Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
    En als je geen rijbewijs hebt ?
    Daar kan ik niet op antwoorden...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Nee, was een Hollander. 'k Begin nu te twijfelen aan 't feit dat 't een Venturi was ook.
      Was een Lotus Esprit V8 denk ik!

Comment

• Wie gaat er op woensdag 1 oktober? Ik ben er van in de voormiddag al.

En zijn er hier die ingeschreven zijn voor Spa-Francorchamps op vrijdag 31 oktober? Ik ben er dan al van 's morgens, of ik de namiddag ook rijd weet ik nog niet, zal afhangen van 't weer en de drukte.

Comment

• Sonia en ik, op beide dagen...

Comment

• Olé !

Spuwt 'ie nog voor, die Posj van jou? Ik kom dat anders op video opnemen, aaaight?

Comment

• Hij knalt toch nog altijd bij 't opschakelen dus ik denk wel dat ik er nog altijd mee kan BBQ'en
              Onlangs op 03/09 in de voorlaatste ronde (Sonia was aan 't rijden) 99.7 dB in Bianchi. BANG !

Afgevlagd en tekenen. Die gast moest er zelf ook mee lachen, dacht dat Sonia het expres had gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                kwil ook nog es gaan vrij rijden, heb nog een bon voor een uurtje gratis vrij rijden liggen
                maar kzou da liever me mijne 325i touring doen dan met mijn 320i, tis moordend voor een 320i op remtrommels achteraan... en de 325i is natuurlijk een stuk sneller...
                maarja
                320i/E30 heeft toch schijven achter ? of enkel FL ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Wie gaat er op woensdag 1 oktober? Ik ben er van in de voormiddag al.
                  Ik ben voor de verandering eens vrij op woensdag

Heb je nog een passagiersplaatsje dat ik eens mag opeisen?

Comment

• Ikke ook present op 1 oktober, mijn nieuwe Bilsteins es gaan proberen on track

Hopelijk een lekker fris maar droog herfstweertje met zo'n waterzonnetje als vandaag... me like

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Ik ben voor de verandering eens vrij op woensdag

Heb je nog een passagiersplaatsje dat ik eens mag opeisen?
                      Jahaa, tuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        320i/E30 heeft toch schijven achter ? of enkel FL ?
                        Alleen de cabrio heeft schijven achteraan.

Comment

• Den 320i touring ook, dacht ik.

Comment

• Bon, morgen een hoogst waarschijnlijk nat Zolder. Ik ga op semi's, we zien wel hoe dat zwabbert. Ik gok op hoogstens vochtig weer en geen zondvloed, dan zou dat moeten lukken. Indien niet dan doen we 't rustig aan en komen we later een keer terug als 't droog/droger ligt.

Ik ben er al vanaf 11u. Wie komt er nog, en vanaf wanneer?

Comment

• Ik kom waarschijnlijk wel nekeer piepen in de namiddag... mn pa moet in Geel zijn (als zn bandjes binnen zijn tenminste) en dan rijden we eerst ff tot in Zolder om te komen supporteren Ging eerst zelf ook rijden, maar kga afzeggen met dat vuil weer, geen zin om terug zover te crossen met mijne P door die regen... Tzal dan uitkijken zijn nr Vroemdag

Comment

• Ik dacht eerst ook eens te komen kijken, maar met dit weer

Comment

• Sonia en ik kunnen helaas niet afkomen. Spijtig want in de regen was 't ook plezant geweest...

Op vroemdag (21/10) en in Francorchamps (31/10) zullen we er wel zijn.

Comment

• Tot hoelaat ben je daar gTa?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                      Ik dacht eerst ook eens te komen kijken, maar met dit weer
                                      ²

Ben ook aan't twijfelen...

Ok, in de auto is het droog

Maar daar zit je dus niet de hele tijd in

Comment

• Ik kom misschien wel eens zien als het droog blijft..

Comment

• Kans is groot dat ik ook aanwezig ben.

Comment

Working...
                                          X