Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oeh, zo lief. En als ze nee zegt kom je toch, right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Oeh, zo lief. En als ze nee zegt kom je toch, right?
      Ze is nogal streng maar naar het schijnt is dat nodig bij mij. Maar ik zal haar straks eens tonen wie de broek bij ons draagt.

Comment

• Van 12u tot 13u rijden ze niet zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Dit hier in de gaten houden : buienvoorspeller (accuraat) tot 2 uur vooruit. Ik vertrek normaal gezien rond 10u, dus dan kan ik al weten of 't tot de middag zal geregend hebben of niet, EN of er kort in de namiddag ook al kans op regen bestaat in Zolder.

http://radar.meteoonline.be/buienrad...rwachting.html
          My God ... Limburg mag zich rond 01u aan een ferm onweer verwachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
            Van 12u tot 13u rijden ze niet zeker ?
            Nope...

Comment

• Ik ga nu vertrekken, MINI is er klaar voor

Bijgevoegde Bestanden
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• damn dat is daar nog mooi weer

hier vollenbak aan het GIETEN

Comment

• Hier is 't nog goed, al pakken de wolken zich wat samen! Ze zijn nog niet grijs dus regen zal wel even uitblijven

Ik woon trouwens niet al te ver van 't circuit, als 't hier goed is, dan daar normaal ook!

Comment

• Ik wou nu ongeveer vertrekken, maar 't wordt net donker en er steekt wind op. Bovendien zegt m'n vader in Wilrijk dat het daar al serieus vies doet.

Nee, 'k ga het laten voor wat het is deze keer
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voor het moment trekt er een regenzone ten westen van Sint-Truiden door. Net over Tienen. Denk weldat het droog gaat blijven. Ik kom eens piepen
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Hier is het nog steeds droog, wel wat vieze wolken in de lucht maar nog geen echte regen/onweerswolken...

Enorm warm wel (33° hier op het terras), maar de zon is af en toe weg en er is een lekker windje opgekomen

Comment

• Ben alweer terug, het was de moeite, ben blij dat ik heb deelgenomen, hoewel het bij momenten toch vrij saai was (wacht is niet mijn sterkste punt).

Zeer tevreden van de audi, chicanes zijn een feest.
                          Enkel de olietemperatuur durft redelijk snel oplopen, dus na ca. 4-5 rondjes moet ik 'm ff laten rusten.
                          Remmen zijn fantastisch.

Heb Gilles nog ff gebeld om te zeggen dat de regen er aan kwam, ik was 20min weg of het was zo ver.

Comment

• super!!

tot hoeveel liep de olie op dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ben alweer terug, het was de moeite, ben blij dat ik heb deelgenomen, hoewel het bij momenten toch vrij saai was (wacht is niet mijn sterkste punt).

Zeer tevreden van de audi, chicanes zijn een feest.
                              Enkel de olietemperatuur durft redelijk snel oplopen, dus na ca. 4-5 rondjes moet ik 'm ff laten rusten.
                              Remmen zijn fantastisch.

Heb Gilles nog ff gebeld om te zeggen dat de regen er aan kwam, ik was 20min weg of het was zo ver.

Heerlijk!

Maar toch goed dat ik niet meer afgekomen ben dus (regen).

Dus favoriete bocht = chicane achter de sacramentsheuvel zeker?

Goeie oliekoeler steken en gaan.
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten

De looks van zo'n semislick alleen al
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En toen begon het te regenen...
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Tzal ondertussen wel weer droog zijn..
                                    Ook weer heel wat forummers leren kennen.

Comment

• Ik heb er weer van genoten, een paar oude bekende teruggezien: Jeltovic,Corvetteboy,Geesixty, BMWMB, gTa.

Met David vanmiddag trouwens nog eens lekker gaan lunchen, thanks mate!

New guys: Dragon,Wsam & broer, Leftlane, Jochen... Twas me een waar genoegen.

Tot de volgende!

Comment

• pics?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Ik heb er weer van genoten, een paar oude bekende teruggezien: Jeltovic,Corvetteboy,Geesixty, BMWMB, gTa.

Met David vanmiddag trouwens nog eens lekker gaan lunchen, thanks mate!

New guys: Dragon,Wsam & broer, Leftlane, Jochen... Twas me een waar genoegen.

Tot de volgende!
                                          insgelijk
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X