Voor Spa is 't wel volzet é....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenVoor Spa is 't wel volzet é....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHanne heeft 't wat druk met de trackday Spa. Heb wat geduld, als je 'r mailt krijg je zeker antwoord. Via telefoon ga je toch niet kunnen inschrijven, want je moet een formulier aanvullen en hen terugmailen.
Oké, thanks. Ik zal nog wat geduld hebben dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHeeft er iemand een telefoonummer van Skylimit events? Heb al een keer naar hun e-mailadres gemaild, maar ik krijg geen reactie. Ik zou me willen inschrijven voor die circuit experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenals 't voor woe 05/11 is, dan zien we mekaar ('k kom met een blauw mini'ke)
Nee, het is voor zaterdag 6 december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHeb mailtje ontvangen van Hanne met inschrijvingsformulier voor de cursus. Moet ik dat afprinten en ingevuld opsturen of mag ik dat zo invullen en via mail terugsturen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInvullen in Word, opslaan onder nieuwe naam (met jouw eigen naam erachteraan b.v.) en terugmailen.
Oké, thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenIemand van hier die deze week naar zolder gaat?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMorgen ofwa? Kan zijn dat ik langskom, geen zekerheid!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMorgen komt er een nogal exclusieve wagen naar de trackday. Mensen die benieuwd zijn, ga morgen maar een kijkje nemen...
Wat is exclusief, want ik ga nogal veel moeite moeten doen om daar te geraken
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMorgen ofwa? Kan zijn dat ik langskom, geen zekerheid!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenMorgen= Woensdag= Namiddag geen school
Wat is exclusief, want ik ga nogal veel moeite moeten doen om daar te geraken
?
Comment
-
Mja, jammer. Ik heb ook nog werk hier thuis dus kga er ook niet geraken denk ik2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIdem!
Comment
-
-
Comment
Comment