Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best hier eens vragen:
    Hoe zit dat met die helmen?
    Kun je die daar ook lenen om mee te rijden?
    En quanta costa voor zo'n bandje om mee te rijden?

Comment

• Als ik morgen een gaatje vind in m'n agenda kom ik ook eens kijken. Ik weet dat ik morgen een afspraak heb, maar kan nu niet nakijken welk uur. Echt klote dat mijn Blackberry defect is..
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Als ik morgen een gaatje vind in m'n agenda kom ik ook eens kijken. Ik weet dat ik morgen een afspraak heb, maar kan nu niet nakijken welk uur. Echt klote dat mijn Blackberry defect is..
        Pen en papier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Best hier eens vragen:
          Hoe zit dat met die helmen?
          Kun je die daar ook lenen om mee te rijden?
          En quanta costa voor zo'n bandje om mee te rijden?
          Best zelf ene meebrengen, moet geen integraal zijn en geen vizier nodig.
          Bandje voor een bijrijder kost 10 euro

Comment

• Ik ga er normaal gezien zijn rond 10u45, zoiets. Ik rijd van 11 tot 12, en misschien ook wel van 13 tot 14 ... dat hangt af van de drukte (normaal gezien zou 't volgeboekt zitten, dus druk sowieso).

Daarstraks van Gent afgekomen in de gietende regen op R888, zelfs autostrade met spoorvorming. 't Is niet dat ik niks van verminderde grip voel (heb wel enorm rustig gereden), maar 't gaat toch behoorlijk.

Ik kom dus af op de semi's (die liggen er nog op van vorige week).

See you then!

Comment

• Voor't moment is het hier echt druipnat...

Ik zou dat ESP toch maar mooi laten opstaan Gilles

Comment

• ben nog altijd aan het twijfelen of ik ga, de ene moment schijnt de zon hier, 5 minuten later stortregent het

Comment

• Tis hier vrij droog. Enkel veel wind...
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik kom zowiezo af met de vette , tegen een uur of 3 ben ik daar.

Comment

• Sweet, rond een uur of half drie zal ik er ook ergens rondlopen
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik kom ook even piepen. Tot straks
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                          Ik kom ook even piepen. Tot straks
                          Met de auto van je ouders?
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nu is het hier overdreven hard aan het regenen

Maar ik zie op buienradar.nl dat het overtrekt...
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Met de auto van je ouders?
                              Zal moeilijk gaan, die staat op dit moment niet thuis. 't Zal de Fiat worden.
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Zwak

Tis hier droog ondertussen en dat zou zo moeten blijven normaal gezien.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik vertrek binnen enkele minuutjes. tot sebiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    ik kom zowiezo af met de vette , tegen een uur of 3 ben ik daar.
                                    Zijt ge al weg? Anders wil ik wel mee

Comment

• Iets na 5 uur gepasseerd. Mooie drift gezien van gTa op het einde van het rechte stuk. Vet geluid uit de Corvette ook. Volgende keer iets rapper proberen te gaan, reden leuke karretjes rond.

Comment

• was weer zwaar de moeite vandag..veel volk ook de sessie van 3 tot 4 was gewoon volzet... dan maar van 4 tot 6 genomen...en me kostelijk kunnen bezig houden...relax rondjes van 1.59 gecruised...en eentje wat dieper van 1.54 ...ik moest die tijd gewoon bereiken , want er zat een gt3 997 op die dezelfde tijd reed en ik had hem al goed op zijn kloten gegeven op het rechte stukiene ket was zo gek... het rechte stuk achter de tribune mistte hij compleet zijn rempunt omdat ik hem op de hielen zat..en hij ging daar vol over de curbs..toen heb ik besloten om hem laten te rijden en zijn tijd in mijn eentje te evenaren...
                                        een paar mensen een doopje kunnen geven vandaag... dus weeral een goede daad gesteld...ook knap vrouwenvolk naast mij gehad de dochter van iemand van de corvette club... en moet zeggen een griet met ballen zo gek als een achterdeur en na het coritje is ze gewoon in haar vader zijne C5 Z06 gekropen en zelf het stuur genomen niet normaal!! te gek( veel te jong wannes..en ge gaat trouwen...af ....af zeg ik u)

heb wel de indruk dat mijn remblokjes wel echt bijna weg zijn nu... na een complete dag zolder en 2 serieuse ringuitstapjes , heeft het uur en half zolder vandaag de doorslag gegeven... straks effe wat contacten leggen achter een nieuw setje...

diene gast van diene GT3 was echt wel verrast zei hij..dat ik op het rechte stuk gewoon uitliep... het ongeloog werd nog groter toen ik zei dat hij gewoon recht uit de etalage kwam..met alle oem stukken op... ( ok bij de gt3 is dat ook zo, maar dat had hij toch niet verwacht...en de gt3 staat ook wel op semi's..dus dat kan al tellen)

Comment

• Prachtig verhaal wannes.... vooral da van die dochter Dzju, had beter toch afgekomen

Comment

Working...
                                          X