Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, ik was er.

In Goodwood.

Goodwood > anything*

* Uitgezonderd Villa d'Este en Pebble Beach, ofzo.

Comment

• This one?

Comment

• Foto's van gisteren ?? Iemand ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
          Foto's van gisteren ?? Iemand ??
          Filip, Guy en de Brecht zullen daar wel voor zorgen.

Comment

• Jup jup, heb de foto's van de Guy al ontvangen in high res, SUPER service Leuk om bij na te mijmeren

Mmmm krijg die pics nie online hier, moet je zelf maar even kijken op http://guy594.myphotoalbum.com/view_...62&id=steven_4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              This one?
              Nee, was een Hollander. 'k Begin nu te twijfelen aan 't feit dat 't een Venturi was ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Erbij zitten op de vdab happening is ook geweldig, niemand wilt met "Seat" meegaan, omdat er Lotus en Porsche en zo is... ik schrijf me altijd steevast in bij Seat en kan zo meteen mee het circuit op ---> die kerels kijken echt naar niets, raggen zelfs tussen 2 auto's door, echt geschift

Comment

• 3 september is het weer zover.

Comment

• Present met de witte 951...

Comment

• gdv

Comment

• heeft dat een winterstop? anders doe ik binnen een maandje of 2 mee.

Comment

• Kijk hier maar ff...

Comment

• Moogt ge daar ook aan meedoen met wagens die niet toegelaten zijn op de weg?
                            Daarmee bedoel k niet ingeschreven en niet BA verzekerd?

Comment

• thanks

5 november lijkt me wel wat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                Moogt ge daar ook aan meedoen met wagens die niet toegelaten zijn op de weg?
                                Daarmee bedoel k niet ingeschreven en niet BA verzekerd?
                                Ja, dat mag...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zolang het niet te veel lawaai maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    thanks

5 november lijkt me wel wat!
                                    Wel belangrijk : Als je geen aantoonbare ervaring hebt moet je eerst wel de experience meedoen. En een jaarlijkse lidkaart (lidgeld = 25 euro) is ook nodig. Als je dit nog niet hebt zou ik wachten tot volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ja, dat mag...
                                      En als je geen rijbewijs hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                                        Wel belangrijk : Als je geen aantoonbare ervaring hebt moet je eerst wel de experience meedoen. En een jaarlijkse lidkaart (lidgeld = 25 euro) is ook nodig. Als je dit nog niet hebt zou ik wachten tot volgend jaar.
                                        ah goeie tip, die 25€ uitsparen door begin volgend jaar mee te doen is dan idd geen slecht gedacht

Comment

• Ik denk dat ik deze ga skippen. Ben ingeschreven voor Spa eind volgende maand, en over enkele weken zitten we ook al op Croix.

Mjah, 't zal een last minute call worden.

Comment

Working...
                                          X