Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar ik begrepen heb zou Leftlane ook iets vreemds zijn tegengekomen daar in 't restaurant. Enfin ja, da's bijzaak. 't Bijzonderste is dat jullie ook 'n zalige dag hadden, en geen brokken, en zo.

Kan het zijn dat Alex nog 's namiddags gereden heeft, een donkergroene Elise S? Ik heb die alleszins tegengekomen op 't circuit, vermoedelijk staat die zelfs op video. Als ik me niet vergis was dat zelfs die Elise die ik op 't eind van 't recht stuk start/finish langs links inhaalde, terwijl Dragon met zijn blauwe MINI die langs rechts wou nemen.

't Stomme is ... dat stukje video vind ik niet terug, camera is afgeslagen. 'k Heb wel nog de rearview beelden (van aan de achterruit) daarvan.

Comment

• ja hoor leftlane zat bij ons aan tafel!!
      die donkergroene elise (trouwens een r) was van Jurgen (toch als het die is met nogal wat glitters op :p), alex is samen met mij naar huis gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
        Leuk dagje uit naar Limburg met vrouw en kind. Uurtje stevig doorgereden en mijn voorste banden zijn nu echt volledig versleten. Jammer dat ik behalve Gilles geen andere forumleden heb ontmoet.
        BMWMB vertelde dat jij het was, toen waren we net aan het lunchen in de Pits, heb je daarna niet meer gezien, jammer!

Comment

• Overigens stonden er bij het groepje Leftlane en wsam nog een paar aw'ers blijkbaar, ikke nie wist hé!

Thestraffe ook niet meer gezien.

@Lefty: Nog goed aangekomen?

Comment

• Jij moet vooral foto's posten!!

Comment

• Mich dunkt...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

@Lefty: Nog goed aangekomen?
                Jawohl, thanks

@ Avantus: na ca. 2-3 rondjes ging het richting 130 graden, en da's naar mijn bescheiden mening een pak teveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Jij moet vooral foto's posten!!
                  Van de eend heb'k maar een paar niet-pannings, wat er vandaag scheelde weet'k niet, maar had men toestel ook al twee maand niemeer gebruikt... Gelukkig had ik Corvetteslet bij als back-up.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Mich dunkt...
                    Haha , ben ze nog aant selecteren en dan zijn ze er morgen.

En als het weer dan meezit ben ik snamiddags terug op Zolder...

Comment

• 130° is tegen de max ja, maar zeker niet 'een pak teveel'... kan olie gerust aan
                      uiteraard nooit slecht om het dan effe wat rustiger aan te doen.

zo rond de 110-120 draaien is prima.

Comment

• hij staat pal op 130

Comment

• als ie niet hoger kwam dan is de koeling nog juiist op het randje van voldoende. Ik los vanaf boven 130° (er staat ook niet voor niets 130 op die scalering )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Haha , ben ze nog aant selecteren en dan zijn ze er morgen.

En als het weer dan meezit ben ik snamiddags terug op Zolder...
                            Is er wat te zien dan?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Is er wat te zien dan?
                              Donderdag = vrije trainingdag
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Is er wat te zien dan?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Donderdag = vrije trainingdag
                                C'est ça, als het regent ist zowiezo 'n no-go voor mij.

Comment

• Zeg gTa, hebben uw remmen dat uitgehouden zo 2 uur aan 1 stuk op circuit??

Comment

• Niet echt. 't Was vooreerst maar anderhalf uur (eerste 1/2 uur "gemist"), en bij momenten toch een beetje fading gehad (maar zonder écht zonder remkracht te zitten, gewoon een licht sponzig pedaal, wel nog altijd de volle remkracht). Maar 't moet gezegd : standaard schijven en standaard blokken : hoed af! Die doen dat verdomme niet slecht.

Heb wel andere remleidingen (staalomvlochten, Goodridge) en remolie (ATE Racing Blue) zitten, en normaal had ik ook andere remblokken moeten hebben (Carbone Lorraine RC6) maar die waren nog niet aangekomen bij Frits.

'k Ga wel zeggen : correct remmen doet veel. En correct remmen op circuit moet je leren, je doet dat niet uit jezelf. Niet dat ik zo correct rijd/rem, maar 'k doe toch m'n best om er zo goed mogelijk op te letten.

Ik denk dat ik snap waar je heen wil, Trixxx, en ... euhm ... mjah ik weet het ook niet. Een BBK zal inderdaad minstens even potent zijn, waarschijnlijk zelfs potenter, maar nodig? Nah.
                                    Pas op, op 'n kar die écht goed wordt gemod voor circuitgebruik zou ik het zeker ook doen, maar op 'n daily die af en toe 'es... neen.

Comment

• Gisteren een zalig dagje gehad, teasers en link naar alle foto's:

Nabesprekingstopic Skylimit Events

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Niet echt. 't Was vooreerst maar anderhalf uur (eerste 1/2 uur "gemist"), en bij momenten toch een beetje fading gehad (maar zonder écht zonder remkracht te zitten, gewoon een licht sponzig pedaal, wel nog altijd de volle remkracht). Maar 't moet gezegd : standaard schijven en standaard blokken : hoed af! Die doen dat verdomme niet slecht.

Heb wel andere remleidingen (staalomvlochten, Goodridge) en remolie (ATE Racing Blue) zitten, en normaal had ik ook andere remblokken moeten hebben (Carbone Lorraine RC6) maar die waren nog niet aangekomen bij Frits.

'k Ga wel zeggen : correct remmen doet veel. En correct remmen op circuit moet je leren, je doet dat niet uit jezelf. Niet dat ik zo correct rijd/rem, maar 'k doe toch m'n best om er zo goed mogelijk op te letten.

Ik denk dat ik snap waar je heen wil, Trixxx, en ... euhm ... mjah ik weet het ook niet. Een BBK zal inderdaad minstens even potent zijn, waarschijnlijk zelfs potenter, maar nodig? Nah.
                                        Pas op, op 'n kar die écht goed wordt gemod voor circuitgebruik zou ik het zeker ook doen, maar op 'n daily die af en toe 'es... neen.

Inderdaad sjiek voor standaard remmen, ik zou nooit gedacht hebben dat die dat zo goed zouden doen, ik verschiet daar echt van. Kerel die ik ken heeft op Zolder gereden met z'n Saxo VTS 16v, ge kent da wel he, die bakskes van 120pk... Hij reed telkens 4-5 ronden en dan kwan hij binnen in de pits om zijn remmen te laten afkoelen en toch op het einde van de dag stonden zijn schijven zo krom als iets. Mss niet echt te vergelijken maar toch.

Comment

• ik heb ook nog wat foto's en filmpjes, alleen zijn de filmpjes overbelicht. het toestel stelde scherp op het het interieur ipv de weg. ik zal is een paar stukjes knippen die goed zijn

de foto's staan bij de nabespreking
                                          Last edited by ; 03/07/2008, 13:42.

Comment

Working...
                                          X