, maar 'k denk dat je daarna, als je dan toch een RS2 hebt staan, eigenlijk meer power zal willen.

Maar sowieso beter dan de RS6.

Comment

• Velgjes zullen normaal gezien bij mij ook klaar zijn voor zolder, kan ik ook eens kijken wat het geeft om te rijden met een MINI met semi-slicks
                            2014 Bmw 118d Estorill //M
                            2000 Bmw 320d
                            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• ze geven onweersbuien nu, mja tis nog vroeg he kan elke dag veranderen.

Was wel te dneken he na 1 weekje droog.

Comment

• Kan geen verlof krijgen de 4é, maar als het meezit toch aanwezig tussen 5 en 6 uur

Als hij gans blijft... de 13é 2 uurtjes time trial.

Toch leuke vooruitzichten, mijn gedacht.

Mensen die een Peugeot hebben, en op een rustige manier eens over het circuit van Zolder willen rijden, Zondag 13 juli is er de mogelijkheid.

Comment

• Meen je 't, wordt er slecht weer voorspeld?

Comment

• Dit hier in 't oog houden ... http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/

Comment

Meen je 't, wordt er slecht weer voorspeld?
                                      semislicks en regen.... damn, er bestaan betere combo's

zou bagger zijn!

Comment

• 'k Heb nog m'n gewone banden ook, hè. Maar mocht 't keihard regenen, dan is de kans klein dat ik kom.

Een kort regenbuitje kan niet zoveel kwaad, eigenlijk. Semislicks leveren nog verrassend veel grip bij vochtige ondergrond, zolang ze maar warm zijn. 't Zijn staande plassen of gewoon te diep water in 't algemeen die moordend zijn voor die dingen.

Comment

Hmmm, tegenstrijdigheden...

Aktuelles Wetter und Wettervorhersage für Deutschland, Europa und weltweit. Blitzradar ✓ Regenradar ✓ Unwetterwarnungen ✓ Pegelstände ✓ ➤ wetter.de

Comment

Working...
                                          X