Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idem, 'k denk dat de eerste stint de enige zal zijn die echt droog zal zijn. Men voorspelt al 'n overtrokken hemel vanaf de middag, en de eerste druppels (of als het slecht wil : douche) mogen we volgens sommige weermodellen al verwachten rond 14u-15u. Dju eeh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Idem, 'k denk dat de eerste stint de enige zal zijn die echt droog zal zijn. Men voorspelt al 'n overtrokken hemel vanaf de middag, en de eerste druppels (of als het slecht wil : douche) mogen we volgens sommige weermodellen al verwachten rond 14u-15u. Dju eeh.
      Hier in Limburgië of aan de kust? Anders zit je vrij safe, dat hebben we hier al meermaals gemerkt.

Comment

• Over gans 't land. Aan de Kust zal 't al van 's morgens overtrekken en zullen de onweders waarschijnlijk al voor de middag losbarsten.

Comment

• Zijn er mensen die ginder gaan lunchen?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• effe meteodienst van het leger gecheckt... ik ga morgen thuisblijven denk ik

Voor antwerpen begint het al met regenen rond 8u s'ochtends, en vanaf 2u ferm hoge neerslagpieken.

bummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              effe meteodienst van het leger gecheckt... ik ga morgen thuisblijven denk ik

Voor antwerpen begint het al met regenen rond 8u s'ochtends, en vanaf 2u ferm hoge neerslagpieken.

bummer
              Ja, die regenbuien komen volgens de voorspellingen steeds vroeger. Eerst was 't nog 's avonds, erna al van de vooravond, dan 's namiddags, en sinds gisteren voorspellen ze de gehele dag al regen.

Comment

• Als de voorspellingen morgen echt niet goed zijn voor de rest van de dag, kan 't zijn dat ik alsnog pas. 't Is ver rijden en 'k kan daardoor 3/4e dag niet werken...

Comment

• Ik ga passen jongens, moet morgen werken!

Comment

• Stel u voor dat het morgen zo'n weer als vandaag was

Gadverdamme hè, ik ga zien hoe het morgen is. Kan er toch pas zijn tegen half vier. Als het dan meevalt kom ik eens gedag zeggen.
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik ga ook het weer in de gaten houden....ik moet minstens 2 uur op voorhand beginnen voorbereiden ( remorque gaan halen auto gaan halen ...) en dan nog tot ginder...en dan niet kunnen rijden...effe goed de kat uit de boom kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Zijn er mensen die ginder gaan lunchen?
                        Ik ga lunchen in den otto. 'k Ga redelijk wat te doen hebben voor 13u (opening eerste stint). Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          ik ga ook het weer in de gaten houden....ik moet minstens 2 uur op voorhand beginnen voorbereiden ( remorque gaan halen auto gaan halen ...) en dan nog tot ginder...en dan niet kunnen rijden...effe goed de kat uit de boom kijken...

www.buienradar.nl
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik kom morgen misschien effe kijken. Er is een kans dat het niet met de M3 zal zijn, want ze gaan morgen een bijkomend alarm installeren...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              en sinds gisteren voorspellen ze de gehele dag al regen.
                              Dan blijf ik ook thuis denk ik

Ondanks het feit dat 15 jaar Zolder-gaan wel leert dat het daar beter droog blijft dan in pakweg Antwerpen of Leuven.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• lang leven de kempen en de ardennen

Enkel in het westen en in het centrum gat het regenen ^^

Comment

• Mjah, ik ga toch gaan, hoor. 'k Zie 't daar wel. En is 't te nat om veilig te kunnen rijden, dan kunnen we nog kijken en wa pintjes drinken ook.

Zal wel met standaard remblokken zijn. De CL's zijn niet op tijd aangekomen bij Frits.

Comment

• Laatste weerbericht KMI :

"Aanvankelijk valt er morgen hier en daar mogelijk een bui. Daarna verwachten we tijdelijk opnieuw opklaringen bij zeer warm en zwoel weer behalve aan zee waar het al frisser zal worden. Na de middag komen er vooral over het centrum en het westen soms zware onweders tot ontwikkeling. Daarbij zijn hagel en veel neerslag plaatselijk te vrezen. Over het oosten van de Kempen en ten zuiden van de Maas zou het tot 's avonds nog droog moeten blijven. De maxima schommelen rond 20° vlak aan zee en tussen 26 en 33° elders. De wind waait eerst zwak tussen zuidzuidoost en west, later is hij meestal veranderlijk. Tijdens de onweders is er gevaar voor hevige rukwinden."

Nog niet zo slecht, dus.

Comment

• Vandaag tijdens een drink op't werk chris_lbr tegengekomen
                                      Enorm gepassioneerd voor het circuit

Comment

• Ja, zalig hé. Die gast is echt de max. Zo gepassioneerd bezig, echt een fijne kerel om hene te luisteren. Morgen is 'ie ook in Zolder! Kom anders 'es piepen?

Comment

• Morgen is't werkendag
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ja, zalig hé. Die gast is echt de max. Zo gepassioneerd bezig, echt een fijne kerel om hene te luisteren. Morgen is 'ie ook in Zolder! Kom anders 'es piepen?

Comment

Working...
                                          X